Prywatne
Numer VIN: JSA0SJ70000312334
Model: Samurai
Rok produkcji: 1998
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Terenowy
Przebieg: 9 999 km
Kolor: Czarny
Poj. silnika: 1 800 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Moc silnika: 115 KM
Napęd: 4x4 (dołączany ręcznie)
Kierownica: po lewej
Opis
Witam.
Sprzedam dzielnego Samuraja 1.8 BMW.
* Zawieszenie: przerobione na sprężyny, lift Ironman 2 cale tył, przód nowe amortyzatory od Pajero, hamulce tył i przód zaciski, koła 33 cale, opony CST, felgi typu Beadlock.
Rama zdrowa, buda po odbudowie. Wyciągnąłem z niego wszystko co się dało i każdą dziurę w budzie, która była, to zrobiłem (wyciąłem do zdrowej blachy, przyspawałem nową blachę, zabezpieczyłem r-stopem, pomalowałem podkładem i na koniec pomalowałem farbą). Jak były duże wgniecenia, wyklepałem, gdzie niegdzie użyta szpachla dla lepszego efektu. Całość z zewnątrz wyczyściłem, pomalowałem podkładem, a później delikatnym raptorem.
* Napędy: przedni most przełożenia 4.625, kosz przerobiony z tylnego na 4 satelity, dodatkowa śruba na talerz, osłona mostu, BLOKADA elektryczna 100%. PÓŁOSIE wzmacniane RCV.
Tylny most z Vitary V6, przełożenia 4.625, blokada mostu typu spawlock.
Reduktor Ori + kaganiec, wał tylny od Uaza, przedni wał Ori. W tylnym wymienione krzyżaki.
*Silnik BMW 1.8 Benzyna M43, rozrząd na łańcuchu, zabudowany, 115 KM.
Alternator 180 VW, akumulator 110 Ah, sterownik - wiązka, skrzynka bezpieczników w podsufitce.
*Osprzęt: wyciągarka Warn Tabor 12 k, zderzaki stalowe, stalowy snorkel, stalowe progi, ledbar przód, doświetlenie boczne i tylne, zbiornik paliwa przełożony na pakę (też odmalowany).
Ostatnio robione: nowe klocki przód tył, wymiana oleju w mostach przód tył, blacharka, wymienione światła przód na ledowe, poprawiona wiązka od świateł przód tył.
Do zrobienia:
Uszczelniacze mostu (prawy, lewy) - dorzucam, bo mam kupione, nie ma czasu na wymianę.
Wymienić gumy na mocowaniach budy, tak samo dorzucam zestaw, bo kupiłem i też nie wymieniłem.
Przednia blokada raz załącza, raz nie, trzeba byłoby sprawdzić, o co chodzi (przy wymianie uszczelniaczy np.).
Cała reszta ok.
Aktualny przegląd i OC.
Sprzedam dzielnego Samuraja 1.8 BMW.
* Zawieszenie: przerobione na sprężyny, lift Ironman 2 cale tył, przód nowe amortyzatory od Pajero, hamulce tył i przód zaciski, koła 33 cale, opony CST, felgi typu Beadlock.
Rama zdrowa, buda po odbudowie. Wyciągnąłem z niego wszystko co się dało i każdą dziurę w budzie, która była, to zrobiłem (wyciąłem do zdrowej blachy, przyspawałem nową blachę, zabezpieczyłem r-stopem, pomalowałem podkładem i na koniec pomalowałem farbą). Jak były duże wgniecenia, wyklepałem, gdzie niegdzie użyta szpachla dla lepszego efektu. Całość z zewnątrz wyczyściłem, pomalowałem podkładem, a później delikatnym raptorem.
* Napędy: przedni most przełożenia 4.625, kosz przerobiony z tylnego na 4 satelity, dodatkowa śruba na talerz, osłona mostu, BLOKADA elektryczna 100%. PÓŁOSIE wzmacniane RCV.
Tylny most z Vitary V6, przełożenia 4.625, blokada mostu typu spawlock.
Reduktor Ori + kaganiec, wał tylny od Uaza, przedni wał Ori. W tylnym wymienione krzyżaki.
*Silnik BMW 1.8 Benzyna M43, rozrząd na łańcuchu, zabudowany, 115 KM.
Alternator 180 VW, akumulator 110 Ah, sterownik - wiązka, skrzynka bezpieczników w podsufitce.
*Osprzęt: wyciągarka Warn Tabor 12 k, zderzaki stalowe, stalowy snorkel, stalowe progi, ledbar przód, doświetlenie boczne i tylne, zbiornik paliwa przełożony na pakę (też odmalowany).
Ostatnio robione: nowe klocki przód tył, wymiana oleju w mostach przód tył, blacharka, wymienione światła przód na ledowe, poprawiona wiązka od świateł przód tył.
Do zrobienia:
Uszczelniacze mostu (prawy, lewy) - dorzucam, bo mam kupione, nie ma czasu na wymianę.
Wymienić gumy na mocowaniach budy, tak samo dorzucam zestaw, bo kupiłem i też nie wymieniłem.
Przednia blokada raz załącza, raz nie, trzeba byłoby sprawdzić, o co chodzi (przy wymianie uszczelniaczy np.).
Cała reszta ok.
Aktualny przegląd i OC.
ID: 1035133137
xxx xxx xxx
Dodane 03 listopada 2025
Suzuki samurai 1.8
23 900 zł
do negocjacji
Lokalizacja