Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Motoryzacja
  3. Motocykle i Skutery
  4. Enduro - Funbike
  5. Enduro - Funbike - Mazowieckie
  6. Enduro - Funbike - Warszawa
  7. Enduro - Funbike - Praga-Południe
Suzuki DR 650SE  - wyprawowy
Suzuki DR 650SE  - wyprawowy
Suzuki DR 650SE  - wyprawowy
Suzuki DR 650SE  - wyprawowy
Suzuki DR 650SE  - wyprawowy
Suzuki DR 650SE  - wyprawowy
Suzuki DR 650SE  - wyprawowy
Suzuki DR 650SE  - wyprawowy
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Marka: Suzuki

  • Poj. silnika: 650 cm³

  • Stan techniczny: Nieuszkodzony

  • Rok produkcji: 1996

Opis

Sprzedam motocykl Suzuki DR 650SE gotowy na dalekie podróże.

Przebieg: 64,3k km
Rocznik: 1996

Przsegląd do 05.2025
OC do 05.2025

Przy motocyklu długo grzebałem i „upiększałem” go w kierunku długich wypraw, ale ostatecznie nie miałem na nie czasu, a moto stało. Teraz po przerwie wracam do gry, ale szukam czegoś jeszcze lżejszego i nowocześniejszego z ABS.

Możliwość jazdy próbnej (kaucja w wysokości ceny), lub wypożyczenie - 650zł/tydz (minimalny okres) + 13zł/100km, kaucja 2000zł. Opłaty za wynajem zwracam w przypadku kupna.

Mody:

-Zabezpieczony czujnik biegu jałowego (wada konstrukcyjna powoduje, że niezabezpieczony, fabryczny czujnik może się odkręcić, zmielić przez tryby i zatrzeć silnik)

-Ujemne wyszlifowanie kłów 3-go biegu. Wypadająca 3-ka to mankament w skrzyniach w tym modelu, który stał się i moim udziałem. Tutaj masz z tym spokój. Przy okazji rozbierania skrzyni wymienione zostały wszystkie łożyska na nowe i tryby na co lepsze ze skrzyni dawcy.

Ulepszone podzespoły i akcesoria:

- Gaźnik mechaniczny Keihin FCR 39, na wielu grupach polecany do tego modelu jako najlepszy mod gaźnika. W środku polecana do tego modelu iglicą #ncvt. Gaźnik względem OEM-owego dodaje mocy, obniża spalanie i likwiduje efekt „turbodziury” przy nagłej dojazdówce. (Airbox stosownie powycinany aby zbilansować gospodarkę tlenową silnika)

-Bak Acerbis 20l (faktycznie wchodzi 21l), przeźroczysty. Bak oryginalny w cenie.

-Aluminiowa płyta pod silnik z otworem na spust oleju.

-Tłumik Dominator z dB killerem.

-Przedni przewód hamulcowy w stalowym oplocie

-Płyta pod kufer centralny Givi M3 Monokey na oryginalnym bagażniku.

-Stelaże pod kufry/sakwy boczne ze zdejmowalnymi mocowaniami w standardzie monokey (jeśli chcesz mieć miękki bagaż boczny, grzybki i zaczepy Givi odkręca się aby nie porwały sakw).

-kanapa zmodyfikowana przez Motokanapy -szersza w miejscu, w którym się siedzi, wąska tam gdzie się stoi, przyczepniejszy materiał (możliwość kupna ze zwykłą kanapą -350zł)

-Skrzynka narzędziowa Givi (możliwość kupna bez skrzynki -325zł)

-Ledowe kierunkowskazy

-Składane lusterka

-Grzane manetki Oxford V8

-Handguardy

-Ledowe „halogeny” na kierownicy.
- Mocowanie telefou typu „quad lock” + naklejka na tel (jeśli jeszcze nie stosowałeś tego systemu, to zaczniesz)

-Obniżacze podnóżków

-Poszerzane podnóżki (dorzucam OEMowe w cenie)

-Trzymak dętki w tylnym kole

-Ładowarka 1x gniazdo zapalniczki 12V, 2x USB (włączane/wyłączane), wskaźnik napięcia ładowania, podłączona po złączu SAE, możesz więc szybko w miejsce ładowarki podłączyć inny odbiornik z tym złączem. Podpięta bezpośrednio pod aku z bezpiecznikiem płaskim.

