Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Stwórz grę w Unity, a nauczysz się programowania.. Helion Harrison
PromujOdśwież

Firmowe

Stan: Nowe

Opis

Sprzedaż Tylko Wysyłkowa przez bezpieczne przesyłki OLX
Sprzedajemy tylko Nowe przedmioty które zawierają już swoje Maksymalne Rabaty cena nie podlega negocjacji
NIE Ma możliwości Odbioru OSOBISTEGO
Potrzebujesz kilka przedmiotów z naszych ogłoszeń? NAPISZ!
skompletujemy je i wyślemy w jednej przesyłce
lub dokonaj zakupu kilku przedmiotów na naszej stronie
www.taniepodreczniki.com.pl

Strony: 424, Format: 236x172 mmUnity to jeden z najpopularniejszych silników do tworzenia gier. Równocześnie, pracując w tym środowisku, możesz się nauczyć programowania w C#, który jest nowoczesnym i wszechstronnym językiem. Podczas pisania skryptów potrzebnych do zbudowania gry poszczególne konstrukcje języka i ich zastosowanie nagle stają się proste i zrozumiałe. Dzięki nim można zaimplementować niestandardowe zachowania i mechanikę gry, i to na poziomie profesjonalnej, grywalnej gry! I właśnie taki jest cel tej książki - nauka bloków budulcowych programowania i języka C# od podstaw.Oto siódme, uzupełnione i zaktualizowane wydanie cenionego podręcznika (dodano do niego kilka nowych rozdziałów). Dzięki lekturze poznasz od podstaw koncepcje programowania w języku C# i płynnie przejdziesz do tworzenia gier w Unity. Nauczysz się pisać skrypty implementujące prostą mechanikę gier, programować proceduralnie i zwiększać złożoność swoich gier poprzez wprowadzanie inteligentnych nieprzyjaciół i pocisków zadających obrażenia. W kolejnych rozdziałach poznasz coraz ciekawsze możliwości Unity, niezbędne w projektowaniu gier, takie jak sterowanie oświetleniem, ruchami gracza, kamerą, programowanie kolizji i wiele innych.W książce między innymi: podstawy programowania, w tym programowania zorientowanego obiektowego w języku C# przykłady skryptów C# w środowisku Unity interfejsy, klasy abstrakcyjne i rozszerzenia klas tworzenie dokumentu projektu gry i podstawowych mechanizmów gier stosy, kolejki, wyjątki, obsługa błędów formaty Xml i Json i ich zastosowanieMistrz programowania zaczynał od pisania gier! 


autor: Harrison Ferrone
rok wydania: Rok wydania: 2023, oprawa: broszurowa
wydawnictwo: Helion


978*****28259
ID: 933861719

Skontaktuj się

www taniepodreczniki com pl

Na OLX od grudzień 2021

Jest teraz online!

Dodane 22 lipca 2025

Stwórz grę w Unity, a nauczysz się programowania.. Helion Harrison

Tylko przedmiot

74,55 zł

Przedmiot z Pakietem Ochronnym

Safety Badge
Księgarnia

Lokalizacja

Zwroty

Pakiet Ochronny

Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły

Zakup od przedsiębiorcy

Zwróć przedmiot do 14 dni od jego otrzymania przy zakupie od przedsiębiorcy. Skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedającym, żeby zorganizować zwrot przedmiotu. Szczegóły

Darmowa aplikacja na Twój telefon