Firmowe
Marka: Suzuki
Poj. silnika: 800 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 2023
Kraj pochodzenia: Polska
Opis
Dzień Dobry,
Do sprzedania Suzuki V-strom 800 DE. Motocykl z roku 2023 kupiony w polskim salonie w Łodzi. Kupiony w czasie gdzie jeszcze Aliexpress nie posiadało wielu akcesoriów więc dołożone pakiety są oryginalne Suzuki.
W skład oryginalnych akcesoriów Suzuki wchodzą:
1. Wyższa szyba - fabryczna w pudełku dodawana wraz z motocyklem
2. Aluminiowa duża osłona pod silnik - fabryczna w pudełku dodawana wraz z motocyklem
3. Grzane manetki
4. Naklejki ochronne na bak paliwa
5. Halogeny fabryczne ( odradzane przez wszystkich ze względu na cenę). Uważam ten zakup za trafiony w punkt bo świecą bardzo jasno a poza tym mają pełną homologację do ruchu drogowego więc nie ma obaw o ubezpieczenie.
6. Stopka centralna do postawienia motocykla celem np. nasmarowania łańcucha
7. Nakładka poszerzająca stopkę - idealne rozwiązanie na bardziej grząski grunt
8. Rury osłonowe- tzw. gmole dołożone "na wszelki wypadek"
Cena powyższych akcesoriów jest łatwa do sprawdzenia. Wszystkie łącznie z montażem w ASO ( też odradzanym przez znawców ze względu na koszty , ale ja lubię mieć na wszystko gwarancję ) kosztowały blisko 10 tys. złotych
Dodatkowo kiedy już pojawiły się różne gadżety do motocykla dodałem :
9. Stację multimedialną z Carplay i Android Auto. Stacja jest wodoodporna. Czasami ( raz na 200-300 km potrafi się zawiesić więc mam dołożony wyłącznik do szybkiego resetu. Stacja podłączona pod gniazdo USB dość prosto więc można ją szybko w całości zdjąć z motocykla i np. wykonać aktualizację.
10. Przy pracy z Carplay telefon szybciej zużywa baterię więc dołożyłem zamiennikowe, ale wodoodporne i podświetlane gniazdo zapalniczki pod siedzeniem. Zamontowałem sam, ale zamówiłem kostki połączeniowe więc montaż jest dokładnie taki sam jak fabryczny. Gniazdo ma 2x3A mocy więc naładuje spokojnie duże smartfony
11. Dodatkowo dla wygody zamontowany jest uchwyt na napoje
12. Gdzieś czytałem, że motocykl mocniej grzeje silnikiem w prawą nogę. Ja tego nie odczułem bo jako świadomy motocyklista jeżdżę w butach Enduro, ale na wszelki wypadek oraz dla poprawienia osłony silnika w przypadku "gdyby coś" dołożyłem komplet osłon GB Racing. Nieźle to wygląda , dodatkowo chroni i osłania
13. Dla polepszenia ergonomii zamontowałem akcesoryjną dźwignię zmiany biegów
14. Dodatkowo na gmole zostały założone odboje " na wszelki" wypadek
15. Dodatkowo na przednią szybę dołożony deflektor
16. Dodatkowo dołożyłem tylny błotnik
Chyba to wszystko, ale być może jeszcze o czymś zapomniałem. Wszystkie fabrycznie zdemontowane elementy zamienione akcesoriami leżą w pudle i zostaną przekazane nowemu nabywcy. Praktycznie wszystkie dodatki w "złotej" lub czarnej tonacji zgodnej z kolorami motocykla.
Motocykl sprzedawany jest z przebiegiem 3722km. Motocykl jest po akcji serwisowej wymiany tylnej opony ( opona ma przebieg może ze 20 km od montażu ) . Co dziwne Suzuki dosłało i dodało mi jeszcze jedną tylną oponę. Sprzedaję zatem motocykl z założoną nową tylną oponą i kolejną nową w pudełku dokładam nowemu nabywcy.
Motocykl jest po dwóch rocznych przeglądach w ASO Suzuki w Łodzi.
Motocykl ma wykupioną polisę GAP ważną do lutego 2027 roku. Polisa przechodzi na kolejnego właściciela więc motocykl jest zabezpieczony pod kątem utraty wartości "gdyby coś".
Motocykl ma mały przebieg bo był wszędzie wożony na przyczepie z plandeką ( ot taka fanaberia). Przy okazji mogę go dowieźć na tejże przyczepie w dowolne miejsce po zakupie w cenie zużytego paliwa i dobrej kawy z Orlena.
Motocykl z mikroryskami, ale bez żadnych parkingówek czy innych zdarzeń.
Motocykl jest jeszcze w domu pod Łodzią, ale planuję przywieźć go do Łodzi do firmy w której pracuję.
Sprzedaję go mam kilka innych motocykli i obecnie potrzebne mi jest miejsce w garażu na kolejny motocykl ( mogę jeszcze za dodatkowe kilka tysięcy sprzedać BMW R1100 RT z przebiegiem około 104 tys z roku 1998 ) więc być może wyjedziesz dwoma motocyklami? Motocykle to moja pasja i sprzedaję je z prywatnych zasobów na umowę. Do tej pory zazwyczaj dokupywałem, ale teraz czas zobaczyć jak pójdzie sprzedaż.
Jeśli ten opis Cię zainteresował zapraszam do kontaktu. Na pewno nie zawiedziesz się co do stanu motocykla.
Wyposażenie fabryczne i inne udogodnienia:
całkowicie nowy, dwucylindrowy, rzędowy silnik z unikalnym systemem wyrównoważającym Suzuki Cross Balancer
nowa, stalowa rama
najdłuższy skok zawieszenia (220 mm) i największy prześwit (220 mm) w całej rodzinie V-STROM
21-calowe przednie koło
kolorowy, wielofunkcyjny panel wskaźników TFT
pełne oświetlenie LED
pakiet elektroniki Suzuki S.I.R.S w skład którego wchodzą systemy:
Drive Mode Selector
Suzuki Traction Control System z trybem G (Gravel)
Suzuki Quick Shift
ABS z dwoma trybami pracy i możliwością wyłączenia jego działania na tylnym kole
elektroniczny system kontroli przepustnicy Suzuki ride-by-wire
system Suzuki Easy Start
funkcja wspomagania niskich obrotów Suzuki pomagająca utrzymać prędkość obrotową silnika na biegu jałowym
84-konny silnik, nową, wytrzymałą, stalową ramę, w pełni regulowane w zakresie siły odbicia i dobicia zawieszenie upside-down Hitachi Astemo (Showa) z przodu o skoku 220 mm i tylny, amortyzator Hitachi Astemo (Showa), typu mono shock, o identycznym skoku. Dzięki zastosowaniu zawieszenia o długim skoku uzyskano imponujący prześwit 220 mm, przy czym siedzisko udało się utrzymać na komfortowej wysokości 855 mm.
Do sprzedania Suzuki V-strom 800 DE. Motocykl z roku 2023 kupiony w polskim salonie w Łodzi. Kupiony w czasie gdzie jeszcze Aliexpress nie posiadało wielu akcesoriów więc dołożone pakiety są oryginalne Suzuki.
W skład oryginalnych akcesoriów Suzuki wchodzą:
1. Wyższa szyba - fabryczna w pudełku dodawana wraz z motocyklem
2. Aluminiowa duża osłona pod silnik - fabryczna w pudełku dodawana wraz z motocyklem
3. Grzane manetki
4. Naklejki ochronne na bak paliwa
5. Halogeny fabryczne ( odradzane przez wszystkich ze względu na cenę). Uważam ten zakup za trafiony w punkt bo świecą bardzo jasno a poza tym mają pełną homologację do ruchu drogowego więc nie ma obaw o ubezpieczenie.
6. Stopka centralna do postawienia motocykla celem np. nasmarowania łańcucha
7. Nakładka poszerzająca stopkę - idealne rozwiązanie na bardziej grząski grunt
8. Rury osłonowe- tzw. gmole dołożone "na wszelki wypadek"
Cena powyższych akcesoriów jest łatwa do sprawdzenia. Wszystkie łącznie z montażem w ASO ( też odradzanym przez znawców ze względu na koszty , ale ja lubię mieć na wszystko gwarancję ) kosztowały blisko 10 tys. złotych
Dodatkowo kiedy już pojawiły się różne gadżety do motocykla dodałem :
9. Stację multimedialną z Carplay i Android Auto. Stacja jest wodoodporna. Czasami ( raz na 200-300 km potrafi się zawiesić więc mam dołożony wyłącznik do szybkiego resetu. Stacja podłączona pod gniazdo USB dość prosto więc można ją szybko w całości zdjąć z motocykla i np. wykonać aktualizację.
