Prywatne
Model: Y
Rok produkcji: 2024
Poj. silnika: 1 cm³
Paliwo: Elektryczny
Moc silnika: 300 KM
Przebieg: 30 456 km
Typ nadwozia: SUV
Kolor: Biały
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Automatyczna
Napęd: Na tylne koła
Kraj pochodzenia: Belgia
Kierownica: po lewej
Opis
OGŁOSZENIE PRYWATNE
Zapraszam do zakupu mojego prywatnego samochodu TESLA model Y RWD.
Jestem pierwszym właścicielem auta. Samochód zakupiłem w salonie Tesli w Belgii gdzie mieszkam od 10 lat. Auto w lutym 2024 roku katalogowo kosztowało 45tyś Euro czyli +/- 190 000 zł. Do auta dokupiłem dodatki/usługi na kwotę +/- 15 000 zł (pełen opis modyfikacji opisze poniżej). Łączny koszt zakupu wyniósł 205 000 zł.
Tesla wyprodukowana w Berlinie w styczniu 2024 roku. Kolor biały perłowy z oddzielnie domówionym pakietem karbonowym w którego skład wchodzą: spojler klapy bagażnika, obudowy lusterek (fabryczne białe dokładam w gratisie), obudowy kamer na błotnikach, dokupiłem również ambientowe podświetlenie kabiny. Auto posiada również szklany panoramiczny dach. Tesla posiada moc 300 koni mechanicznych.
Auto jest wyposażone w bezpieczną baterię LFP o pojemności 60kWh. Mimo iż bateria LFP ma teoretycznie mniejszy zasięg od NMC, dla mnie bezpieczeństwo jest najważniejsze i po konsultacji ze znajomym strażakiem zdecydowałem się na tę baterię (w baterii NMC istnieje ryzyko ucieczki termicznej ze względu na użytą chemię). Dlaczego napisałem teoretycznie mniejszy zasięg ? Trzeba mieć na uwadze iż baterię NMC ze względu na specyfikę chemii baterii, powinno się ładować do 80% a LFP można bezpiecznie a nawet powinno się ładować do 100% dlatego zasięg w obu przypadkach jest bardzo zbliżony.
Samochód jest w pełnej opcji wyposażenia. Z ważniejszych rzeczy:
- skórzana tapicerka;
- podgrzewane wszystkie fotele + kierownica;
- audio premium z subwooferem;
- reflektory projekcyjne z wycinaniem stref;
- autopilot (utrzymanie w osi pasa + tempomat aktywny);
- pełne sterowanie elektryczne (fotele, kierownica itp.);
- sterowanie z aplikacji (zdalne schładzanie kabiny w lato + zdalne ogrzewanie kabiny zimna + zdalne włączenie ogrzewania foteli i kierownicy);
- koła GEMINI 19" + dodatkowo dokładam 2 komplety kołpaków Aero, pierwszy zestaw fabryczne kołpaki TESLA srebrno/szare na felgi GEMINI (nigdy nie użyte) oraz drugi zestaw czarne matowe TURBINE z emblematami TESLA (można zmienić wygląd auta jak się znudzi obecny wygląd).
Auto bardzo ekonomiczne, w zależności od warunków konsumpcja oscyluje pomiędzy 11 a 18 Kw. W tej chwili średnia z miasta i autostrad 17Kw po przebiegu nieco ponad 30tys km (30 456 km). Jeśli nie posiadasz paneli solarnych koszt przejechania 100 kilometrów pomiędzy 15-20zł.
Auto po pełnym naładowaniu nadal pokazuje zasięg na poziomie 402 kilometry dlatego podczas użytkowania przeze mnie auta w czasie prawie 2 lat (rok i 8 miesięcy) uważam że jeśli nastąpiła jakakolwiek degradacja baterii to jest na bardzo znikomym poziomie. Osobiście nie zauważam na autostradzie żeby auto przejeżdżało mniej kilometrów niż kiedy było zupełnie nowe.
Auto z tą baterią czyli BYD BLADE LFP bardzo szybko ładuje się w trasie gdyż bardzo długo utrzymuje 175kw mocy ładowania.
Z gniazdka AC mamy możliwość ustawienia ładowania prądem o natężeniu pomiędzy 5A do 13A wiec odzyskanie dziennego zapotrzebowania ze zwykłego gniazdka 230V zajmuje tylko kilka godzin ładując podczas spania nawet najmniejszym możliwym prądem 5A (osobiście tak robiłem aby zadbać o baterię, jak wiadomo im mniejszy prąd ładowania tym dłuższa żywotność baterii, być może dlatego moja tesla nadal utrzymuje zasięg jak w nowym aucie).
Bardzo dbałem o samochód. Do tej pory wymieniłem pióra wycieraczek + dwa filtry kabinowe, zgodnie z zaleceniami producenta. Według planu serwisowego najbliższa interwencja serwisowa w styczniu 2027 roku ( do wymiany filtr HEPA). W tej chwili kompletnie nic nie trzeba robić. Auto utrzymane w stanie wzorowym, nigdy nie bylo w nim palone. Myte tylko przeze mnie na myjni bezdotykowej. Wygląda i jeździ jak nowe. Oczywiście jest w 100% bezwypadkowe, wszystkie elementy w fabrycznym lakierze. Wszystkie szyby są oryginalne z tego samego rocznika 2024. Opony są nadal fabryczne Hankook Ventus S1 EVO3 EV DOT 5023 (produkcja opon koniec roku 2023). Dla zainteresowanych udostępnię VIN pojazdu.
Zapraszam do skorzystania z galerii 54 zdjęć, które potwierdzają moje słowa:
drive.google.com/drive/folders/1DgbpsiZBhXf2I2Ubft6LIpP6fIF3UYDo?usp=drive_link
(proszę skopiować i wkleić do przeglądarki)
Auto NADAL NA GWARANCJI PRODUCENTA dodatkowo przed upływem 4 lat lub 80 tyś kilometrów w zależności co nastąpi pierwsze, BEZPŁATNA USŁUGA "end of warranty check tesla" - zgłaszamy się na usługę serwisową przed upływem gwarancji podstawowej, wówczas TESLA wymienia nam wszelkie komponenty, które w danej chwili wymagają wymiany i ponownie cieszymy się nowym samochodem.
Wracając do GWARANCJI:
1. Do dnia 10 lutego 2028 lub 80tyś km w zależności co nastąpi pierwsze - podstawowa gwarancja na auto
2. Do dnia 10 lutego 2032 lub 160tyś km w zależności co nastąpi pierwsze - gwarancja na baterię
3. Do dnia 10 lutego 2032 lub 160tyś km w zależności co nastąpi pierwsze - gwarancja na jednostkę napędową.
Ostatnią rzeczą o jakiej chciałbym napisać, o której wspominałem na początku ogłoszenia to dodatki/usługi jakie zakupiłem i zamontowałem do auta na kwotę około 15 000zł:
- wykonałem usługę wyciszenia całego tyłu auta wysokiej jakości matami tj. bagażnik, nadkola od strony wewnętrznej oraz klapa bagażnika, modyfikacji dokonała profesjonalna firma TOPAUDI z Wrocławia (posiadam FV), po odebraniu auta stwierdziłem, że można poprawić fabrykę aby zwiększyć komfort akustyczny, było warto;
- zakupione ambientowe podświetlenie wnętrza, sterowane z aplikacji, wiele modyfikacji kolorystycznych;
- zakupiłem pakiet karbonowy (spojler, obudowy lusterek, obudowy kamer) zamontowane przez serwis Tesli;
- zakupiłem dodatkowy display na tył auta + 2x słuchawki bezprzewodowe bluetooth (wgrany youtube, netflix, polska telewizja przez WpPilot, przeglądarka stron internetowych), ze stacji można sterować nawiewem, przesuwać/pochylać fotel pasażera, można podgrzewać siedzenia z tyłu, stacja posiada wiele innych fajnych gadżetów, można połączyć ją po hotspot z telefonu lub użyć karty sim z danymi i włożyć ją do slotu stacji -zamontowana przez serwis Tesli zgodnie ze sztuką;
- zakupione dywaniki 3D idealne na jesień/zimę u mnie jeździły cały czas, dodatkowo dokładam zestaw fabrycznych welurowych dywaników TESLA (nigdy nie użyte);
- zakupione gumowe dywaniki do FRUNKA i TRUNKA;
- zakupione dodatkowe gumowe pojemniki boczne bagażnika wraz z wypełnieniami podłogi bagażnika (w tej chwili jest wykorzystana pełna przestrzeń bagażowa i mamy pełną podłogę bez bocznych pustych miejsc - widoczne na zdjęciach w galerii);
- zakupiona przesłona kamerki przy lusterku wewnętrznym;
- zakupione szkło ochronne na główny display;
- zakupione dodatkowe organizery do schowków w tunelu głównym oraz podłokietniku;
- zakupiony dodatkowy schowek pod podłokietnikiem;
- zakupiona gumowa ołlona do cup holdera w tunelu centralnym;
- zakupiony pad do gier;
- zakupione 4 krążki do podnośnika;
- zakupione skórzane poduszki pod szyję dla kierowcy i pasażera (bardzo poprawiają komfort podczas jazdy);
- zakupiony oryginalny kompresor Tesla wraz z zestawem naprawczym opon;
- zakupione dodatkowe uszczelki drzwi oraz przy klapie frunk'a, poprawiają przepływ powietrza przez co wpływają na lepszy komfort akustyczny w kabinie;
- zakupiona karbonowa obudowa karty/klucza.
Być może są jeszcze dodatkowe rzeczy o których zapomniałem.
Do auta dołączam oryginalny zasilacz tesla 230V (5A-13A) + kabel do ładowania ze słupków AC 11Kw, komplet dokumentów oraz rzeczy wydanych przy zakupie (trójkąt, apteczka, kamizelka, gaśnica + dwie karty/klucze)
Zachęcam do zakupu gdyż jest to niewątpliwie rzadko spotykana oferta na rynku. Jestem przekonany, że nie ma tak doinwestowanej drugiej Tesli Y na rynku. Na stałe mieszkam w Belgii gdzie auto jest użytkowane. Jest to mój prywatny samochód (drugi w rodzinie). Mogę w gratisie przywieźć samochód pod wskazany adres w Polsce. Bardzo mały koszt przerejestrowania. W Polsce od aut elektrycznych nie płaci się akcyzy. W celu oglądnięcia samochodu możemy zorganizować spotkanie na kamerze poprzez WhatsApp lub Messenger lub zapraszam do Belgii, pomogę zorganizować transport (mogę również odebrać z lotniska). Auto również sprzedaję na miejscu w Belgii, kto pierwszy ten lepszy. Proszę o kontakt głównie mailowy lub o pozostawienie wiadomości na OLX. Często nie mam możliwości odebrania telefonu. Gdybym nie odbierał proszę o kontakt sms, oddzwonię w wolnej chwili.
Pozdrawiam Marcin
Zapraszam do zakupu mojego prywatnego samochodu TESLA model Y RWD.
Jestem pierwszym właścicielem auta. Samochód zakupiłem w salonie Tesli w Belgii gdzie mieszkam od 10 lat. Auto w lutym 2024 roku katalogowo kosztowało 45tyś Euro czyli +/- 190 000 zł. Do auta dokupiłem dodatki/usługi na kwotę +/- 15 000 zł (pełen opis modyfikacji opisze poniżej). Łączny koszt zakupu wyniósł 205 000 zł.
Tesla wyprodukowana w Berlinie w styczniu 2024 roku. Kolor biały perłowy z oddzielnie domówionym pakietem karbonowym w którego skład wchodzą: spojler klapy bagażnika, obudowy lusterek (fabryczne białe dokładam w gratisie), obudowy kamer na błotnikach, dokupiłem również ambientowe podświetlenie kabiny. Auto posiada również szklany panoramiczny dach. Tesla posiada moc 300 koni mechanicznych.
Auto jest wyposażone w bezpieczną baterię LFP o pojemności 60kWh. Mimo iż bateria LFP ma teoretycznie mniejszy zasięg od NMC, dla mnie bezpieczeństwo jest najważniejsze i po konsultacji ze znajomym strażakiem zdecydowałem się na tę baterię (w baterii NMC istnieje ryzyko ucieczki termicznej ze względu na użytą chemię). Dlaczego napisałem teoretycznie mniejszy zasięg ? Trzeba mieć na uwadze iż baterię NMC ze względu na specyfikę chemii baterii, powinno się ładować do 80% a LFP można bezpiecznie a nawet powinno się ładować do 100% dlatego zasięg w obu przypadkach jest bardzo zbliżony.
Samochód jest w pełnej opcji wyposażenia. Z ważniejszych rzeczy:
- skórzana tapicerka;
- podgrzewane wszystkie fotele + kierownica;
- audio premium z subwooferem;
- reflektory projekcyjne z wycinaniem stref;
- autopilot (utrzymanie w osi pasa + tempomat aktywny);
- pełne sterowanie elektryczne (fotele, kierownica itp.);
- sterowanie z aplikacji (zdalne schładzanie kabiny w lato + zdalne ogrzewanie kabiny zimna + zdalne włączenie ogrzewania foteli i kierownicy);
- koła GEMINI 19" + dodatkowo dokładam 2 komplety kołpaków Aero, pierwszy zestaw fabryczne kołpaki TESLA srebrno/szare na felgi GEMINI (nigdy nie użyte) oraz drugi zestaw czarne matowe TURBINE z emblematami TESLA (można zmienić wygląd auta jak się znudzi obecny wygląd).
Auto bardzo ekonomiczne, w zależności od warunków konsumpcja oscyluje pomiędzy 11 a 18 Kw. W tej chwili średnia z miasta i autostrad 17Kw po przebiegu nieco ponad 30tys km (30 456 km). Jeśli nie posiadasz paneli solarnych koszt przejechania 100 kilometrów pomiędzy 15-20zł.
Auto po pełnym naładowaniu nadal pokazuje zasięg na poziomie 402 kilometry dlatego podczas użytkowania przeze mnie auta w czasie prawie 2 lat (rok i 8 miesięcy) uważam że jeśli nastąpiła jakakolwiek degradacja baterii to jest na bardzo znikomym poziomie. Osobiście nie zauważam na autostradzie żeby auto przejeżdżało mniej kilometrów niż kiedy było zupełnie nowe.
Auto z tą baterią czyli BYD BLADE LFP bardzo szybko ładuje się w trasie gdyż bardzo długo utrzymuje 175kw mocy ładowania.
Z gniazdka AC mamy możliwość ustawienia ładowania prądem o natężeniu pomiędzy 5A do 13A wiec odzyskanie dziennego zapotrzebowania ze zwykłego gniazdka 230V zajmuje tylko kilka godzin ładując podczas spania nawet najmniejszym możliwym prądem 5A (osobiście tak robiłem aby zadbać o baterię, jak wiadomo im mniejszy prąd ładowania tym dłuższa żywotność baterii, być może dlatego moja tesla nadal utrzymuje zasięg jak w nowym aucie).
Bardzo dbałem o samochód. Do tej pory wymieniłem pióra wycieraczek + dwa filtry kabinowe, zgodnie z zaleceniami producenta. Według planu serwisowego najbliższa interwencja serwisowa w styczniu 2027 roku ( do wymiany filtr HEPA). W tej chwili kompletnie nic nie trzeba robić. Auto utrzymane w stanie wzorowym, nigdy nie bylo w nim palone. Myte tylko przeze mnie na myjni bezdotykowej. Wygląda i jeździ jak nowe. Oczywiście jest w 100% bezwypadkowe, wszystkie elementy w fabrycznym lakierze. Wszystkie szyby są oryginalne z tego samego rocznika 2024. Opony są nadal fabryczne Hankook Ventus S1 EVO3 EV DOT 5023 (produkcja opon koniec roku 2023). Dla zainteresowanych udostępnię VIN pojazdu.
Zapraszam do skorzystania z galerii 54 zdjęć, które potwierdzają moje słowa:
drive.google.com/drive/folders/1DgbpsiZBhXf2I2Ubft6LIpP6fIF3UYDo?usp=drive_link
(proszę skopiować i wkleić do przeglądarki)
Auto NADAL NA GWARANCJI PRODUCENTA dodatkowo przed upływem 4 lat lub 80 tyś kilometrów w zależności co nastąpi pierwsze, BEZPŁATNA USŁUGA "end of warranty check tesla" - zgłaszamy się na usługę serwisową przed upływem gwarancji podstawowej, wówczas TESLA wymienia nam wszelkie komponenty, które w danej chwili wymagają wymiany i ponownie cieszymy się nowym samochodem.
Wracając do GWARANCJI:
1. Do dnia 10 lutego 2028 lub 80tyś km w zależności co nastąpi pierwsze - podstawowa gwarancja na auto
2. Do dnia 10 lutego 2032 lub 160tyś km w zależności co nastąpi pierwsze - gwarancja na baterię
3. Do dnia 10 lutego 2032 lub 160tyś km w zależności co nastąpi pierwsze - gwarancja na jednostkę napędową.
Ostatnią rzeczą o jakiej chciałbym napisać, o której wspominałem na początku ogłoszenia to dodatki/usługi jakie zakupiłem i zamontowałem do auta na kwotę około 15 000zł:
- wykonałem usługę wyciszenia całego tyłu auta wysokiej jakości matami tj. bagażnik, nadkola od strony wewnętrznej oraz klapa bagażnika, modyfikacji dokonała profesjonalna firma TOPAUDI z Wrocławia (posiadam FV), po odebraniu auta stwierdziłem, że można poprawić fabrykę aby zwiększyć komfort akustyczny, było warto;
- zakupione ambientowe podświetlenie wnętrza, sterowane z aplikacji, wiele modyfikacji kolorystycznych;
- zakupiłem pakiet karbonowy (spojler, obudowy lusterek, obudowy kamer) zamontowane przez serwis Tesli;
- zakupiłem dodatkowy display na tył auta + 2x słuchawki bezprzewodowe bluetooth (wgrany youtube, netflix, polska telewizja przez WpPilot, przeglądarka stron internetowych), ze stacji można sterować nawiewem, przesuwać/pochylać fotel pasażera, można podgrzewać siedzenia z tyłu, stacja posiada wiele innych fajnych gadżetów, można połączyć ją po hotspot z telefonu lub użyć karty sim z danymi i włożyć ją do slotu stacji -zamontowana przez serwis Tesli zgodnie ze sztuką;
- zakupione dywaniki 3D idealne na jesień/zimę u mnie jeździły cały czas, dodatkowo dokładam zestaw fabrycznych welurowych dywaników TESLA (nigdy nie użyte);
- zakupione gumowe dywaniki do FRUNKA i TRUNKA;
- zakupione dodatkowe gumowe pojemniki boczne bagażnika wraz z wypełnieniami podłogi bagażnika (w tej chwili jest wykorzystana pełna przestrzeń bagażowa i mamy pełną podłogę bez bocznych pustych miejsc - widoczne na zdjęciach w galerii);
- zakupiona przesłona kamerki przy lusterku wewnętrznym;
- zakupione szkło ochronne na główny display;
- zakupione dodatkowe organizery do schowków w tunelu głównym oraz podłokietniku;
- zakupiony dodatkowy schowek pod podłokietnikiem;
- zakupiona gumowa ołlona do cup holdera w tunelu centralnym;
- zakupiony pad do gier;
- zakupione 4 krążki do podnośnika;
- zakupione skórzane poduszki pod szyję dla kierowcy i pasażera (bardzo poprawiają komfort podczas jazdy);
- zakupiony oryginalny kompresor Tesla wraz z zestawem naprawczym opon;
- zakupione dodatkowe uszczelki drzwi oraz przy klapie frunk'a, poprawiają przepływ powietrza przez co wpływają na lepszy komfort akustyczny w kabinie;
- zakupiona karbonowa obudowa karty/klucza.
Być może są jeszcze dodatkowe rzeczy o których zapomniałem.
Do auta dołączam oryginalny zasilacz tesla 230V (5A-13A) + kabel do ładowania ze słupków AC 11Kw, komplet dokumentów oraz rzeczy wydanych przy zakupie (trójkąt, apteczka, kamizelka, gaśnica + dwie karty/klucze)
Zachęcam do zakupu gdyż jest to niewątpliwie rzadko spotykana oferta na rynku. Jestem przekonany, że nie ma tak doinwestowanej drugiej Tesli Y na rynku. Na stałe mieszkam w Belgii gdzie auto jest użytkowane. Jest to mój prywatny samochód (drugi w rodzinie). Mogę w gratisie przywieźć samochód pod wskazany adres w Polsce. Bardzo mały koszt przerejestrowania. W Polsce od aut elektrycznych nie płaci się akcyzy. W celu oglądnięcia samochodu możemy zorganizować spotkanie na kamerze poprzez WhatsApp lub Messenger lub zapraszam do Belgii, pomogę zorganizować transport (mogę również odebrać z lotniska). Auto również sprzedaję na miejscu w Belgii, kto pierwszy ten lepszy. Proszę o kontakt głównie mailowy lub o pozostawienie wiadomości na OLX. Często nie mam możliwości odebrania telefonu. Gdybym nie odbierał proszę o kontakt sms, oddzwonię w wolnej chwili.
Pozdrawiam Marcin
ID: 1034723397
xxx xxx xxx
Dodane Dzisiaj o 00:31
!!! TESLA Y 2024 pierwszy właściciel BEZWYPADKOWA dodatki 15tyś zł !!!
137 500 zł
Lokalizacja
