Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Muzyka i Edukacja
  3. Książki
  4. Książki naukowe
  5. Książki naukowe - Małopolskie
  6. Książki naukowe - Kraków
  7. Książki naukowe - Grzegórzki
Strategie instytucji kultury wobec ... i bojkotów konsumenckich
Strategie instytucji kultury wobec ... i bojkotów konsumenckich
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Rok wydania: 2019

  • Stan: Używane

  • Rodzaj: Nauki społeczne

Opis

Strategie instytucji kultury wobec niezadowolenia i bojkotów konsumenckich
Artur Modliński
Wydawnictwo Uniwersystetu Łódzkiego
Łodź 2019
ISBN: 978********2619-0
stan BDB

Bojkoty towarzyszyły życiu ekonomicznemu człowieka od stuleci, jednak wraz z rozwojem Internetu i nowych technologii ich częstotliwość systematycznie rośnie. Od bostońskiej herbatki przez walkę z apartheidem aż po uliczne demonstracje i sabotaże względem KFC, Abercrombie & Fitch czy ExxonMobil autor prezentuje przyczyny, mechanizmy i konsekwencje bojkotów z punktu widzenia współczesnych konsumentów oraz firm.
Książka jest pierwszą zarówno na polskim, jak i zagranicznym rynku wydawniczym, w której ukazano bojkoty pracowników i konsumentów z perspektywy zarządzania, a także rozszerzono tę tematykę o nieporuszany dotąd wątek – bojkoty instytucji kultury.
ID: 850915149

Skontaktuj się

byrdman

Na OLX od lipiec 2018

Ostatnio online w dniu 25 maja 2024

xxx xxx xxx

Dodane 21 maja 2024

Strategie instytucji kultury wobec ... i bojkotów konsumenckich

Tylko przedmiot

30 zł

Cena z Przesyłką OLX

Safety Badge

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon