Prywatne
Rok wydania: 2003
Okładka: Twarda
Stan: Używane
Rodzaj: Ekonomia
Opis
Stan: idealny, odpowiedni na prezent
172 s., format 150x210 mm.
Wydawnictwo: Forum
Uwaga: Wyłącznie wysyłka inPost i Orlen paczka. Nie umawiam się na odbiory osobiste. Nie negocjuję cen pojedynczych produktów. Negocjacje możliwe przy zakupie produktów z większej ilości ogłoszeń. Możliwe ogłoszenie zbiorcze. Nie rozdzielam cykli. Wszystkie przedmioty pochodzą z prywatnej kolekcji. Zapraszam do obejrzenia innych moich ogłoszeń.
Opis:
Przedmiotem publikacji są kwestie: budowy wizerunku medialnego i kształtowania dobrych kontaktów z prasą, zarządzania firmą oraz wykorzystywania w budowie wizerunku takich narzędzi public relations jak: sponsoring, lobbing i investor relations. Omówiono także przydatność internetu.
172 s., format 150x210 mm.
Wydawnictwo: Forum
Uwaga: Wyłącznie wysyłka inPost i Orlen paczka. Nie umawiam się na odbiory osobiste. Nie negocjuję cen pojedynczych produktów. Negocjacje możliwe przy zakupie produktów z większej ilości ogłoszeń. Możliwe ogłoszenie zbiorcze. Nie rozdzielam cykli. Wszystkie przedmioty pochodzą z prywatnej kolekcji. Zapraszam do obejrzenia innych moich ogłoszeń.
Opis:
Przedmiotem publikacji są kwestie: budowy wizerunku medialnego i kształtowania dobrych kontaktów z prasą, zarządzania firmą oraz wykorzystywania w budowie wizerunku takich narzędzi public relations jak: sponsoring, lobbing i investor relations. Omówiono także przydatność internetu.
ID: 1038582346
Skontaktuj się
Dodane Dzisiaj o 02:09
Sztuka budowania wizerunku firm i instytucji
Tylko przedmiot
10 zł
Przedmiot z Pakietem Ochronnym
Lokalizacja
Zwroty
Pakiet Ochronny
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły