Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Motoryzacja
  3. Motocykle i Skutery
  4. Szosowo - Turystyczny
  5. Szosowo - Turystyczny - Mazowieckie
  6. Szosowo - Turystyczny - Płock
Suzuki GSF1250SA Bandit 1250SA, 2008r., 127km 134Nm - wykres z hamowni
Suzuki GSF1250SA Bandit 1250SA, 2008r., 127km 134Nm - wykres z hamowni
Suzuki GSF1250SA Bandit 1250SA, 2008r., 127km 134Nm - wykres z hamowni
Suzuki GSF1250SA Bandit 1250SA, 2008r., 127km 134Nm - wykres z hamowni
Suzuki GSF1250SA Bandit 1250SA, 2008r., 127km 134Nm - wykres z hamowni
Suzuki GSF1250SA Bandit 1250SA, 2008r., 127km 134Nm - wykres z hamowni
Suzuki GSF1250SA Bandit 1250SA, 2008r., 127km 134Nm - wykres z hamowni
Suzuki GSF1250SA Bandit 1250SA, 2008r., 127km 134Nm - wykres z hamowni
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Marka: Suzuki

  • Poj. silnika: 1 255 cm³

  • Stan techniczny: Nieuszkodzony

  • Rok produkcji: 2008

Opis

Data pierwszej rejestracji: 06.03.2008
Numer VIN: JS1CH113100108210
Numer rejestracyjny: WPL84H9
Ubezpieczenie OC do 05.03.2025
Przegląd techniczny do 02.05.2025

Historia Bandita:
Jestem jego właścicielem od 16.09.2020. Kupiony z przebiegiem 44500km, aktualnie ma przejechane 78770km, czyli przejechałem nim 34270km. Szef poprzedniego właściciela sprowadził go dla siebie z Niemiec dnia 05.04.2012, jednak po pół roku stwierdził, że motocykl jest za ciężki i za mocny dla niego. Poprzedni właściciel wykorzystał okazję i dnia 11.04.2012 odkupił Bandita od szefa. Jeździł nim przez 8 lat. Dnia 16.09.2020 odkupiłem go ja i jeździłem prawie 4 lata.

W tamtym roku Bandzior odwiedził ze mną wszystkie województwa w Polsce, Niemcy, Czechy i Słowację. W tym roku byłem nim już w województwach: mazowieckie, łódzkie, śląskie, małopolskie, świętokrzyskie, kujawsko-pomorskie, wielkopolskie. Bandit służył mi tylko i wyłącznie do jeżdżenia w trasy. Uważam, że na mniej niż 500km to nie opłaca się ubierać i odpalać motocykla :D Jest to mój pierwszy motocykl, który nie zaliczył absolutnie żadnej awarii przez cały okres użytkowania. Nigdy nie było nawet głupiego wycieku oleju.
Każdy mój wyjazd tym motocyklem został opisany na Romanwtico motovlog na fb.
Bandit wystąpił również w filmie na YT pt. ,,Romanwtico motovlog#27 - Test Suzuki Bandit1250SA - Motocykl dla prawdziwych mężczyzn''.

Wyposażenie:
- Akcesoryjna żelowa kanapa - przebiegi dzienne 1000km nie robią wrażenia na tym siedzisku
- ABS
- Automatyczna olejarka
- 3 oryginalne kufry Suzuki
- Akcesoryjna szyba MRA z deflektorem
- Wydech LeoVince z DB Killerem
- Oparcie dla pasażera
- Gmole chroniące silnik
- Akcesoryjne krótkie czarne klamki sprzęgła i hamulca
- Bandit ma 127 koni i 134Nm zamiast fabrycznych 98km 108Nm, a to robi niesamowitą robotę. Jeżdżąc w trasy nie miałem potrzeby go wkręcać wyżej niż do 4k RPM. Niestety, nie mam pojęcia co spowodowało, że Bandit ma aż tyle mocy. Prawdopodobnie jeszcze w Niemczech ktoś go zmodyfikował.

Historia serwisowa:
1) 28 września 2020, przebieg 45147km:
- Tylna opona Metzeler Z8
- Wymiana oleju w lagach oraz uszczelniaczy lag
2) 27.04.2021, przebieg 47285km:
- Synchronizacja przepustnic
- Wymiana świec na irydowe
- Wymiana płynu hamulcowego i hydraulicznego do sterowania sprzęgłem
- Wymiana oleju - Motul 7100 10w40
- Wymiana filtra powietrza - HFA3621
- Wymiana Filtra Oleju - HF138
- Nowy zestaw napędowy - DID50(530)ZVMX
3) 11 marzec 2022, przebieg 54413km:
- Wymiana oleju - Motul 7100 10w40
- Wymiana filtra powietrza - HFA3621
- Wymiana Filtra Oleju - HF138
- Wymiana akumulatora - YT12A-BS Exide
4) 7 sierpnia 2022, przebieg 60021km
- Wymiana oleju - Motul 7100 10w40
- Wymiana filtra powietrza - HFA3621
- Wymiana Filtra Oleju - HF138
- Wymiana klocków hamulcowych tył - TRW MCB634
5) 3 maj 2023, przebieg 65928km
- Wymiana oleju - Motul 7100 10w40
- Wymiana filtra powietrza - HFA3621
- Wymiana Filtra Oleju - HF138
6) 12 lipca 2023, przebieg 71660km
- Wymiana oleju - Motul 7100 10w40
- Wymiana Filtra Oleju - HF138
7) 30 września 2023, przebieg 76066km
- Pomiar mocy na hamowni w Torronto Moto Serwis (127 koni, 134Nm)
8) 7 kwietnia 2024, przebieg 77573km
- Wymiana oleju - Motul 7100 10w40
- Wymiana filtra powietrza - KN138
- Wymiana Filtra Oleju - HF138
- Wymiana opony przód - Metzeler Z8
- Wymiana klocków z tyłu - TRW MCB634

Wszystkie naprawy wraz z paragonami mam w książce serwisowej, którą skrupulatnie prowadzę odkąd go kupiłem. Motocykl serwisowany u Piotr Topolewski Motopasja oraz czasem przeze mnie w garażu.

Po każdej trasie Bandit był myty, a później traktowany woskiem w płynie K2 Quickdetailer. Zajmuje to dosłownie chwilę, a robi świetną robotę - dzięki temu jest później dużo łatwiej myć motocykl (lakier jest bardzo śliski i brud się go nie chce trzymać), a do tego lakier jest w świetnym stanie (jest błyszczący i można się w nim przeglądać).

Co jest do roboty przy Bandicie na dziś?
W czasie wyjazdu na Dolny Śląsk w majówkę złapałem kapcia, aktualnie Bandit ma założoną tymczasową oponę z Hayabusy mojego kolegi - Metzeler M7. Jest ona już mocno zużyta i wymaga wymiany. Na obecnym oleju i filtrach zrobione jest 1200km, więc tego nie trzeba robić. Pozostałe sprawy są ogarnięte i nie wymagają aktualnie interwencji.

Do motocykla i kufrów posiadam 2 komplety kluczyków.
Sprzedaję, bo kupiłem sobie Suzuki V-Strom.
ID: 919826936

Skontaktuj się

Adam

Na OLX od maj 2014

Ostatnio online wczoraj o 08:49

xxx xxx xxx

Dodane 21 maja 2024

Suzuki GSF1250SA Bandit 1250SA, 2008r., 127km 134Nm - wykres z hamowni

17 800 zł

O ogłoszeniodawcy

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon