Prywatne
Numer VIN: JF1BP5LW47G075943
Model: Legacy
Rok produkcji: 2006
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Kombi
Kolor: Szary
Poj. silnika: 1 994 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Belgia
Moc silnika: 165 KM
Przebieg: 280 000 km
Napęd: 4x4 (stały)
Kierownica: po lewej
Opis
Sprzedam Subaru Legacy IV
Silnik: 2.0 165KM ej204
Skrzynia: Manual z reduktorem
Przebieg: około 280tyś km
VIN: JF1BP5LW47G075943
Data pierwszej rejestracji: 02.03.2007
PT: 05.04.2026
OC: 01.11.2026
Auto użytkuję od 10.09.2020. Zakupiłem go przy przebiegu niecałych 200 tyś km. W 2021 roku miałem niestety wypadek, po którym był wymieniony pas przedni, chłodnice, zderzak i maska. W tym samym czasie od razu zrobiłem konwersję zamachu na jednomasowy oraz założyłem większe przednie tarcze hamulcowe. Po tym, auto było użytkowane bez problemów do tej pory. Zrobiłem nim nie jedną dłuższą trasę i nigdy mnie nie zawiodło. Ostatnia dłuższa trasa była do Austrii, Włoch, Francji, Szwajcarii, w sumie 3500km we wrześniu br.
Założyłem również kolektor i tłumiki przelotowe, pełna lista zmian poniżej.
Wyposażenie:
- Skórzana tapicerka
- Elektyczny fotel kierowcy
- El. Składane lusterka
- Podgrzewanie piór wycieraczek przednich
- El. Szyby
- Kierownica wielofunkcyjna
- Hak
Przeróbki:
- Konwersja na jednomas
- Hamulce przednie z wersji 2.0D (tarcze 294mm)
- Kolektor wydechowy różnoodległościowy
- Tylne tłumiki przelotowe Peśla
- Dołożony wzmacniacz do systemu audio pod siedzeniem pasażera
- Dołożone dystanse na tylne amortyzatory (+2cm)
Historia:
272 tyś km: Olej silnikowy wraz z filtrami (Motul 5w40; wyniemiany co 9000km
269tyś km: wymienione poduszki silnika
265tyś km: wymieniony lewy przedni wewnętrzny przegub
258tyś km: założone przelotowe tłumiki
254tyś km: wymieniony komplet tarcz i klocków
248tyś km: wymieniony rozrząd
245tyś km: wymienione świece
244tyś km: wymieniony tłumik środkowy
240tyś km: wymiana oleju w skrzyni i dyfrze
Do zróbienia:
Trochę wyje kompresor układu kierowniczego
Widać korozję na tylnym lewy nadkolu, przednich drzwiach
Przedniednie tarcze hamulcowe trzeba przetoczyć lub wymienić (przy prędkościach powyżej 120kmh czuć wibrację na kierownicy przy hamowaniu)
Trzeba zbadać łożysko wału napędowego. Nie wyje, natosiat przy cofaniu może czasem zapukać.
Do auta gratis mogę dorzucić drzwi w kolorze (przednie prawe, tylne lewe i prawe, kierowcy niestety nie mam) i jeszcze parę gratów się znajdzie.
Wiecej zdjęć mam w albumie G. Photos, proszę pytać, tutaj linku niestety dodać nie mogę.
Silnik: 2.0 165KM ej204
Skrzynia: Manual z reduktorem
Przebieg: około 280tyś km
VIN: JF1BP5LW47G075943
Data pierwszej rejestracji: 02.03.2007
PT: 05.04.2026
OC: 01.11.2026
Auto użytkuję od 10.09.2020. Zakupiłem go przy przebiegu niecałych 200 tyś km. W 2021 roku miałem niestety wypadek, po którym był wymieniony pas przedni, chłodnice, zderzak i maska. W tym samym czasie od razu zrobiłem konwersję zamachu na jednomasowy oraz założyłem większe przednie tarcze hamulcowe. Po tym, auto było użytkowane bez problemów do tej pory. Zrobiłem nim nie jedną dłuższą trasę i nigdy mnie nie zawiodło. Ostatnia dłuższa trasa była do Austrii, Włoch, Francji, Szwajcarii, w sumie 3500km we wrześniu br.
Założyłem również kolektor i tłumiki przelotowe, pełna lista zmian poniżej.
Wyposażenie:
- Skórzana tapicerka
- Elektyczny fotel kierowcy
- El. Składane lusterka
- Podgrzewanie piór wycieraczek przednich
- El. Szyby
- Kierownica wielofunkcyjna
- Hak
Przeróbki:
- Konwersja na jednomas
- Hamulce przednie z wersji 2.0D (tarcze 294mm)
- Kolektor wydechowy różnoodległościowy
- Tylne tłumiki przelotowe Peśla
- Dołożony wzmacniacz do systemu audio pod siedzeniem pasażera
- Dołożone dystanse na tylne amortyzatory (+2cm)
Historia:
272 tyś km: Olej silnikowy wraz z filtrami (Motul 5w40; wyniemiany co 9000km
269tyś km: wymienione poduszki silnika
265tyś km: wymieniony lewy przedni wewnętrzny przegub
258tyś km: założone przelotowe tłumiki
254tyś km: wymieniony komplet tarcz i klocków
248tyś km: wymieniony rozrząd
245tyś km: wymienione świece
244tyś km: wymieniony tłumik środkowy
240tyś km: wymiana oleju w skrzyni i dyfrze
Do zróbienia:
Trochę wyje kompresor układu kierowniczego
Widać korozję na tylnym lewy nadkolu, przednich drzwiach
Przedniednie tarcze hamulcowe trzeba przetoczyć lub wymienić (przy prędkościach powyżej 120kmh czuć wibrację na kierownicy przy hamowaniu)
Trzeba zbadać łożysko wału napędowego. Nie wyje, natosiat przy cofaniu może czasem zapukać.
Do auta gratis mogę dorzucić drzwi w kolorze (przednie prawe, tylne lewe i prawe, kierowcy niestety nie mam) i jeszcze parę gratów się znajdzie.
Wiecej zdjęć mam w albumie G. Photos, proszę pytać, tutaj linku niestety dodać nie mogę.
ID: 1041545521
xxx xxx xxx
Dodane 29 listopada 2025
Subaru Legacy IV 2006 2.0 165km Manual
12 000 zł
Lokalizacja
