Prywatne
Rok wydania: 2012
Okładka: Miękka
Stan: Używane
Gatunek: Biznes, ekonomia, marketing
Opis
Tytuł: Sprzedając zmianę. 107 sekretów, które pozwolą zwiększyć sprzedaż dzięki zarządzaniu zmianą
Autor: Brett Clay
Wydawnictwo: Studio Emka
Rok wydania: 2012
Liczba stron: 277
Okładka: miekka
Język: polski
ISBN: 978*****73038
Książka nosi ślady użytkowania, może wewnątrz być poopisywana ołówkiem.
"Jeśli nie wierzysz, że mógłbyś sprzedawać więcej, szybciej i łatwiej, ta znakomita, praktyczna książka pokaże Ci, jak to zrobić!" – Brian Tracy
W czasach globalizacji i Internetu sprzedawcom grozi marginalizacja. Tradycyjne podejście polegające na sprzedawaniu rozwiązań problemów, już nie wytrzymuje próby czasu. Aby przetrwać, sprzedawcy muszą stać się agentami zmiany pomagającymi klientom nie tylko radzić sobie z trudnościami, ale nade wszystko osiągać zamierzone cele.To nowe ukierunkowane na zmianę podejście jest kolejnym krokiem w ewolucji sprzedaży, które pozwoli stworzyć głębsze, przynoszące większe zyski związki z klientami.W dzisiejszym świecie zmiana stanowi imperatyw. Aby odnieść sukces w biznesie XXI wieku, sprzedawcy i ich firmy muszą nie tylko przystosować się do zmian, ale kierować nini, uzyskując dla swoich klientów realne korzyści.Podczas dwudziestu lat pracy – ostatnio dla Microsoftu – Brett Clay zebrał kompletne informacje pozwalające sprzedawcom zorientowanym na zmianę odnaleźć klucz do sprawnego działania w nowej rzeczywistości.Kto przeczyta Sprzedając zmianę ten dowie się, jak: zwiększyć swój dochód i zysk osiągnąć i utrzymać wyższe marże stać się dla swoich klientów strategicznym źródłem pokonać konkurentów aktywnie tworzyć wartość i być zaufanym doradcą tworzyć silne, długoterminowe związki z klientamiBrett Clay jest prezesem Change Leadership Group (Grupy Kierowania Zmianą),firmy consultingowej i zarządzającej, skupiającej się głównie na poprawie skuteczności biznesowej, organizacji sprzedawców i ich klientów. Jest pisarzem, międzynarodowym mówcą, trenerem sprzedaży, konsultantem – bardzo doświadczonym, bo od dwudziestu lat zajmującym się handlem między narodowym i marketingiem. Pracował jako wice dyrektor odpowiedzialny za sprzedaż, rozwój biznesowy i marketing w wielu firmach komputerowych, w tym, ostatnio, w Microsoft Corp. Jego bogate doświadczenie do tyczy firmowego oprogramowania komputerowego do silikonowych chipow, które tworzą komputery. Jest autorem książki Forceful Selling, How You Can Achieve Explosive Growth by Harnessing the Forces of Change – studium psychologii zmiany i sił, które nią kierują. Brett ma tytuł MBA Uniwersytetu Santa Clara i licencjat z inżynierii elektrycznej Uniwersytetu w Kolorado. Jest certyfikowanym specjalistą od zarządzania projektem.
Autor: Brett Clay
Wydawnictwo: Studio Emka
Rok wydania: 2012
Liczba stron: 277
Okładka: miekka
Język: polski
ISBN: 978*****73038
Książka nosi ślady użytkowania, może wewnątrz być poopisywana ołówkiem.
"Jeśli nie wierzysz, że mógłbyś sprzedawać więcej, szybciej i łatwiej, ta znakomita, praktyczna książka pokaże Ci, jak to zrobić!" – Brian Tracy
W czasach globalizacji i Internetu sprzedawcom grozi marginalizacja. Tradycyjne podejście polegające na sprzedawaniu rozwiązań problemów, już nie wytrzymuje próby czasu. Aby przetrwać, sprzedawcy muszą stać się agentami zmiany pomagającymi klientom nie tylko radzić sobie z trudnościami, ale nade wszystko osiągać zamierzone cele.To nowe ukierunkowane na zmianę podejście jest kolejnym krokiem w ewolucji sprzedaży, które pozwoli stworzyć głębsze, przynoszące większe zyski związki z klientami.W dzisiejszym świecie zmiana stanowi imperatyw. Aby odnieść sukces w biznesie XXI wieku, sprzedawcy i ich firmy muszą nie tylko przystosować się do zmian, ale kierować nini, uzyskując dla swoich klientów realne korzyści.Podczas dwudziestu lat pracy – ostatnio dla Microsoftu – Brett Clay zebrał kompletne informacje pozwalające sprzedawcom zorientowanym na zmianę odnaleźć klucz do sprawnego działania w nowej rzeczywistości.Kto przeczyta Sprzedając zmianę ten dowie się, jak: zwiększyć swój dochód i zysk osiągnąć i utrzymać wyższe marże stać się dla swoich klientów strategicznym źródłem pokonać konkurentów aktywnie tworzyć wartość i być zaufanym doradcą tworzyć silne, długoterminowe związki z klientamiBrett Clay jest prezesem Change Leadership Group (Grupy Kierowania Zmianą),firmy consultingowej i zarządzającej, skupiającej się głównie na poprawie skuteczności biznesowej, organizacji sprzedawców i ich klientów. Jest pisarzem, międzynarodowym mówcą, trenerem sprzedaży, konsultantem – bardzo doświadczonym, bo od dwudziestu lat zajmującym się handlem między narodowym i marketingiem. Pracował jako wice dyrektor odpowiedzialny za sprzedaż, rozwój biznesowy i marketing w wielu firmach komputerowych, w tym, ostatnio, w Microsoft Corp. Jego bogate doświadczenie do tyczy firmowego oprogramowania komputerowego do silikonowych chipow, które tworzą komputery. Jest autorem książki Forceful Selling, How You Can Achieve Explosive Growth by Harnessing the Forces of Change – studium psychologii zmiany i sił, które nią kierują. Brett ma tytuł MBA Uniwersytetu Santa Clara i licencjat z inżynierii elektrycznej Uniwersytetu w Kolorado. Jest certyfikowanym specjalistą od zarządzania projektem.
ID: 967805123
Dodane 11 lipca 2025
Sprzedając zmianę - Brett Clay
Tylko przedmiot
10 zł
Przedmiot z Pakietem Ochronnym
Lokalizacja
Zwroty
Pakiet Ochronny
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły