Firmowe
Typ części: Pozostałe
Stan: Nowe
Okres gwarancji (w miesiącach): 12
Opis
Tester diagnostyczny T41 OBDII z kolorowym ekranem i menu w języku polskim
Prosty tester diagnostyczny idealny do domowego warsztatu i dla bardziej zaawansowanych użytkowników.
Najważniejsze cechy:
menu w języku polskim
kolorowy, czytelny ekran 2.4"
szybka i prosta diagnostyka samochodowa
Funkcje urządzenia:
test rozruchu – sprawdza prawidłowość napięć podczas rozruchu auta
test ładowania – test pozwalający określić prawidłowość ładowania alternatora
klawisz FN – możliwość przypisania do różnych funkcji testera (np. odczyt kodów)
nie trzeba nosić laptopa do auta
nie wymaga żadnych programów ani aplikacji
ekran LCD z regulacją kontrastu
kompaktowa budowa – zmieści się w małym schowku
zasilanie bezpośrednio z gniazda OBDII – bez baterii i akumulatorów
poręczna obudowa z wysokiej jakości plastiku
mocny przewód o długości 1 metra
solidna wtyczka OBDII
brak ukrytych kosztów związanych z użytkowaniem
brak licznika uruchomień
gotowy do pracy natychmiast po podłączeniu
Menu diagnostyczne OBDII/EOBD obejmuje:
Odczyt kodów – wyświetla błędy z komputera silnika i ich opisy
Kasowanie błędów – usuwa błędy i gasi kontrolkę check engine
Dane w czasie rzeczywistym – parametry pracy silnika
Zamrożone ramki – zapis parametrów z momentu wystąpienia błędu
Status I/M – stan systemów związanych z emisją
Numer VIN – wyświetla numer VIN pojazdu
Dodatkowe funkcje:
Ready Test – stan systemów związanych z emisją
DTC Lookup – wyszukiwanie kodów błędów po numerze i marce
Cranking Test – test rozruchu
Charging Test – test ładowania
Setup – ustawienia języka, jednostek, klawisza funkcyjnego
Obsługiwane protokoły komunikacyjne:
SAE J1850 PWM (41.6 kbaud)
SAE J1850 VPW (10.4 kbaud)
ISO9141-2 (5 bit, 10.4 kbaud)
ISO14230-4 KWP (init 5 bit i fast init, 10.4 kbaud)
ISO15765-4 CAN (11-bit i 29-bit, 250 i 500 kbaud)
Kompatybilność:
Obsługuje auta:
od 2003 roku – m.in. Audi, BMW, Ford, Jaguar, Mercedes, Opel, Skoda, Volkswagen, Volvo
od 2005 roku – m.in. Honda, KIA, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Toyota, Subaru
od 2006 roku – m.in. Citroen, Fiat, Peugeot, Renault, Dacia
Obsługiwane języki:
polski, angielski, niemiecki, francuski, włoski, holenderski, rosyjski, hiszpański
Obsługa polskich znaków – tak
Obsługa ciężarówek – nie
Obsługa rosyjskich aut – nie
Obsługa aut dostawczych – nie lub sporadycznie
Ograniczenia:
Tester nie obsługuje:
zaawansowanych funkcji (DPF, ABS, AIRBAG, przypisanie kluczy)
pojazdów takich jak Fiat Croma, Alfa Romeo 159, Renault Clio II / Megane I, Opel Corsa C, Dacia Logan, Golf IV/V z silnikami 1.2/1.4 MPI (Siemens)
Kasowanie błędów nie usuwa przyczyny usterki – kontrolka może zapalić się ponownie, jeśli problem nadal występuje.
Prosty tester diagnostyczny idealny do domowego warsztatu i dla bardziej zaawansowanych użytkowników.
Najważniejsze cechy:
menu w języku polskim
kolorowy, czytelny ekran 2.4"
szybka i prosta diagnostyka samochodowa
Funkcje urządzenia:
test rozruchu – sprawdza prawidłowość napięć podczas rozruchu auta
test ładowania – test pozwalający określić prawidłowość ładowania alternatora
klawisz FN – możliwość przypisania do różnych funkcji testera (np. odczyt kodów)
nie trzeba nosić laptopa do auta
nie wymaga żadnych programów ani aplikacji
ekran LCD z regulacją kontrastu
kompaktowa budowa – zmieści się w małym schowku
zasilanie bezpośrednio z gniazda OBDII – bez baterii i akumulatorów
poręczna obudowa z wysokiej jakości plastiku
mocny przewód o długości 1 metra
solidna wtyczka OBDII
brak ukrytych kosztów związanych z użytkowaniem
brak licznika uruchomień
gotowy do pracy natychmiast po podłączeniu
Menu diagnostyczne OBDII/EOBD obejmuje:
Odczyt kodów – wyświetla błędy z komputera silnika i ich opisy
Kasowanie błędów – usuwa błędy i gasi kontrolkę check engine
Dane w czasie rzeczywistym – parametry pracy silnika
Zamrożone ramki – zapis parametrów z momentu wystąpienia błędu
Status I/M – stan systemów związanych z emisją
Numer VIN – wyświetla numer VIN pojazdu
Dodatkowe funkcje:
Ready Test – stan systemów związanych z emisją
DTC Lookup – wyszukiwanie kodów błędów po numerze i marce
Cranking Test – test rozruchu
Charging Test – test ładowania
Setup – ustawienia języka, jednostek, klawisza funkcyjnego
Obsługiwane protokoły komunikacyjne:
SAE J1850 PWM (41.6 kbaud)
SAE J1850 VPW (10.4 kbaud)
ISO9141-2 (5 bit, 10.4 kbaud)
ISO14230-4 KWP (init 5 bit i fast init, 10.4 kbaud)
ISO15765-4 CAN (11-bit i 29-bit, 250 i 500 kbaud)
Kompatybilność:
Obsługuje auta:
od 2003 roku – m.in. Audi, BMW, Ford, Jaguar, Mercedes, Opel, Skoda, Volkswagen, Volvo
od 2005 roku – m.in. Honda, KIA, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Toyota, Subaru
od 2006 roku – m.in. Citroen, Fiat, Peugeot, Renault, Dacia
Obsługiwane języki:
polski, angielski, niemiecki, francuski, włoski, holenderski, rosyjski, hiszpański
Obsługa polskich znaków – tak
Obsługa ciężarówek – nie
Obsługa rosyjskich aut – nie
Obsługa aut dostawczych – nie lub sporadycznie
Ograniczenia:
Tester nie obsługuje:
zaawansowanych funkcji (DPF, ABS, AIRBAG, przypisanie kluczy)
pojazdów takich jak Fiat Croma, Alfa Romeo 159, Renault Clio II / Megane I, Opel Corsa C, Dacia Logan, Golf IV/V z silnikami 1.2/1.4 MPI (Siemens)
Kasowanie błędów nie usuwa przyczyny usterki – kontrolka może zapalić się ponownie, jeśli problem nadal występuje.
ID: 1004081878
xxx xxx xxx
Dodane 06 czerwca 2025
Szybki Tester OBD Tester OBD2 Diagnostyczny PL Menu Interfejs OBD
Tylko przedmiot
119,99 zł
Przedmiot z Pakietem Ochronnym

Lokalizacja
Zwroty
Pakiet OchronnyZakup od przedsiębiorcy
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły
Zwróć przedmiot do 14 dni od jego otrzymania przy zakupie od przedsiębiorcy. Skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedającym, żeby zorganizować zwrot przedmiotu. Szczegóły