Prywatne
SPECYFIKACJA
- Numer części
0470506002 0470506006 0470506010 0470506016 0470506024 0470506030 0470506033 0470506037 0470506038 0281001827 0281010479 0281010480 0281010888 0281010889 0281001740
- Stan
Regenerowane
- Rodzaj
Układ elektryczny
Opis
Oferuję sterownik PSG5 do pompy wtryskowej VP44 BOSCH po pełnej regeneracji z 12 miesięczną gwarancją.
Pasuje do Audi 2.5 TDI V6 (A4, A6, A8; kody silników m.in. AFB, AKN, AKE, BAU, BDH) z lat około 1998–2006.
Każdy sterownik jest sprawdzony na stanowisku diagnostycznym i gotowy do montażu.
Warunki sprzedaży:
Cena dotyczy wymiany po przesłaniu Państwa sterownika nadającego się do regeneracji.
Procedura:
Wysyłka uszkodzonego sterownika.
Weryfikacja następnego dnia roboczego.
Informacja o stanie i terminie.
Odesłanie – płatność przy odbiorze.
Typowe objawy uszkodzonego sterownika PSG5:
problemy z odpalaniem
brak reakcji na gaz
gaśnięcie po rozgrzaniu
kontrolka Check Engine
brak komunikacji z testerem
nierówna praca lub dymienie
Typowe błędy dla Audi/VW/Skoda:
01318 – komputer sterujący pompy wtryskowej
0399 – komputer sterujący pompy wtryskowej
0526 – brak komunikacji z modułem pompy
01268 – nastawnik dawki paliwa
0550 – błąd kąta wyprzedzenia wtrysku, czas wtrysku, początek tłoczenia
00628 – kontrola wielkości nastawczych
01376 – sygnał obrotów pompy wtryskowej
N146 – nastawnik dawki, objętości uszkodzenie
Każdy sterownik po regeneracji jest testowany, aby zapewnić pełną sprawność i montaż typu plug and play.
Pasuje do Audi 2.5 TDI V6 (A4, A6, A8; kody silników m.in. AFB, AKN, AKE, BAU, BDH) z lat około 1998–2006.
Każdy sterownik jest sprawdzony na stanowisku diagnostycznym i gotowy do montażu.
Warunki sprzedaży:
Cena dotyczy wymiany po przesłaniu Państwa sterownika nadającego się do regeneracji.
Procedura:
Wysyłka uszkodzonego sterownika.
Weryfikacja następnego dnia roboczego.
Informacja o stanie i terminie.
Odesłanie – płatność przy odbiorze.
Typowe objawy uszkodzonego sterownika PSG5:
problemy z odpalaniem
brak reakcji na gaz
gaśnięcie po rozgrzaniu
kontrolka Check Engine
brak komunikacji z testerem
nierówna praca lub dymienie
Typowe błędy dla Audi/VW/Skoda:
01318 – komputer sterujący pompy wtryskowej
0399 – komputer sterujący pompy wtryskowej
0526 – brak komunikacji z modułem pompy
01268 – nastawnik dawki paliwa
0550 – błąd kąta wyprzedzenia wtrysku, czas wtrysku, początek tłoczenia
00628 – kontrola wielkości nastawczych
01376 – sygnał obrotów pompy wtryskowej
N146 – nastawnik dawki, objętości uszkodzenie
Każdy sterownik po regeneracji jest testowany, aby zapewnić pełną sprawność i montaż typu plug and play.
ID: 1023900023
xxx xxx xxx