Ważny przegląd i OC. Książka pojazdu . Zarejestrowany na mnie od 2017r.

Części eksploatacyjne:

Zdublowana, niepodpięta zapasowa linka sprzęgła

Opony:
Przód Continental TKC 80 -7mm
Tył: Mitas E 09 - 9mm

Ostatnio wykonanie wymiany i czynności eksploatacyjne:

500km temu
-sprawdzenie luzów zaworowych (po 3,5 tys km od ostatniego ustawiania nie wymagały regulacji)

3 tys km temu:
Profesjonlan regeneracja tylnego amortyzatora
Regeneracja tylnego wahacza (wszystkie łożyska i tuleje)
Nowa tarcza hamulcowa przód
Nowe klocki przód, tył
Nowy, porządny regulator napięcia

3,5 tys km temu:
Remont silnika:
-wymiana prowadnic zaworowych wydechowych i zaworów wydechowych
-doszlifowanie wszystkich zaworow
-planowanie głowicy
-nowe uszczelniacze zaworowe
-nowe pierścienie tłokowe
-honowanie cylindra
-nowe uszczelki wszystkie - pod cylinder, glowicy, dekli bocznych poza lewym.
Kompresjea na zimno po remonie – 11 bar. Przed remontem stracił kompresje i miał 9,5 bar na zimnym.

4 tyś km temu:
Wymiana sprzęgiełka rozrusznika
Nowy kompletny napęd DID 525VX-110 15/43z

4,5 tyś km temu:
Remont skrzyni biegów: Przełożenie co lepszych elementów z innej używanej skrzyni (dorzucam do motocykla), wyszlifowanie kłów trybu 3-go biegu, wymiana wszystkich łożysk.

7 tys km temu:
Nowe sprzęgło (tarcze i sprężynki)

9 tys km temu:
-regeneracja rozrusznika, nowe szczotki, czyszczenie komutatora, smarowanie łożyska

Minusy:

- Bierze 220ml oleju / 1000km. Po remoncie sprawdzam okresowo i bierze coraz mniej. (Jeśli liczysz, że kupisz sprzęt w tym wieku, który nie bierze nic oleju – porzuć nadzieję.)
- Sprzęgło chodzi dość ciężko. Płynnie, ale trzeba użyć najwięcej siły spośród wszystkich moich motocykli.
- Prawe lusterko drga w czasie jazdy od wibracji.
- Wypadałoby jeszcze popracować nad idealnym ustawieniem gaźnika. Teraz jeśli ustali się mniejsze spalanie odbija się to jakości stabilności pracy na niskich obrotach. Ja nie mam już na to czasu. Uciekam od gaźników we wtryski.
- Jest ogólnie brzydki i obdrapany, nigdy nie dbałem o stronę estetyczną. Z drugiej strony nie zwraca na siebie niepożądanej uwagi.

W cenie dorzucam:
-Oryginalny bak 13l
-Oryginalne lusterka
-Używana zębatka zdawcza 16z
-Nowa zębatka zdawcza 13z JTF1448.13 (w trasie można jechać na 15’ce a 13’kę założyć po dojechaniu na miejsce ‘odcinka specjalnego’)
-Zapasowe klamki
-dwa filtry oleju
- różne dysze do gaźnika Keihein i poprzednia iglica
-stary regulator napięcia (jako zapas może jeździć, coś tam daje)
-obniżone wsporniki podnóżków + ori podnóżki
-wyższa kierownica (zamontowana jest dość niska kierownica, która świetnie sprawuje się na stromych podjazdach)
-4 komplety klocków TRW na przód i 1 komplet na tył
-oryginalny snorkel airboxa

Ostanio mierzone spalanie:
Przeloty ekspesówkami – 4,34
Off z ciężkimi piachami – 5,45
Boczne drogi, dynamicznie – 4,6
Jazda super ekonomicznie – 3,7l

Dla kupującego mam promocję 50% na wszystkie części i akcesoria, które sprzedaję osobno.

Nie zamieniam się. Jeśli ogłoszenie wisi to jest aktualne.
ID: 920799310

Skontaktuj się

Stefan

Na OLX od kwiecień 2015

Ostatnio online w dniu 18 czerwca 2024

Dodane 25 maja 2024

Suzuki DR 650SE - wyprawowy

12 900 zł

O ogłoszeniodawcy

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon