Firmowe
Stan: Nowe
Opis
Śpiące Królewny 2. Na ratunek!
Matematyczna gra dla małych bohaterów!„Przebudzone królewny wróciły do swoich zamków, aby znów wieść królewskie życie. Niestety to jeszcze nie czas na ich „długo i szczęśliwie”. Zmierzający do nich książęta wpadli bowiem w poważne tarapaty i potrzebują pomocy...”
„Śpiące Królewny 2. Na ratunek!” to kontynuacja popularnej gry matematycznej o budzeniu zaklętych królewien. Tym razem mamy przed sobą zupełnie nowe wyzwanie: musimy uratować określoną liczbę książąt! Czeka na nas mnóstwo niebezpieczeństw takich jak dzikie krasnale, zdradliwe wierzby usypiające i niezwykle podstępne czarownice zamiennice. Na szczęście mamy też wielu sojuszników, których możemy wezwać układając z kart z cyframi proste równania.
Na czym to polega?Celem gry jest uratowanie określonej liczby książąt (różnej w zależności od liczby graczy). Ten, kto zrobi to jako pierwszy, wygrywa!
Gracze kolejno rozgrywają swoje tury według następującego schematu:
1. Rzut kością, który określi, ile kart dobierzemy.
2. Zagranie kart akcji natychmiastowej. Przebiegłe czarownice zamiennice, dzikie krasnale i wierzby usypiające potrafią solidnie zmienić sytuację na stole, ale najsprytniejsi dadzą radę wykorzystać je na swoją korzyść.
3. Wyłożenie dowolnej liczby kart z ręki, które będziemy wykorzystywać.
4. Wykonanie akcji z wyłożonych kart. Zebranie odpowiednich zestawów pozwoli dobierać cenne karty pomocników, budzić uśpione królewny i ratować książąt.
5. Odrzucenie nadmiarowych kart.
Zawartość opakowania:• 94 karty,
• 6 rycerzy z podstawkami,
• kość,
• instrukcja.
- Producent: Rebel
- Wiek: od 8 lat
- Liczba graczy: od 2 do 5
- Kategoria: karcianka, strategiczna
- Czas gry: ok. 20 minut
- Kod paskowy (EAN): 5902650617919
Matematyczna gra dla małych bohaterów!„Przebudzone królewny wróciły do swoich zamków, aby znów wieść królewskie życie. Niestety to jeszcze nie czas na ich „długo i szczęśliwie”. Zmierzający do nich książęta wpadli bowiem w poważne tarapaty i potrzebują pomocy...”
„Śpiące Królewny 2. Na ratunek!” to kontynuacja popularnej gry matematycznej o budzeniu zaklętych królewien. Tym razem mamy przed sobą zupełnie nowe wyzwanie: musimy uratować określoną liczbę książąt! Czeka na nas mnóstwo niebezpieczeństw takich jak dzikie krasnale, zdradliwe wierzby usypiające i niezwykle podstępne czarownice zamiennice. Na szczęście mamy też wielu sojuszników, których możemy wezwać układając z kart z cyframi proste równania.
Na czym to polega?Celem gry jest uratowanie określonej liczby książąt (różnej w zależności od liczby graczy). Ten, kto zrobi to jako pierwszy, wygrywa!
Gracze kolejno rozgrywają swoje tury według następującego schematu:
1. Rzut kością, który określi, ile kart dobierzemy.
2. Zagranie kart akcji natychmiastowej. Przebiegłe czarownice zamiennice, dzikie krasnale i wierzby usypiające potrafią solidnie zmienić sytuację na stole, ale najsprytniejsi dadzą radę wykorzystać je na swoją korzyść.
3. Wyłożenie dowolnej liczby kart z ręki, które będziemy wykorzystywać.
4. Wykonanie akcji z wyłożonych kart. Zebranie odpowiednich zestawów pozwoli dobierać cenne karty pomocników, budzić uśpione królewny i ratować książąt.
5. Odrzucenie nadmiarowych kart.
Zawartość opakowania:• 94 karty,
• 6 rycerzy z podstawkami,
• kość,
• instrukcja.
- Producent: Rebel
- Wiek: od 8 lat
- Liczba graczy: od 2 do 5
- Kategoria: karcianka, strategiczna
- Czas gry: ok. 20 minut
- Kod paskowy (EAN): 5902650617919
ID: 1035156317
Skontaktuj się
Dodane 30 października 2025
Śpiące Królewny 2. Na ratunek!. Rebel
Tylko przedmiot
97,44 zł
do negocjacji
Przedmiot z Pakietem Ochronnym
Lokalizacja
Zwroty
Pakiet OchronnyZakup od przedsiębiorcy
Zwróć przedmiot, jeśli jest uszkodzony lub niezgodny z opisem. Zgłoś problem do 24 h od otrzymania przedmiotu. Szczegóły
Zwróć przedmiot do 14 dni od jego otrzymania przy zakupie od przedsiębiorcy. Skontaktuj się bezpośrednio ze sprzedającym, żeby zorganizować zwrot przedmiotu. Szczegóły