Prywatne
Rok wydania: 2013
Stan: Nowe
Opis
Tytuł: Sztuka budowania lojalności klienta
Autor: praca zbiorowa
Wydawnictwo: Ican Institute
Ilość stron: 189
Rok wydania: 2013
Okładka: twarda
Stan egzemplarza: 6
Stan wg mojej subiektywnej oceny:
6 - idealny – nowa
5 - bardzo dobry – jak nowa, możliwe drobne otarcia/ zagniecenia okładki i/lub kartek
4 – dobry – możliwe bardziej widoczne otarcia/ zagniecenia okładki i/lub kartek, lekko pożółkłe kartki
3 – dostateczny – możliwe mocno pożółkłe kartki i/lub luźne strony, i/lub uszkodzony grzbiet, i/lub popisane/poplamione kartki, i/lub stemple lub inne wady o których informuję w treści ogłoszenia i na zdjęciach.
OPIS:
Każdy wie, jak doskonale obsłużyć klienta. Niewielu wie, jak nie stracić przy tym pieniędzy.
Zgodnie z powszechnym przekonaniem najlepsi klienci to lojalni klienci. Koszty ich obsługi są niższe. Zazwyczaj są gotowi zapłacić więcej niż inni. Promują firmę,
zachwalając ją znajomym. Przyczyniają się do wzrostu przedsiębiorstwa.
Powszechne przekonania bywają jednak błędne.
Zanim więc:
zwiększysz inwestycje w program lojalnościowy,
opracujesz skomplikowany system pomiaru zadowolenia klientów,
poinstruujesz dział obsługi klienta, by starał się za wszelką cenę przerastać oczekiwania klientów,
zwołasz kolejne zebranie, którego celem będzie opracowanie skutecznej formuły zarządzania doświadczeniem klientów…
…przeczytaj tę książkę. Poznaj proste i skuteczne sposoby zwiększania lojalności klientów. Wykorzystaj je, gdy zyskasz pewność, że to się naprawdę opłaca.
To mi się podoba! Przestań zabiegać o zachwyt klientów, skup się na rozwiązywaniu ich problemów. Autorzy tej pozycji trafnie oceniają, że więcej przegrasz, gdy starasz się za bardzo. Prawda, że proste i mądre?
Mini zasady sprzedaży:
1. Kupując kilka rzeczy za przesyłkę płacisz tylko RAZ. Proszę napisz wcześniej informację, a przygotuję odpowiednią ofertę.
2. Odbiór osobisty, wysyłka z olx, wysyłka tradycyjna po przedpłacie na konto.
3. Nie zamieniam się, nie wystawiam faktur oraz nie wysyłam za pobraniem
Zapraszam do zapoznania się z pozostałymi ofertami wystawionymi na moim profilu.
Autor: praca zbiorowa
Wydawnictwo: Ican Institute
Ilość stron: 189
Rok wydania: 2013
Okładka: twarda
Stan egzemplarza: 6
Stan wg mojej subiektywnej oceny:
6 - idealny – nowa
5 - bardzo dobry – jak nowa, możliwe drobne otarcia/ zagniecenia okładki i/lub kartek
4 – dobry – możliwe bardziej widoczne otarcia/ zagniecenia okładki i/lub kartek, lekko pożółkłe kartki
3 – dostateczny – możliwe mocno pożółkłe kartki i/lub luźne strony, i/lub uszkodzony grzbiet, i/lub popisane/poplamione kartki, i/lub stemple lub inne wady o których informuję w treści ogłoszenia i na zdjęciach.
OPIS:
Każdy wie, jak doskonale obsłużyć klienta. Niewielu wie, jak nie stracić przy tym pieniędzy.
Zgodnie z powszechnym przekonaniem najlepsi klienci to lojalni klienci. Koszty ich obsługi są niższe. Zazwyczaj są gotowi zapłacić więcej niż inni. Promują firmę,
zachwalając ją znajomym. Przyczyniają się do wzrostu przedsiębiorstwa.
Powszechne przekonania bywają jednak błędne.
Zanim więc:
zwiększysz inwestycje w program lojalnościowy,
opracujesz skomplikowany system pomiaru zadowolenia klientów,
poinstruujesz dział obsługi klienta, by starał się za wszelką cenę przerastać oczekiwania klientów,
zwołasz kolejne zebranie, którego celem będzie opracowanie skutecznej formuły zarządzania doświadczeniem klientów…
…przeczytaj tę książkę. Poznaj proste i skuteczne sposoby zwiększania lojalności klientów. Wykorzystaj je, gdy zyskasz pewność, że to się naprawdę opłaca.
To mi się podoba! Przestań zabiegać o zachwyt klientów, skup się na rozwiązywaniu ich problemów. Autorzy tej pozycji trafnie oceniają, że więcej przegrasz, gdy starasz się za bardzo. Prawda, że proste i mądre?
Mini zasady sprzedaży:
1. Kupując kilka rzeczy za przesyłkę płacisz tylko RAZ. Proszę napisz wcześniej informację, a przygotuję odpowiednią ofertę.
2. Odbiór osobisty, wysyłka z olx, wysyłka tradycyjna po przedpłacie na konto.
3. Nie zamieniam się, nie wystawiam faktur oraz nie wysyłam za pobraniem
Zapraszam do zapoznania się z pozostałymi ofertami wystawionymi na moim profilu.
ID: 664593425
Dodane 16 maja 2024
Sztuka budowania lojalności klienta - praca zbiorowa HBR ON Polska
Tylko przedmiot
89 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja