Prywatne
Numer VIN: JF1GGALD31G002246
Model: Impreza
Rok produkcji: 2000
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Kombi
Przebieg: 90 000 km
Kolor: Srebrny
Poj. silnika: 2 200 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Szwajcaria
Moc silnika: 350 KM
Napęd: 4x4 (stały)
Kierownica: po lewej
Opis
SUBARU IMPREZA WRX
350KM / 450 Nm
(potencjal silnika 500KM)
SILNIK:
zbudowany od podstaw, na najlepszych komponentach, stroker 2.2l, wal STI 2.5l, kute korbowody Manley, kute tloki Mahle serii Performance, panewki ACL Race, glowice STI JDM, pompa oleju STI, wzmocniony smok, miska olejowa STI oddalona od kolektorow wydechowych, lekkie kola zamachowe i pasowe (klimatyzacja pozostawiona, jest sprawna), dolot bez TGV, z przekladkami termoizolacyjnymi, duza turbosprezarka Forced Performance Green, najwiekszy intercooler top-mount STI, uklad paliwowy calkowicie przeprojektowany, bardzo wydajna japonska pompa, manulany regulator cisnienia, przewody paliwowe w oplocie stalowym z rownymi odległosciami do kazdego cylindra,
wtryskiwacze paliwa STI 560. Wszystkie elementy wywazane osobno i potem w układzie, wał osiowany, obróbka z zachowaniem super małych tolerancji. Wydech 3" Cobra, komplet od turbo do tlumika, tylny tlumik 2,5" na zamówienie, bo Cobra byla za glosna, up pipe zrobiony na zamówienie, kolektory wydechowe oraz turbina w kocu kevlarowynm. Duzy kurnik na masce, oryginalny Subaru JDM, wraz z duzym spliterem. Sterownik silnika od nowszego modelu, m.in, z procedura startu, obecnie wystrojony na 350 KM i 450 Nm (potencjal silnika jest większy, słupek wytrzyma 500KM).
SKRZYNIA:
Skrzynia biegow 5 stopniowa z krotkim przelozeniem 4.44 z GT-ka STI JDM, w stalowej klatce usztywniajacej obudowe, dyfer SureTrack 4.44 (mam rowniez szpere plytkowa). Silnik odpala na zimno cichutko, bez efektu stukania tłoków, od wymiany do wymiany nie bierze nic oleju. Silnik od budowy ma ok 18 tys km.
ZAWIESZENIE:
wszystkie tuleje gumowe zastapione poliuretanem, zawieszenie od Leszka Kuzaja (Subaru SPRT - sprezyny TEIN na asfalt i amortyzatory na grubej sztycy), gruby stabilizator Whiteline, 3 rozporki: miedzy kielichami przednimi, tylnymi i wielopunktowa rozporka na dole spinajaca wahacze. Przestawiona geometria, anti-lift kit - opuszczone tylne tuleje wahaczy i lekki negatyw z przodu (dołożone są camber platy, umożliwiające reulacje w większym zakresie), dzieki temu udalo sie calkowicie wyeliminowac podnoszenie przodu przy mocnym przyspieszaniu i podsterownosc.
HAMULCE:
tarcze przód 320mm STI, duze zaciski Brembo z ceramicznymi tloczkami, przewody elastyczne w stalowym oplocie Goodridge, odcinki sztywne, miedziane nowe.
KAROSERIA I WNETRZE:
Przednie reflektory oryginalne soczewkowe Morette, zmodyfikowana maska, w celu wysysania ciepla z komory silnika, felgi 17", opony semi-slick Bridgestone. Fotele i kierownica od "Lanosa", zegary z obrotomierzem wyskalowanym do 9 tys rpm na srodku, 4 dodatkowe wskazniki: temperatura spalin, boost, cisnienie oleju i temperatura oleju.
Auto było budowane i dopieszczane przez ponad 10 lat. Wydatki przekroczyly 85 tys PLN, wiec cena samochodu to niespelna polowa moich nakladow. Zapraszam zainteresowanych do kontaktu telefonicznego pod nr 7 9 1 . 3 6 8 . 5 4 5, odpowiem na wszystkie pytania i chetnie dokladnie opowiem o wszystkich detalach i pracach, ktore zostaly wykonane.
350KM / 450 Nm
(potencjal silnika 500KM)
SILNIK:
zbudowany od podstaw, na najlepszych komponentach, stroker 2.2l, wal STI 2.5l, kute korbowody Manley, kute tloki Mahle serii Performance, panewki ACL Race, glowice STI JDM, pompa oleju STI, wzmocniony smok, miska olejowa STI oddalona od kolektorow wydechowych, lekkie kola zamachowe i pasowe (klimatyzacja pozostawiona, jest sprawna), dolot bez TGV, z przekladkami termoizolacyjnymi, duza turbosprezarka Forced Performance Green, najwiekszy intercooler top-mount STI, uklad paliwowy calkowicie przeprojektowany, bardzo wydajna japonska pompa, manulany regulator cisnienia, przewody paliwowe w oplocie stalowym z rownymi odległosciami do kazdego cylindra,
wtryskiwacze paliwa STI 560. Wszystkie elementy wywazane osobno i potem w układzie, wał osiowany, obróbka z zachowaniem super małych tolerancji. Wydech 3" Cobra, komplet od turbo do tlumika, tylny tlumik 2,5" na zamówienie, bo Cobra byla za glosna, up pipe zrobiony na zamówienie, kolektory wydechowe oraz turbina w kocu kevlarowynm. Duzy kurnik na masce, oryginalny Subaru JDM, wraz z duzym spliterem. Sterownik silnika od nowszego modelu, m.in, z procedura startu, obecnie wystrojony na 350 KM i 450 Nm (potencjal silnika jest większy, słupek wytrzyma 500KM).
SKRZYNIA:
Skrzynia biegow 5 stopniowa z krotkim przelozeniem 4.44 z GT-ka STI JDM, w stalowej klatce usztywniajacej obudowe, dyfer SureTrack 4.44 (mam rowniez szpere plytkowa). Silnik odpala na zimno cichutko, bez efektu stukania tłoków, od wymiany do wymiany nie bierze nic oleju. Silnik od budowy ma ok 18 tys km.
ZAWIESZENIE:
wszystkie tuleje gumowe zastapione poliuretanem, zawieszenie od Leszka Kuzaja (Subaru SPRT - sprezyny TEIN na asfalt i amortyzatory na grubej sztycy), gruby stabilizator Whiteline, 3 rozporki: miedzy kielichami przednimi, tylnymi i wielopunktowa rozporka na dole spinajaca wahacze. Przestawiona geometria, anti-lift kit - opuszczone tylne tuleje wahaczy i lekki negatyw z przodu (dołożone są camber platy, umożliwiające reulacje w większym zakresie), dzieki temu udalo sie calkowicie wyeliminowac podnoszenie przodu przy mocnym przyspieszaniu i podsterownosc.
HAMULCE:
tarcze przód 320mm STI, duze zaciski Brembo z ceramicznymi tloczkami, przewody elastyczne w stalowym oplocie Goodridge, odcinki sztywne, miedziane nowe.
KAROSERIA I WNETRZE:
Przednie reflektory oryginalne soczewkowe Morette, zmodyfikowana maska, w celu wysysania ciepla z komory silnika, felgi 17", opony semi-slick Bridgestone. Fotele i kierownica od "Lanosa", zegary z obrotomierzem wyskalowanym do 9 tys rpm na srodku, 4 dodatkowe wskazniki: temperatura spalin, boost, cisnienie oleju i temperatura oleju.
Auto było budowane i dopieszczane przez ponad 10 lat. Wydatki przekroczyly 85 tys PLN, wiec cena samochodu to niespelna polowa moich nakladow. Zapraszam zainteresowanych do kontaktu telefonicznego pod nr 7 9 1 . 3 6 8 . 5 4 5, odpowiem na wszystkie pytania i chetnie dokladnie opowiem o wszystkich detalach i pracach, ktore zostaly wykonane.
ID: 1015524687
xxx xxx xxx
Dodane 22 lipca 2025
Subaru Impreza WRX "bugeye" 350KM (zakuty stroker 2.2)
39 500 zł
do negocjacji
Lokalizacja