10. Przy pracy z Carplay telefon szybciej zużywa baterię więc dołożyłem zamiennikowe, ale wodoodporne i podświetlane gniazdo zapalniczki pod siedzeniem. Zamontowałem sam, ale zamówiłem kostki połączeniowe więc montaż jest dokładnie taki sam jak fabryczny. Gniazdo ma 2x3A mocy więc naładuje spokojnie duże smartfony
11. Dodatkowo dla wygody zamontowany jest uchwyt na napoje
12. Gdzieś czytałem, że motocykl mocniej grzeje silnikiem w prawą nogę. Ja tego nie odczułem bo jako świadomy motocyklista jeżdżę w butach Enduro, ale na wszelki wypadek oraz dla poprawienia osłony silnika w przypadku "gdyby coś" dołożyłem komplet osłon GB Racing. Nieźle to wygląda , dodatkowo chroni i osłania
13. Dla polepszenia ergonomii zamontowałem akcesoryjną dźwignię zmiany biegów
14. Dodatkowo na gmole zostały założone odboje " na wszelki" wypadek
15. Dodatkowo na przednią szybę dołożony deflektor
16. Dodatkowo dołożyłem tylny błotnik
Chyba to wszystko, ale być może jeszcze o czymś zapomniałem. Wszystkie fabrycznie zdemontowane elementy zamienione akcesoriami leżą w pudle i zostaną przekazane nowemu nabywcy. Praktycznie wszystkie dodatki w "złotej" lub czarnej tonacji zgodnej z kolorami motocykla.
Motocykl sprzedawany jest z przebiegiem 3722km. Motocykl jest po akcji serwisowej wymiany tylnej opony ( opona ma przebieg może ze 20 km od montażu ) . Co dziwne Suzuki dosłało i dodało mi jeszcze jedną tylną oponę. Sprzedaję zatem motocykl z założoną nową tylną oponą i kolejną nową w pudełku dokładam nowemu nabywcy.
Motocykl jest po dwóch rocznych przeglądach w ASO Suzuki w Łodzi.
Motocykl ma wykupioną polisę GAP ważną do lutego 2027 roku. Polisa przechodzi na kolejnego właściciela więc motocykl jest zabezpieczony pod kątem utraty wartości "gdyby coś".
Motocykl ma mały przebieg bo był wszędzie wożony na przyczepie z plandeką ( ot taka fanaberia). Przy okazji mogę go dowieźć na tejże przyczepie w dowolne miejsce po zakupie w cenie zużytego paliwa i dobrej kawy z Orlena.
Motocykl z mikroryskami, ale bez żadnych parkingówek czy innych zdarzeń.
Motocykl jest jeszcze w domu pod Łodzią, ale planuję przywieźć go do Łodzi do firmy w której pracuję.
Sprzedaję go mam kilka innych motocykli i obecnie potrzebne mi jest miejsce w garażu na kolejny motocykl ( mogę jeszcze za dodatkowe kilka tysięcy sprzedać BMW R1100 RT z przebiegiem około 104 tys z roku 1998 ) więc być może wyjedziesz dwoma motocyklami? Motocykle to moja pasja i sprzedaję je z prywatnych zasobów na umowę. Do tej pory zazwyczaj dokupywałem, ale teraz czas zobaczyć jak pójdzie sprzedaż.
Jeśli ten opis Cię zainteresował zapraszam do kontaktu. Na pewno nie zawiedziesz się co do stanu motocykla.
Wyposażenie fabryczne i inne udogodnienia:
całkowicie nowy, dwucylindrowy, rzędowy silnik z unikalnym systemem wyrównoważającym Suzuki Cross Balancer
nowa, stalowa rama
najdłuższy skok zawieszenia (220 mm) i największy prześwit (220 mm) w całej rodzinie V-STROM
21-calowe przednie koło
kolorowy, wielofunkcyjny panel wskaźników TFT
pełne oświetlenie LED
pakiet elektroniki Suzuki S.I.R.S w skład którego wchodzą systemy:
Drive Mode Selector
Suzuki Traction Control System z trybem G (Gravel)
Suzuki Quick Shift
ABS z dwoma trybami pracy i możliwością wyłączenia jego działania na tylnym kole
elektroniczny system kontroli przepustnicy Suzuki ride-by-wire
system Suzuki Easy Start
funkcja wspomagania niskich obrotów Suzuki pomagająca utrzymać prędkość obrotową silnika na biegu jałowym
84-konny silnik, nową, wytrzymałą, stalową ramę, w pełni regulowane w zakresie siły odbicia i dobicia zawieszenie upside-down Hitachi Astemo (Showa) z przodu o skoku 220 mm i tylny, amortyzator Hitachi Astemo (Showa), typu mono shock, o identycznym skoku. Dzięki zastosowaniu zawieszenia o długim skoku uzyskano imponujący prześwit 220 mm, przy czym siedzisko udało się utrzymać na komfortowej wysokości 855 mm.
ID: 1018048646
xxx xxx xxx