Prywatne
Rok wydania: 1996
Stan: Używane
Opis
Strategia konkurencji metody analizy sektorów i konkurentów
Michale E. Porter
stan bardzo dobry
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Michael E. Porter, profesor Harvard Business School, jest cenionym ekspertem w dziedzinie strategii przedsiębiorstwa i analizy konkurencji. Prowadzi działalność dydaktyczna i badawcza, zajmuje się doradztwem nie tylko w Stanach Zjednoczonych.
Działamy w warunkach gospodarki rynkowej i wolnej konkurencji, ale brak doświadczeń i niedostatek wiedzy sprawiają, iż właściwa interpretacja tych zagadnień nastręcza nam trudności. Strategia konkurenci to jedna z książek, które należny przeczytać, jeśli się chce zrozumieć zasady i mechanizmy rządzące współczesną gospodarką.
Autor zapoznaje nas ze sztuka, konkurowania, oparta na wnikliwej znajomości własnego przedsiębiorstwa, jego otoczenia i konkurentów.
Przedsiębiorco, jeśli chcesz skutecznie działać na rynku, czyli jeśli chcesz wiedzieć:
• Jak poznać słabe i silne strony własnego przedsiębiorstwa?
• Jak zdobywać informacje o konkurentach i otoczeniu, w którym działasz?
• Jakie strategie stosować i kiedy?
• Jak wyszukiwać okazje do skutecznego konkurowania?
• Jak konkurować, żeby wejść na rynek, a jak, żeby się na nim utrzymać?
to koniecznie przeczytaj te książkę. Została napisana przede wszystkim dla Ciebie, praktyka walczącego o powodzenie przedsiębiorstwa, niestety, nie zawsze z dobrym skutkiem. Możesz zmniejszyć ryzyko niepowodzenia w swojej działalności korzystając z doświadczeń M.E. Portera.
Michale E. Porter
stan bardzo dobry
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
Michael E. Porter, profesor Harvard Business School, jest cenionym ekspertem w dziedzinie strategii przedsiębiorstwa i analizy konkurencji. Prowadzi działalność dydaktyczna i badawcza, zajmuje się doradztwem nie tylko w Stanach Zjednoczonych.
Działamy w warunkach gospodarki rynkowej i wolnej konkurencji, ale brak doświadczeń i niedostatek wiedzy sprawiają, iż właściwa interpretacja tych zagadnień nastręcza nam trudności. Strategia konkurenci to jedna z książek, które należny przeczytać, jeśli się chce zrozumieć zasady i mechanizmy rządzące współczesną gospodarką.
Autor zapoznaje nas ze sztuka, konkurowania, oparta na wnikliwej znajomości własnego przedsiębiorstwa, jego otoczenia i konkurentów.
Przedsiębiorco, jeśli chcesz skutecznie działać na rynku, czyli jeśli chcesz wiedzieć:
• Jak poznać słabe i silne strony własnego przedsiębiorstwa?
• Jak zdobywać informacje o konkurentach i otoczeniu, w którym działasz?
• Jakie strategie stosować i kiedy?
• Jak wyszukiwać okazje do skutecznego konkurowania?
• Jak konkurować, żeby wejść na rynek, a jak, żeby się na nim utrzymać?
to koniecznie przeczytaj te książkę. Została napisana przede wszystkim dla Ciebie, praktyka walczącego o powodzenie przedsiębiorstwa, niestety, nie zawsze z dobrym skutkiem. Możesz zmniejszyć ryzyko niepowodzenia w swojej działalności korzystając z doświadczeń M.E. Portera.
ID: 773612930
Skontaktuj się
Dominik
Na OLX od październik 2011
Ostatnio online w dniu 02 czerwca 2024
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
xxx xxx xxx
Dodane 31 maja 2024
Strategia konkurencji metody analizy sektorów i konkurentów M. Porter
Tylko przedmiot
35 zł
do negocjacji
Cena z Przesyłką OLX
O ogłoszeniodawcy
Dominik
Na OLX od październik 2011
Ostatnio online w dniu 02 czerwca 2024
Wszystkie oceny są weryfikowane. Mogą je wystawiać tylko osoby, które kupiły przedmiot z Przesyłką OLX.
Lokalizacja