Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Muzyka i Edukacja
  3. Książki
  4. Książki naukowe
  5. Książki naukowe - Pomorskie
  6. Książki naukowe - Gdańsk
  7. Książki naukowe - Przymorze Wielkie
Sztuka budowania lojalności klienta - praca zbiorowa HBR ON Polska
Sztuka budowania lojalności klienta - praca zbiorowa HBR ON Polska
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Rok wydania: 2013

  • Stan: Nowe

Opis

Tytuł: Sztuka budowania lojalności klienta
Autor: praca zbiorowa
Wydawnictwo: Ican Institute
Ilość stron: 189
Rok wydania: 2013
Okładka: twarda
Stan egzemplarza: 6

Stan wg mojej subiektywnej oceny:
6 - idealny – nowa
5 - bardzo dobry – jak nowa, możliwe drobne otarcia/ zagniecenia okładki i/lub kartek
4 – dobry – możliwe bardziej widoczne otarcia/ zagniecenia okładki i/lub kartek, lekko pożółkłe kartki
3 – dostateczny – możliwe mocno pożółkłe kartki i/lub luźne strony, i/lub uszkodzony grzbiet, i/lub popisane/poplamione kartki, i/lub stemple lub inne wady o których informuję w treści ogłoszenia i na zdjęciach.

OPIS:
Każdy wie, jak doskonale obsłużyć klienta. Niewielu wie, jak nie stracić przy tym pieniędzy.

Zgodnie z powszechnym przekonaniem najlepsi klienci to lojalni klienci. Koszty ich obsługi są niższe. Zazwyczaj są gotowi zapłacić więcej niż inni. Promują firmę,
zachwalając ją znajomym. Przyczyniają się do wzrostu przedsiębiorstwa.

Powszechne przekonania bywają jednak błędne.

Zanim więc:

zwiększysz inwestycje w program lojalnościowy,
opracujesz skomplikowany system pomiaru zadowolenia klientów,
poinstruujesz dział obsługi klienta, by starał się za wszelką cenę przerastać oczekiwania klientów,
zwołasz kolejne zebranie, którego celem będzie opracowanie skutecznej formuły zarządzania doświadczeniem klientów…
…przeczytaj tę książkę. Poznaj proste i skuteczne sposoby zwiększania lojalności klientów. Wykorzystaj je, gdy zyskasz pewność, że to się naprawdę opłaca.

To mi się podoba! Przestań zabiegać o zachwyt klientów, skup się na rozwiązywaniu ich problemów. Autorzy tej pozycji trafnie oceniają, że więcej przegrasz, gdy starasz się za bardzo. Prawda, że proste i mądre?

Mini zasady sprzedaży:
1. Kupując kilka rzeczy za przesyłkę płacisz tylko RAZ. Proszę napisz wcześniej informację, a przygotuję odpowiednią ofertę.
2. Odbiór osobisty, wysyłka z olx, wysyłka tradycyjna po przedpłacie na konto.
3. Nie zamieniam się, nie wystawiam faktur oraz nie wysyłam za pobraniem

Zapraszam do zapoznania się z pozostałymi ofertami wystawionymi na moim profilu.
ID: 664593425

Skontaktuj się

Iwo

Na OLX od kwiecień 2015

Ostatnio online w dniu 08 maja 2024

Dodane 16 maja 2024

Sztuka budowania lojalności klienta - praca zbiorowa HBR ON Polska

Tylko przedmiot

89 zł

Cena z Przesyłką OLX

Safety Badge

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon