Prywatne
Marka: Suzuki
Poj. silnika: 750 cm³
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Rok produkcji: 1987
Kraj pochodzenia: Polska
Opis
Sprzedam SUZUKI GSXR 750 cm3.
Wczesne motocykle Suzuki GSX-R750 były przełomowymi modelami, kiedy po raz pierwszy pojawiły się na rynku, i chociaż jak na dzisiejsze standardy rzeczywiście urosły, w ogólnym ujęciu nadal są motocyklami o stosunkowo wysokich osiągach. Ponadto, dzięki brakowi nowoczesnej elektroniki, pod owiewkami nie ma żadnych nieestetycznych elementów pomocniczych, podobnych do tych stosowanych we współczesnych supersportach.
I właśnie to mamy tutaj: smutnego, starego GSX-R, który zyskał nowe życie dzięki konstruktorowi z północnej Polski działającemu pod szyldem „LL Motorcycles”.
Zaczynając od silnika — który według warsztatu jest w „idealnym stanie” i wciąż generuje 107 KM — czterocylindrowy rzędowy silnik został odświeżony, włączając nowe śruby i uszczelki, zanim młyn został pokryty mieszaną warstwą błyszczącej i matowej czerni . Do mieszanki dodano również niestandardowy układ wydechowy, a następnie wyczyszczono węglowodany i dostosowano je do nowej rury. Inne elementy mechaniczne obejmują nowe łożyska, klocki hamulcowe, płyny, akumulator litowo-jonowy, a wszystkie śruby i sprężyny zostały wyczyszczone i ocynkowane (jeśli nie zostały całkowicie wymienione na nowe).
Podstawowa rama została wycięta za zbiornikiem, a nowa, uniesiona do góry rama pomocnicza została wykonana i wtopiona na miejscu. Nowe siodełko z niebieskiej skóry, przeszyte żebrami, dopasowuje się do kształtu uniesionej do góry obręczy ogonowej, co zapewnia niezwykle schludny i uporządkowany obszar ogona – głównie dzięki przeniesieniu elektroniki pod zbiornikiem i akumulatorowi litowo-jonowemu pod silnikiem. Z przodu i z tyłu zamontowano nowe mikrokierunkowskazy LED, a nowy okrągły speedo umieszczono symetrycznie pomiędzy nowymi zaczepami i niestandardowymi czerwonymi dźwigniami. Na potrzeby tej wersji stworzono również ciekawy, niestandardowy uchwyt na tablicę rejestracyjną, który rozciąga się do tyłu tylnego koła.
Tylne ustawienia i sterowanie nożne – które, jak sądzę, pochodzą z późniejszego modelu Gixxera – wydają się być trzymane w specjalnie zaprojektowanych nawiasach. Tymczasem okrągły reflektor LED wskazuje teraz drogę, a po obu stronach rozdzielnicy na drążkach wystają niewielkie zestawy okrągłych lusterek. Na koniec zbiornik Gixxera został pokryty dwukolorowym błyszczącym czerwonym lakierem z pomarańczowymi wgnieceniami na kolanach, podczas gdy rama pomocnicza, wahacz i koła zostały pomalowane proszkowo na czarno.
www.bike-urious.com/cafed-classic-in-poland-custom-1987-suzuki-gsx-r750/
Wczesne motocykle Suzuki GSX-R750 były przełomowymi modelami, kiedy po raz pierwszy pojawiły się na rynku, i chociaż jak na dzisiejsze standardy rzeczywiście urosły, w ogólnym ujęciu nadal są motocyklami o stosunkowo wysokich osiągach. Ponadto, dzięki brakowi nowoczesnej elektroniki, pod owiewkami nie ma żadnych nieestetycznych elementów pomocniczych, podobnych do tych stosowanych we współczesnych supersportach.
I właśnie to mamy tutaj: smutnego, starego GSX-R, który zyskał nowe życie dzięki konstruktorowi z północnej Polski działającemu pod szyldem „LL Motorcycles”.
Zaczynając od silnika — który według warsztatu jest w „idealnym stanie” i wciąż generuje 107 KM — czterocylindrowy rzędowy silnik został odświeżony, włączając nowe śruby i uszczelki, zanim młyn został pokryty mieszaną warstwą błyszczącej i matowej czerni . Do mieszanki dodano również niestandardowy układ wydechowy, a następnie wyczyszczono węglowodany i dostosowano je do nowej rury. Inne elementy mechaniczne obejmują nowe łożyska, klocki hamulcowe, płyny, akumulator litowo-jonowy, a wszystkie śruby i sprężyny zostały wyczyszczone i ocynkowane (jeśli nie zostały całkowicie wymienione na nowe).
Podstawowa rama została wycięta za zbiornikiem, a nowa, uniesiona do góry rama pomocnicza została wykonana i wtopiona na miejscu. Nowe siodełko z niebieskiej skóry, przeszyte żebrami, dopasowuje się do kształtu uniesionej do góry obręczy ogonowej, co zapewnia niezwykle schludny i uporządkowany obszar ogona – głównie dzięki przeniesieniu elektroniki pod zbiornikiem i akumulatorowi litowo-jonowemu pod silnikiem. Z przodu i z tyłu zamontowano nowe mikrokierunkowskazy LED, a nowy okrągły speedo umieszczono symetrycznie pomiędzy nowymi zaczepami i niestandardowymi czerwonymi dźwigniami. Na potrzeby tej wersji stworzono również ciekawy, niestandardowy uchwyt na tablicę rejestracyjną, który rozciąga się do tyłu tylnego koła.
Tylne ustawienia i sterowanie nożne – które, jak sądzę, pochodzą z późniejszego modelu Gixxera – wydają się być trzymane w specjalnie zaprojektowanych nawiasach. Tymczasem okrągły reflektor LED wskazuje teraz drogę, a po obu stronach rozdzielnicy na drążkach wystają niewielkie zestawy okrągłych lusterek. Na koniec zbiornik Gixxera został pokryty dwukolorowym błyszczącym czerwonym lakierem z pomarańczowymi wgnieceniami na kolanach, podczas gdy rama pomocnicza, wahacz i koła zostały pomalowane proszkowo na czarno.
www.bike-urious.com/cafed-classic-in-poland-custom-1987-suzuki-gsx-r750/
ID: 859977793
xxx xxx xxx
Dodane 01 kwietnia 2024
Sprzedam Suzuki GSXR 750 CAFE RACER
14 900 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja