Firmowe
Stan: Używane
Opis
Witam serdecznie wszystkich zainteresowanych,
Na sprzedaż wystawiam przepiękną łódź Starebro Solo, marki której nie trzeba przedstawiać miłośnikom klasyków.
Jeśli jednak ktoś chciałby zagłębić się w temat to poniżej przesyłam opis: ( storebropassion.de/index.php?mod=bootdata&boat=soloruff)
Aby uniknąć długich opowieści telefonicznych jestem zmuszony opowiedzieć całą moją historie związaną z łodzią.
Łódź została zakupiona przeze mnie w kwietniu 2020r. od osoby która twierdziła, że została ona w pełni odrestaurowana i nie wymaga wkładu finansowego co mogłem wtedy zweryfikować tylko na podstawie oględzin w hangarze.
Teraz wiem, że podejrzanie niska cena a mianowicie 110tys zł nie była przypadkiem.
Niestety zostałem wprowadzony w błąd bo mimo, że faktycznie została ona odrestaurowana odbyło się to nieumiejętnie i jako, że chciałem mieć łódź w stanie idealnym podjąłem się prac remontowych.
Zdjęcia przedstawiają stan w jakim była ona w momencie zakupu i aktualny czyli przed ostatnim etapem prac szkutniczych o czym zaraz będę pisał.
Prace naprawcze zleciłem osobie zajmującej się drewnem, lecz nie był to szkutnik i po kilku miesiącach pracy musiał on się poddać, gdyż jak tłumaczył- łódź miała naruszony Kill/ Stępke, więc naprawa wymagała sporych umiejętności.
Przeprowadzone prace kosztowały mnie 40 tys.
Wiedziałem już, że konieczne będzie zlecenie prac profesjonalistą i tak się stało – znalazłem specjalistów w Gdańsku i tak rozpoczęliśmy prace.
Zakres wykonanych prac etap 1 (został zakończony pod koniec 2022r.)
naprawa kadłuba, dziobnicy, paweży, wymiana planek, wręgów, frezowanie otowrów okiennych, wymiana nitów w wybranych miejscach i kołków, szlifowanie zgrubne kadłuba, szlifowanie pod primer – 85 tys zł.
szlifowanie okuć, zdejmowanie mosiądzu, polerowanie nierdzewki – 11tys zł.
wymiana ścianek grodziowych, konstruklcji koji, sklejek koji, wykonanie szafek wewnątrz- bez lakierowania, pasowanie starych mebli w kokpicie – 40tys zł.
Pozostałe prace już w dużej mierze będą zależały od decyzji nowego właściciela tj. aranżacja kokpitu. Z przyjemnością przekaże kontakt do szkutnika, który może poprowadzić prace do końca.
Posiadam jeszcze jedną jednostkę, która również wymaga podobnych prac i postanowiłem skupić się tylko na dokończeniu jednej z nich( w ramach wyjaśniania powodów sprzedaży).
Każdy kto miał do czynienia z klasycznymi jachtami zdaje sobie sprawę z kosztów renowacji i samego użytkowania czyli regularnych konserwacji. Drewniane jachty posiadają prawdziwi koneserzy i to do nich kierowana jest ta oferta.
Poważnie zainteresowanym przedstawi wszystkie dokumenty potwierdzające wykonane prace.
Poniesione koszty sięgają ponad 300tys zł ( doszło wykonanie plandeki/ zakup przyczepki itp.)
Zależy mi na zwolnieniu miejsca w hangarze i przekazaniu łodzi w dobre ręce, dlatego wystawiona zostaje za 150tys.
Poważnie zainteresowanych proszę o kontakt.
Na sprzedaż wystawiam przepiękną łódź Starebro Solo, marki której nie trzeba przedstawiać miłośnikom klasyków.
Jeśli jednak ktoś chciałby zagłębić się w temat to poniżej przesyłam opis: ( storebropassion.de/index.php?mod=bootdata&boat=soloruff)
Aby uniknąć długich opowieści telefonicznych jestem zmuszony opowiedzieć całą moją historie związaną z łodzią.
Łódź została zakupiona przeze mnie w kwietniu 2020r. od osoby która twierdziła, że została ona w pełni odrestaurowana i nie wymaga wkładu finansowego co mogłem wtedy zweryfikować tylko na podstawie oględzin w hangarze.
Teraz wiem, że podejrzanie niska cena a mianowicie 110tys zł nie była przypadkiem.
Niestety zostałem wprowadzony w błąd bo mimo, że faktycznie została ona odrestaurowana odbyło się to nieumiejętnie i jako, że chciałem mieć łódź w stanie idealnym podjąłem się prac remontowych.
Zdjęcia przedstawiają stan w jakim była ona w momencie zakupu i aktualny czyli przed ostatnim etapem prac szkutniczych o czym zaraz będę pisał.
Prace naprawcze zleciłem osobie zajmującej się drewnem, lecz nie był to szkutnik i po kilku miesiącach pracy musiał on się poddać, gdyż jak tłumaczył- łódź miała naruszony Kill/ Stępke, więc naprawa wymagała sporych umiejętności.
Przeprowadzone prace kosztowały mnie 40 tys.
Wiedziałem już, że konieczne będzie zlecenie prac profesjonalistą i tak się stało – znalazłem specjalistów w Gdańsku i tak rozpoczęliśmy prace.
Zakres wykonanych prac etap 1 (został zakończony pod koniec 2022r.)
naprawa kadłuba, dziobnicy, paweży, wymiana planek, wręgów, frezowanie otowrów okiennych, wymiana nitów w wybranych miejscach i kołków, szlifowanie zgrubne kadłuba, szlifowanie pod primer – 85 tys zł.
szlifowanie okuć, zdejmowanie mosiądzu, polerowanie nierdzewki – 11tys zł.
wymiana ścianek grodziowych, konstruklcji koji, sklejek koji, wykonanie szafek wewnątrz- bez lakierowania, pasowanie starych mebli w kokpicie – 40tys zł.
Pozostałe prace już w dużej mierze będą zależały od decyzji nowego właściciela tj. aranżacja kokpitu. Z przyjemnością przekaże kontakt do szkutnika, który może poprowadzić prace do końca.
Posiadam jeszcze jedną jednostkę, która również wymaga podobnych prac i postanowiłem skupić się tylko na dokończeniu jednej z nich( w ramach wyjaśniania powodów sprzedaży).
Każdy kto miał do czynienia z klasycznymi jachtami zdaje sobie sprawę z kosztów renowacji i samego użytkowania czyli regularnych konserwacji. Drewniane jachty posiadają prawdziwi koneserzy i to do nich kierowana jest ta oferta.
Poważnie zainteresowanym przedstawi wszystkie dokumenty potwierdzające wykonane prace.
Poniesione koszty sięgają ponad 300tys zł ( doszło wykonanie plandeki/ zakup przyczepki itp.)
Zależy mi na zwolnieniu miejsca w hangarze i przekazaniu łodzi w dobre ręce, dlatego wystawiona zostaje za 150tys.
Poważnie zainteresowanych proszę o kontakt.
ID: 873941251
xxx xxx xxx
Dodane 10 kwietnia 2024
Storebro Solo - Łódź klasyczna na końcowym etapie renowacji.
90 000 zł
Użytkownik
Lokalizacja