Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Tajemne Sygnały Znaki I Kody
PromujOdśwież

Firmowe

Stan: Nowe

Opis

Sprzedaż wyłącznie wysyłkowa za pośrednictwem bezpiecznych przesyłek OLX.
Oferujemy tylko nowe produkty – każdy z nich ma już maksymalny rabat, dlatego ceny są ostateczne i nie podlegają negocjacji.
Brak możliwości odbioru osobistego.
Potrzebujesz kilka rzeczy z naszych ogłoszeń? Napisz do nas!
Zbierzemy wszystko i wyślemy w jednej paczce

Dzięki temu powinny wyświetlać się wyłącznie nasze ogłoszenia i z łatwością znajdziesz interesujące Cię pozycje!

Szukasz produktów z drugiej ręki? Odwiedź naszą stronę www.kulturawraca.pl i odkryj unikalne przedmioty z historią!

Tajemne sygnały Znaki i kody
- Autorzy: .
- Język wydania: polski
- Oprawa: Pudełko kartonowe
- Rok wydania: 2017

Trzecia część serii „Programowanie w ruchu” przeznaczona jest dla dzieci w wieku od 7 do 8 lat. Zestaw obejmuje zgrupowane w ośmiu tematach zdania, które koncentrują się na samodzielnym budowaniu prostych kodów znakowych. Pretekstem do budowania kodów będą scenariusze i sytuacje takie jak kierowanie postacią przy pomocy trzech kolorów kwiatów wystawianych w umownym oknie, albo zapalanie (biały kartonik) lub gaszenie (czarny kartonik) umownej lampy w oknach wieży księżniczki widzianych przez zmierzającego w jej kierunku rycerza. W taki sposób dzieci nie tylko zapoznają się z samym kodem sygnałowym, ale też będą miały okazję samodzielnie budować i wypróbować skuteczność różnych języków sygnałowych, a nawet sprawdzić działania kodu dwójkowego – choć oczywiście nieświadomie i bez używania wymienionych pojęć.

Każdy z ośmiu tematów realizowany jest przez:

ćwiczenie praktyczne obywające się w realnej przestrzeni klasy
dwie tury zabaw klasowych z wykorzystaniem wielkowymiarowej gry na dywaniku klasowym
co najmniej dwie karty pracy z prostymi zadaniami
ćwiczenie ruchowe z kodowaniem czynności
ćwiczenie interaktywne przy tablicy multimedialnej

Każda z części zawiera komplet materiałów dla całej klasy:

Elementy kartonowe:
36 elementów kartonowych do budowania labiryntów i zadań. Elementy te są dwustronne – w pierwszych czterech tematach czarodziej wędruje przez las, w kolejnych czterech labirynt z żywopłotu,
48 mniejszych kartoników do zapisywania i planowania drogi krasnala (z tyłu mają oznaczenia kolorystyczne wykorzystywane w innych ćwiczeniach),
48 mniejszych okrągłych kartoników z jednej strony czarnych z drugiej białych, używanych do kodowania dwójkowego.
Elementy motywujące:
25 kart postępów z miejscem na wpisanie imienia i nazwiska ucznia i miejscami na osiem naklejek-nagród,
8 zestawów naklejek do pojedynczego tematu każdy,
25 certyfikatów zakończenia etapu krasnala.
8 zestawów po 25 kart pracy.
Poradnik metodyczny – podzielony jest na 8 tematów i zawiera około 40 scenariuszy prowadzenia zajęć. Każdy z tematów może być realizowany przez ćwiczenia (często w formie zabaw lub gier) należące do następujących typów:
ćwiczenie praktyczne obywające się w realnej przestrzeni klasy,
zabawy na dywanie z wykorzystaniem wielkowymiarowej gry,
karty pracy (stanowiące zwykle dodatek lub wstęp do zabaw na dywaniku),
zabawy ruchowe z kodowaniem czynności,
ćwiczenie z wykorzystaniem tablicy multimedialnej i maty interaktywnej,
zakończenie tematu i naklejenie naklejek na karty postępów.
Ćwiczenia w ramach każdego z ośmiu tematów są ze sobą wzajemnie powiązane, ale nie trzeba ich wykonywać w jednym ciągu – mogą być realizowane z przerwami. Niemniej zalecamy zachowanie podanej kolejności.
Oprogramowanie multimedialne, do pobrania ze strony programowanie-w-ruchu.pl
Przy zakupie zestawu (złożonego z czterech części Programowanie w ruchu) dołączona jest mata interaktywna do wydawania instrukcji ruchu kraba przy pomocy nóg.
ID: 1014359738

Skontaktuj się

Julia

Na OLX od maj 2025

Jest teraz online!

Dodane 18 lipca 2025

Tajemne Sygnały Znaki I Kody

Tylko przedmiot

785,52 zł

Przedmiot z Pakietem Ochronnym

Safety Badge

Lokalizacja

Zwroty

Pakiet Ochronny

Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły

Zakup od przedsiębiorcy

Zwróć przedmiot do 14 dni od jego otrzymania przy zakupie od przedsiębiorcy. Skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedającym, żeby zorganizować zwrot przedmiotu. Szczegóły

Darmowa aplikacja na Twój telefon