Firmowe
Stan: Nowe
Opis
Sprzedajemy tylko Nowe Nieużywane przedmioty
Potrzebujesz kilku przedmiotów z naszych ogłoszeń?
Napisz na Olx jakie a my skompletujemy je wystawimy w jednym ogłoszeniu z jedną przesyłką
SPORT & Fun Siódme Poty Light ALEX
Producent: ALEXANDER
Grupa wiekowa: 4+
Ilość elementów: 98
Opakowanie: Pudełko
ean: 59060*****424
,,Siódme Poty' to energiczna gra, w której poruszmy się po planszy, zbieramy kartoniki ze sprawnościami, ale przede wszystkim wykonujemy ćwiczenia fizyczne. Gracze zmagają się nie tylko z przeciwnikami, ale także z własnym ciałem. Zwycięzcą zostaje ten, kto jako pierwszy ułoży wszystkie elementy układanki.
Jak zdobyć puzzle i wygrać grę?
Plansza po której poruszamy się za pomocą pionków zawiera pola z ikonkami różnych aktywności fizycznych oraz gwiazdkami (od 2 do 5). Ilość gwiazdek na polu wskazuje którą z 4 rodzajów kart z ćwiczeniami należy pobrać do wykonania. Im więcej gwiazdek, tym zestaw zawiera więcej ćwiczeń, a przez to jest trudniejszy do wykonania. Ikona na polu wskazuje, który kartonik sprawności zdobędziemy. Każdy z graczy musi zebrać 8 różnych kartoników oraz kartonik z pucharem zwycięstwa, po który możemy pójść dopiero po zebraniu pozostałych elementów układanki.
Przebieg gry:
Umieść planszę na stabilnej powierzchni.
Ułóż karty oraz pionki w przeznaczonych do tego miejscach na planszy. Kartonik z pucharem zwycięstwa na środku planszy, a pozostałe kartoniki aktywności w pudełku.
Gracze rzucają kolejno kostkami przesuwając pionki o ilość pól przez nie wskazaną.
Pobieramy kartę z ilością gwiazdek wskazaną na polu, na którym stajemy.
Zapamiętujemy układ ćwiczeń z karty a następnie wykonujemy je w czasie odmierzanym przez klepsydrę lub aplikację na telefon Alexander Timer (do pobrania zarówno ze strony , jak i z instrukcji do gry.
Jeżeli graczowi uda się wykonać wskazaną sekwencję ćwiczeń we wskazanym czasie, otrzymuje kartonik z ikonką wskazaną na polu, na którym stał.
Po zdobyciu wszystkich wymaganych kartoników, gracz wraca na swoje pole startowe i zmierza do środka planszy w celu uzyskania kartonika z pucharem zwycięstwa.
Osoba, która zdobędzie kartonik z pucharem, wygrywa rozgrywkę.
Zawartość opakowania
plansza, planszetki do kolekcjonowania- 36szt, karty z ćwiczeniami- 55szt, pionki-4szt, klepsydra, notes
[Kod oferty,322876,59060*****424,2024-03-21 04:05:07]
Potrzebujesz kilku przedmiotów z naszych ogłoszeń?
Napisz na Olx jakie a my skompletujemy je wystawimy w jednym ogłoszeniu z jedną przesyłką
SPORT & Fun Siódme Poty Light ALEX
Producent: ALEXANDER
Grupa wiekowa: 4+
Ilość elementów: 98
Opakowanie: Pudełko
ean: 59060*****424
,,Siódme Poty' to energiczna gra, w której poruszmy się po planszy, zbieramy kartoniki ze sprawnościami, ale przede wszystkim wykonujemy ćwiczenia fizyczne. Gracze zmagają się nie tylko z przeciwnikami, ale także z własnym ciałem. Zwycięzcą zostaje ten, kto jako pierwszy ułoży wszystkie elementy układanki.
Jak zdobyć puzzle i wygrać grę?
Plansza po której poruszamy się za pomocą pionków zawiera pola z ikonkami różnych aktywności fizycznych oraz gwiazdkami (od 2 do 5). Ilość gwiazdek na polu wskazuje którą z 4 rodzajów kart z ćwiczeniami należy pobrać do wykonania. Im więcej gwiazdek, tym zestaw zawiera więcej ćwiczeń, a przez to jest trudniejszy do wykonania. Ikona na polu wskazuje, który kartonik sprawności zdobędziemy. Każdy z graczy musi zebrać 8 różnych kartoników oraz kartonik z pucharem zwycięstwa, po który możemy pójść dopiero po zebraniu pozostałych elementów układanki.
Przebieg gry:
Umieść planszę na stabilnej powierzchni.
Ułóż karty oraz pionki w przeznaczonych do tego miejscach na planszy. Kartonik z pucharem zwycięstwa na środku planszy, a pozostałe kartoniki aktywności w pudełku.
Gracze rzucają kolejno kostkami przesuwając pionki o ilość pól przez nie wskazaną.
Pobieramy kartę z ilością gwiazdek wskazaną na polu, na którym stajemy.
Zapamiętujemy układ ćwiczeń z karty a następnie wykonujemy je w czasie odmierzanym przez klepsydrę lub aplikację na telefon Alexander Timer (do pobrania zarówno ze strony , jak i z instrukcji do gry.
Jeżeli graczowi uda się wykonać wskazaną sekwencję ćwiczeń we wskazanym czasie, otrzymuje kartonik z ikonką wskazaną na polu, na którym stał.
Po zdobyciu wszystkich wymaganych kartoników, gracz wraca na swoje pole startowe i zmierza do środka planszy w celu uzyskania kartonika z pucharem zwycięstwa.
Osoba, która zdobędzie kartonik z pucharem, wygrywa rozgrywkę.
Zawartość opakowania
plansza, planszetki do kolekcjonowania- 36szt, karty z ćwiczeniami- 55szt, pionki-4szt, klepsydra, notes
[Kod oferty,322876,59060*****424,2024-03-21 04:05:07]
ID: 911671751