Prywatne
SPECYFIKACJA
- Typ części
Silniki i osprzęt > Silniki kompletne > Silniki Benzynowe
- Stan
Używane
- Rodzaj
Silniki
Opis
Sprzedam kompletny, działający i jeżdżący SWAP silnika do Fiata Tipo Tempra pierwszej generacji lub również do Uno - tu kosmetyczna przeróbka, mam wszystkie części oraz do cinquecento lub seicento. SWAP kompletny, przejeździł w nadwoziu 3 lata i 20 tysięcy kilometrów bez awarii.
Silnik: 1.4 tjet 180km z przebiegiem 43tys km (zobacz nakrętki na kolektorze wydechowym)
Dolot: FMIC 450x180x65, rury kwasówka
Turbo: K250 hybryda, kolektor poliftowy, szeroki downpipe z sportowym katalizatorem spełniajacym normy euro 6
Sprzęgło: Kevlar 200mm + dorzucam wzmocniony docisk - na tym co jest teraz nie można zrobić więcej mocy
Skrzynia: C513, wymienione łożyska, założone synchronizatory z C510 nowego typu oraz wydłużone przełożenie główne z 65 do 57 zębów, całość uszczelniona na nowo
ECU: komputer i wiązka z Fiata Nuova Bravo, usunięty IMMO - komputer łatwiejszy do programowania niż fabryczny z Abartha (mały Bosch)
Wspomaganie kierownicy: dorobiona łapa uchwytu pompy wspomagania, przerobiony przewód ciśnieniowy pompy, dorobione koło napędu pompy wspomagania
SWAP jest w samochodzie i jest możliwość odbycia jazdy próbnej.
Kupującemu mogę doradzić lub nawet pomóc z adaptacją tego z Fiata Tipo 3D do Fiata Uno, Cinquecento lub Seicento lub innego.
Silnik nie był myty przez 3 lata.
Zapraszam do kontaktu telefonicznego.
Silnik: 1.4 tjet 180km z przebiegiem 43tys km (zobacz nakrętki na kolektorze wydechowym)
Dolot: FMIC 450x180x65, rury kwasówka
Turbo: K250 hybryda, kolektor poliftowy, szeroki downpipe z sportowym katalizatorem spełniajacym normy euro 6
Sprzęgło: Kevlar 200mm + dorzucam wzmocniony docisk - na tym co jest teraz nie można zrobić więcej mocy
Skrzynia: C513, wymienione łożyska, założone synchronizatory z C510 nowego typu oraz wydłużone przełożenie główne z 65 do 57 zębów, całość uszczelniona na nowo
ECU: komputer i wiązka z Fiata Nuova Bravo, usunięty IMMO - komputer łatwiejszy do programowania niż fabryczny z Abartha (mały Bosch)
Wspomaganie kierownicy: dorobiona łapa uchwytu pompy wspomagania, przerobiony przewód ciśnieniowy pompy, dorobione koło napędu pompy wspomagania
SWAP jest w samochodzie i jest możliwość odbycia jazdy próbnej.
Kupującemu mogę doradzić lub nawet pomóc z adaptacją tego z Fiata Tipo 3D do Fiata Uno, Cinquecento lub Seicento lub innego.
Silnik nie był myty przez 3 lata.
Zapraszam do kontaktu telefonicznego.
ID: 1023707547
xxx xxx xxx
Dodane 01 września 2025
SWAP silnika Fiat Tipo Tempra Uno Turbo Abarth cinquecento seicento500
11 500 zł
Lokalizacja