Prywatne
Marka: Suzuki
Poj. silnika: 644 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 1998
Kraj pochodzenia: Niemcy
Opis
Sprzedam w dobre ręce moje od 15 lat Suzuki, bo stoi niejeżdżone i się marnuje.
Wpisałem, że to XF 650 Freewind, bo od tego zaczął swą egzystencję, ale równie dobrze mogłem wpisać DR 650 - to ten sam silnik, ta sama rama, te same zawieszenia, wszystko zestrojone nieco inaczej, bardziej asfaltowo.
W roku 2015 całość została przebudowana w warszawskim Spider Garage - z brzydko-nijakiego Freewinda powstał Scrambler zwracający na siebie uwagę, a przy tym lżejszy i nieco niższy (zawieszenie jest seryjne, nieco niższa jest kanapa).
Na fabrycznym liczniku doszedłem do przebiegu ~35000km, po przebudowie zrobiłem około 3500. Skąd więc przebieg 5000? W roku 2013 byłem w serwisie, gdzie zrobili w zasadzie wszystko, ze szlifowaniem i honowaniem cylindra i wymianą goleni zawieszenia na nowe włącznie. Szczegóły poniżej.
Wady:
- Jest głośno. To pojedynczy, spory cylinder z dość luźnym wydechem. Drze się, strzela, wywołuje uśmiech. Niektórym może to przeszkadzać.
- Prędkościomierz pokazuje głupoty. Znaczy - pokazuje światła, luz, prędkość. Sęk w tym, że nie da się go skalibrować do rozmiaru koła, więc zaniża o jakieś 25%. 99 licznikowe to 125 faktyczne.
- Tylna opona - zmieniałem obie, przebieg mają w miarę nieduży, ale po tylnej widać, że jest już nieco zmęczona asfaltem.
- walcząc z masą usunęliśmy centralną nóżkę. Może komuś to przeszkadza.
Zalety:
- świeżo zrobiony duży przegląd - olej, świece, uszczelki i regulacja gaźnika
- napęd (łańcuch, zębatka) ma ze 2 lata i przebieg koło 400 kilometrów, jest świeżo naciągnięty i nasmarowany
- golenie widelca mają co prawda 12 lat (garażowania), ale przebiegu około 5000 km
- nowy akumulator
- przegląd ważny do 06.2026, ubezpieczenie - do 01.2026
Wpisałem, że to XF 650 Freewind, bo od tego zaczął swą egzystencję, ale równie dobrze mogłem wpisać DR 650 - to ten sam silnik, ta sama rama, te same zawieszenia, wszystko zestrojone nieco inaczej, bardziej asfaltowo.
W roku 2015 całość została przebudowana w warszawskim Spider Garage - z brzydko-nijakiego Freewinda powstał Scrambler zwracający na siebie uwagę, a przy tym lżejszy i nieco niższy (zawieszenie jest seryjne, nieco niższa jest kanapa).
Na fabrycznym liczniku doszedłem do przebiegu ~35000km, po przebudowie zrobiłem około 3500. Skąd więc przebieg 5000? W roku 2013 byłem w serwisie, gdzie zrobili w zasadzie wszystko, ze szlifowaniem i honowaniem cylindra i wymianą goleni zawieszenia na nowe włącznie. Szczegóły poniżej.
Wady:
- Jest głośno. To pojedynczy, spory cylinder z dość luźnym wydechem. Drze się, strzela, wywołuje uśmiech. Niektórym może to przeszkadzać.
- Prędkościomierz pokazuje głupoty. Znaczy - pokazuje światła, luz, prędkość. Sęk w tym, że nie da się go skalibrować do rozmiaru koła, więc zaniża o jakieś 25%. 99 licznikowe to 125 faktyczne.
- Tylna opona - zmieniałem obie, przebieg mają w miarę nieduży, ale po tylnej widać, że jest już nieco zmęczona asfaltem.
- walcząc z masą usunęliśmy centralną nóżkę. Może komuś to przeszkadza.
Zalety:
- świeżo zrobiony duży przegląd - olej, świece, uszczelki i regulacja gaźnika
- napęd (łańcuch, zębatka) ma ze 2 lata i przebieg koło 400 kilometrów, jest świeżo naciągnięty i nasmarowany
- golenie widelca mają co prawda 12 lat (garażowania), ale przebiegu około 5000 km
- nowy akumulator
- przegląd ważny do 06.2026, ubezpieczenie - do 01.2026
ID: 1020112552
Dodane 14 sierpnia 2025
Suzuki XF Suzuki XF650 / DR 650 Scrambler Bobber Custom
6 800 zł
do negocjacji
Lokalizacja