Przejdź do głównej części
Czat

Powiadomienia

Dodaj ogłoszenie
Sprzedam jacht w Grecji  1/2 udziału lub cały Jeanneau Sun Fizz 40
Sprzedam jacht w Grecji  1/2 udziału lub cały Jeanneau Sun Fizz 40
Sprzedam jacht w Grecji  1/2 udziału lub cały Jeanneau Sun Fizz 40
Sprzedam jacht w Grecji  1/2 udziału lub cały Jeanneau Sun Fizz 40
Sprzedam jacht w Grecji  1/2 udziału lub cały Jeanneau Sun Fizz 40
Sprzedam jacht w Grecji  1/2 udziału lub cały Jeanneau Sun Fizz 40
Sprzedam jacht w Grecji  1/2 udziału lub cały Jeanneau Sun Fizz 40
Sprzedam jacht w Grecji  1/2 udziału lub cały Jeanneau Sun Fizz 40
PromujOdśwież

Prywatne

Stan: Używane

Opis

Sprzedam jacht w Grecji 1/2 udziału Jeanneau Sun Fizz 40

lokalizacja: Grecja (Egejskie Aegean Sea)
Bandera: Polska – pełna legalność i brak kosztów rejestracyjnych
Rok produkcji: 1986 (model z lat 1980 86 ma aż 651 egzemplarzy)
Powód sprzedaży: zbyt rzadko wykorzystywany – oferuję pół udziału (możliwy zakup całości)

Parametry techniczne:
Długość całkowita (LOA): ~12,3 m (40 ft)
Długość linii wodnej (LWL): ~10,2 m
Szerokość (beam): ~3,85 m
Zanurzenie (draft): ~1,90 m
Kadłub: GRP (laminat poliestrowy)
Balast/displacement: ok. 7,3 t / 3,3 t balastu

Silnik: Perkins 4.108 (49–50 HP), standardowo stosowany – umożliwia komfortowe manewrowanie, wszystkie części łatwo dostępne
Napęd:
Dwupłatowa, stała śruba umieszczona na wale prostym

Wyposażenie i stan techniczny:
Nawigacja i elektronika:
VHF (z DSC)
GPS/chart plotter (np. Garmin / Raymarine) oraz mapy
Autopilot (Raymarine ST7002)
Echosonda/depthsounder, log-speedometer, wskaźniki wiatru
EPIRB, RADAR, radar reflector – dla bezpieczeństwa

Silnik i zasilanie:
Perkins diesel, energia wystarczająca do żeglugi i manewrów, prędkość przelotowa 5-7 węzłów, spalanie 2-4 litry na godzinę

Zbiorniki paliwa: ok. 100 L (stal nierdzewna)

Zbiornik wody: 2 x 175 L (stal nierdzewna 350 litrów)
Bojler na ciepła wode grzany z silnika oraz 230V
Ładowanie: shore power, ładowarka, baterie pokładowe (rozruchowe i 2 serwisowe)
Opcjonalnie: panele słoneczne, przetwornica → zasilanie niezależne

Żagle i olinowanie:
Nowy grot na wózkach rudgersona + nowa, rolowana (furling) genoa z ochroną UV (kilka może kilkanaście odbytych rejsów)
Zapasowa lekka Genua oraz grot sztormowy i mnóstwo lin
Spinaker symetryczny i/lub gennaker, storm jib

Modernizacje:
nowy grot/genua, odnowione olinowanie, nowy sztag, kapitalny remont silnika, brak zjawiska osmozy, pod linią wody kadłub zdarty ze starej farby i pomalowany 6 warstwami farby epoksydowej (bosman szary i bordowy), corocznie kadłub myty ciśnieniowo i nowa farba antyporostowa, wszystkie przejścia burtowe wymienione na nowe kilka rejsów temu, nowa tapicerka, materace, podsufitka (na zamieszconych zdjęciach jest jeszcze stara tapicerka i materace)

Wnętrze i komfort:
3 kabiny (jedna dziobowa dwuosobowa), (2 x dwuosobowe kabiny rufowe oddzielnie zamykane, w jednej wc z ręcznyą pompką kingston z prysznicem wc z ręczną pompką do szamba) + kambuz + dniowa mesa → miejsce dla 8–11 osób

Ogrzewanie (np. Webasto, stan nieznany i nie było przez nas używane)

Kambuz z kuchenką na 2 palniki i piekarnikiem, zlewem 2 komory, lodówką, ciepłą i zimna wodą oraz wodą zaburtową
2 toalety/marine heads, w jednej prysznic (wewnętrzny i zewnętrzny)

Pokład i bezpieczeństwo:
Bimini, sprayhood, stół w kokpicie, materace na ławki w kokpicie z odpowiedniej gąbki, zejściówka, trap, pokład kąpielowy, drabinka

Kotwice: Rocna + Danforth, zestaw łańcucha ok 70 metrów
Na dziobie Windlass - wyciągarka kotwiczna

Sprzęt ratunkowy: tratwa, kamizelki, flary, gaśnice, EPIRB
Na wyposażeniu znajduje się mały ponton (twarda podłoga) + lekki, czterosuwaowy silnik zaburtowy 4KM
Zapasowe: narzędzia, części silnika, węże, (wszystkiego aż za dużo)

Co wyróżnia ten egzemplarz:
Kompletny komplet dokumentów – polska bandera, gotowy do żeglugi po Morzu Egejskim, bez dodatkowych kosztów

Większość kluczowych elementów wymieniona lub odnowiona: ożaglowanie, elektryka, wnetrze, naped, tapicerka, bezpieczeństwo

W pełni autonomiczny jacht (poza produkcją własnej wody) – idealny do długich rejsów

Komfortowy i bezpieczny – gotowy do żeglugi od zaraz

Oferta:
Sprzedaż pół udziału – 89 000 zł (jestem otwarty na propozycję zakupu całości jachtu)
Idealny model dla osób, które chcą korzystać z jachtu bez pełnego zobowiązania finansowego

Uprzedzam pytania i wyjaśniam.
Koszt roczny utrzymania tego konkretnie, całego jachtu to ok 2,5 tys. euro. Takie obecnie mamy umowy. Nie wliczone są żadne koszty napraw lub serwisu, to zależy od użytkownika. Jacht stacjonuje w rejonie zatoki Sarońskiej i Aragolidzkiej więc blisko z Aten, a do Aten lata z kilku portów w Polsce regularnie niskokosztowy Ryanair i Wizzair oraz droższy Lot i Aegean.

Bardzo dużo informacji o tym modelu jachtu można znaleźć w Internecie wpisując w przeglądarce frazę – JEANNEAU Sun Fizz 40
lub do danych technicznych
sailboatdata/sun-fizz-40-jeanneau/

Z uwagi, że większość zawarto w treści ogłoszenia, bardzo proszę szanować swój czas i innych i jeśli ktoś nie jest zainteresowany, to proszę nie pisać i nie dzwonić.
Zastrzegam, że nie odpisuje na wiadomości olx i sms.
Nie zamieniam się na żadne inne przedmioty poza gotówką.
Nie prowadzę poradników o łodziach, żeglarstwie i Grecji. Takich rzeczy proszę szukać w Google i na forach internetowych.
Przedmiotem ogłoszenia jest ½ udziałów lub cały jacht.
Tylko poważne zapytania – szanujmy swój czas.
Więcej zdjęć mogę wysłać na zapytanie.
Możliwość oglądnięcia jachtu (po umówieniu się) od 5 października do 13 października w okolicach zatoki Sarońskiej, być może będzie możliwy inny termin ale o tym napiszę w ogłoszeniu edytując je.
ID: 1020216309

Skontaktuj się

Maciej

Na OLX od wrzesień 2018

Ostatnio online wczoraj o 06:27

xxx xxx xxx

Dodane 29 września 2025

Sprzedam jacht w Grecji 1/2 udziału lub cały Jeanneau Sun Fizz 40

89 000 zł

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon