Prywatne
Numer VIN: WAUZZZ8EX4A111458
Model: A4
Rok produkcji: 2003
Paliwo: LPG
Typ nadwozia: Kombi
Przebieg: 416 000 km
Kolor: Srebrny
Poj. silnika: 1 781 cm³
Stan techniczny: Uszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Moc silnika: 217 KM
Napęd: 4x4 (stały)
Kierownica: po lewej
Opis
Samochód posiada instalacje LPG z nową butlą założoną w 2021.
Przez poprzedniego właściciela zostało założone turbo hybrydowe świeżo po gwarancji.
Samochód jest wyposażony w demontowalny hak, wbity w dowód.
Została zrobiona mapa z 190KM na 217KM, posiadam wykres z hamowni do wglądu.
Samochód w moim posiadaniu od października 2025 od tego czasu w samochodzie było zrobione:
-hamulce tył
-wymieniona chłodnica oleju
-wymieniona podstawa filtra oleju
-czujnik ciśnienia oleju
Oraz dodatkowo jakieś pierdoły w postaci napinacza paska osprzętu, gumy i łącznik stabilizatora, przegub zewnętrzny prawy przód. Na wszystkie części mam faktury.
W aucie do zrobienia jest:
-Przednie błotniki zaczyna brać rdza
-Świeci się kontrolka poduszek powietrznych (najprawdopodobniej mata pasażera)
co jakiś czas podczas jazdy na dłuższych odcinkach, na kilka sekund zapala się kontrolka ciśnienia oleju, ciśnienie było mierzone i było w porządku, a czujnik został wymieniony na nowy. Niestety problem dalej się pojawia, na chwilę obecną zalałem ceratec może pomoże może nie.
Auto stoi na nowych oponach wielosezonowych.
Przez poprzedniego właściciela zostało założone turbo hybrydowe świeżo po gwarancji.
Samochód jest wyposażony w demontowalny hak, wbity w dowód.
Została zrobiona mapa z 190KM na 217KM, posiadam wykres z hamowni do wglądu.
Samochód w moim posiadaniu od października 2025 od tego czasu w samochodzie było zrobione:
-hamulce tył
-wymieniona chłodnica oleju
-wymieniona podstawa filtra oleju
-czujnik ciśnienia oleju
Oraz dodatkowo jakieś pierdoły w postaci napinacza paska osprzętu, gumy i łącznik stabilizatora, przegub zewnętrzny prawy przód. Na wszystkie części mam faktury.
W aucie do zrobienia jest:
-Przednie błotniki zaczyna brać rdza
-Świeci się kontrolka poduszek powietrznych (najprawdopodobniej mata pasażera)
co jakiś czas podczas jazdy na dłuższych odcinkach, na kilka sekund zapala się kontrolka ciśnienia oleju, ciśnienie było mierzone i było w porządku, a czujnik został wymieniony na nowy. Niestety problem dalej się pojawia, na chwilę obecną zalałem ceratec może pomoże może nie.
Auto stoi na nowych oponach wielosezonowych.
ID: 1013239641
Skontaktuj się
xxx xxx xxx
Dodane 18 lipca 2025
Sprzedam audi a4b6 1.8t bex quattro S-line
17 000 zł
do negocjacji
Lokalizacja