Prywatne
Numer VIN: jf1gc8ld3wg072469
Model: Impreza
Rok produkcji: 1998
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Sedan
Kolor: Srebrny
Poj. silnika: 1 994 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Niemcy
Moc silnika: 280 KM
Przebieg: 255 000 km
Napęd: 4x4 (stały)
Kierownica: po lewej
Opis
Witam
Wystawiam na sprzedaż swój prywatny samochód:
Subaru Impreza Gt w odelżonej wersji Nardi Torino, rocznik 1998. Wersja z klimatyzacją, lecz była niesprawna więc wyjąłem chłodnice oraz kompresor- wszystko można przywrócić, nie było żadnych zmian konstrukcyjnych, cała reszta instalacji jest, mi zawsze brakowało do tego zapału :)
Krótko o specyfikacji auta :
Silnik ej205 po pełnym remoncie 25 tys km temu- custom engines Wrocław. Z rzeczy ważniejszych:
Kute tłoki mahle
Korby sti
Śruby głowic Arp
Wszystkie pozostałe rzeczy nowe, niema sensu rozpisywać osobno - panewki, pierścienie, pompa oleju 12mm, obróbki bloku oraz głowic (ej20g na grubych uszczelkach) regeneracja turbosprężarki td04, sprawdzenie i czyszczenie wtryskiwaczy,nowy wymiennik ciepła itp itd. Silnik zalewany Millers 5w40 nt+, zmiana co max 5 tys km..
Skrzynia 4.44 Forester SG, zacieśnione obie wiskozy na 10kg, sprzęgło obite kevlarem- 12 tys zrobione w aucie, żadnych oznak zużycia, auto dużo lepiej jezdzi niż na seryjnej, długiej 3.9. Oleje w napędach i skrzyni zmieniane przed każdym sezonem letnim .
Nowy gwint Tein Street Advance- zakładany razem ze skrzynią 12 tys km temu, posiada regulację twardości oraz wysokości.
Rozpórki górne przód i tył.
Hamulce 4 tłok przód, tarcze EBC, klocki EBC rp1
Przewody w oplocie HEL.
17' felgi Tecnomagnesio, lekkie i wytrzymałe, opony drogowe kumho ps71
Cooler gc8 sti + natrysk wody włączany przyciskiem+ w bagażniku obok zbiorniczka włącznik czasowy- można ustawić interwał natrysku .
Wydech z Dp na szerokim kołnierzu 2.75', jeden tłumik końcowy, głośność jest idealna
Auto wystrojone na emu classic przez rrtuning Mateusz Bieńkowski, posiada 2 mapy - 1.05 oraz 1.35 bar. Na mocniejszej 280 km 400 nm.Shift light, procedura startu. Dołożona dyskretna kontrolka Defi, z podglądem parametrów jak temperatura i ciśnienie oleju, wody, egt, doładowanie i ładowanie- wszystko podpięte i sprawne.
Dwa lata temu auto całe z zewnątrz pomalowane w oryginalny kolor, by odświeżyć wygląd oraz pozbyć się rdzawych punktów .
Na dzień dzisiejszy mechanicznie nie wymaga żadnego wkładu, jeździ naprawdę dobrze, setup pozwala bezproblemowo pokonywac trasy a zmieniając mapę i utwardzając gwint jesteśmy gotowi na track day :) jest naprawdę niezawodne i bezobsługowe.
Blacharsko z zewnątrz nie widać ognisk rdzy, podnosi się za progi, podłużnice, kielichy nadkola itp wszystko na miejscu, ale nie była za mojej kadencji (4 lata ) robiona żadna grubsza konserwacja, więc myślę że po zimie pasuje się tym zająć, jeśli ktoś chce autem cieszyć się kolejne lata.
Pozdrawiam i zapraszam do kontaktu.
Wystawiam na sprzedaż swój prywatny samochód:
Subaru Impreza Gt w odelżonej wersji Nardi Torino, rocznik 1998. Wersja z klimatyzacją, lecz była niesprawna więc wyjąłem chłodnice oraz kompresor- wszystko można przywrócić, nie było żadnych zmian konstrukcyjnych, cała reszta instalacji jest, mi zawsze brakowało do tego zapału :)
Krótko o specyfikacji auta :
Silnik ej205 po pełnym remoncie 25 tys km temu- custom engines Wrocław. Z rzeczy ważniejszych:
Kute tłoki mahle
Korby sti
Śruby głowic Arp
Wszystkie pozostałe rzeczy nowe, niema sensu rozpisywać osobno - panewki, pierścienie, pompa oleju 12mm, obróbki bloku oraz głowic (ej20g na grubych uszczelkach) regeneracja turbosprężarki td04, sprawdzenie i czyszczenie wtryskiwaczy,nowy wymiennik ciepła itp itd. Silnik zalewany Millers 5w40 nt+, zmiana co max 5 tys km..
Skrzynia 4.44 Forester SG, zacieśnione obie wiskozy na 10kg, sprzęgło obite kevlarem- 12 tys zrobione w aucie, żadnych oznak zużycia, auto dużo lepiej jezdzi niż na seryjnej, długiej 3.9. Oleje w napędach i skrzyni zmieniane przed każdym sezonem letnim .
Nowy gwint Tein Street Advance- zakładany razem ze skrzynią 12 tys km temu, posiada regulację twardości oraz wysokości.
Rozpórki górne przód i tył.
Hamulce 4 tłok przód, tarcze EBC, klocki EBC rp1
Przewody w oplocie HEL.
17' felgi Tecnomagnesio, lekkie i wytrzymałe, opony drogowe kumho ps71
Cooler gc8 sti + natrysk wody włączany przyciskiem+ w bagażniku obok zbiorniczka włącznik czasowy- można ustawić interwał natrysku .
Wydech z Dp na szerokim kołnierzu 2.75', jeden tłumik końcowy, głośność jest idealna
Auto wystrojone na emu classic przez rrtuning Mateusz Bieńkowski, posiada 2 mapy - 1.05 oraz 1.35 bar. Na mocniejszej 280 km 400 nm.Shift light, procedura startu. Dołożona dyskretna kontrolka Defi, z podglądem parametrów jak temperatura i ciśnienie oleju, wody, egt, doładowanie i ładowanie- wszystko podpięte i sprawne.
Dwa lata temu auto całe z zewnątrz pomalowane w oryginalny kolor, by odświeżyć wygląd oraz pozbyć się rdzawych punktów .
Na dzień dzisiejszy mechanicznie nie wymaga żadnego wkładu, jeździ naprawdę dobrze, setup pozwala bezproblemowo pokonywac trasy a zmieniając mapę i utwardzając gwint jesteśmy gotowi na track day :) jest naprawdę niezawodne i bezobsługowe.
Blacharsko z zewnątrz nie widać ognisk rdzy, podnosi się za progi, podłużnice, kielichy nadkola itp wszystko na miejscu, ale nie była za mojej kadencji (4 lata ) robiona żadna grubsza konserwacja, więc myślę że po zimie pasuje się tym zająć, jeśli ktoś chce autem cieszyć się kolejne lata.
Pozdrawiam i zapraszam do kontaktu.
ID: 953508063
xxx xxx xxx
Dodane 05 listopada 2025
Subaru Impreza Gt Nardi Torino
48 900 zł
do negocjacji
Lokalizacja
