Prywatne
Stan: Używane
Moc silnika: 250 W
Prędkość maksymalna: 25 km/h
Marka: Specialized
Kolor: Czarny
Amortyzacja: Przód i tył
Rodzaj przerzutki: Zewnętrzna
Typ hamulca: Tarczowe hydrauliczne
Rozmiar koła: 27.5"
Rozmiar ramy: 19-20"
Opis
Do sprzedania praktycznie wykonany w najwyższej możliwej konfiguracji, przebieg ok 1900 km. Cena nowego to 44 tys zł, po Serwisie w NotBad Suspension. Polecam
Prezentowana wersja posiada najwyższej klasy osprzęt, widelec Öhlins RXF36 ze skokiem 150 mm, hamulce SRAM Code RSC oraz napęd z grupy sprzętowej SRAM XX1. Zastosowanie karbonowych kół Roval Traverse 38 SL Fattie poprawia stabilność eliminując zbaczanie z toru jazdy, znacząco zwiększa przyczepność i daje większą radość z jazdy po szlaku. System umożliwia zamianę kół 6Fattie na 29-calowe (dostępne oddzielnie) i idealne dopasowanie roweru do konkretnego szlaku.
Rama S-Works Turbo Levo FSR została wykonana w całości z karbonu FACT 11m (tylny trójkąt również), dzięki czemu jest nie tylko lekka, ale również sztywna i reaktywna. Korzysta z geometrii Trail 6Fattie z nisko osadzonym suportem, dużą rurą górną i bardzo krótkimi dolnymi rurami tylnego trójkąta. Wszystkie linki, z linką sztycy Command Post IR włącznie, poprowadzono wewnątrz ramy, a bateria i silnik zintegrowane są z rurą dolną i zabezpieczone kutą klamrą.
Silnik Turbo 1.3 z regulacją Rx Trail został opracowany specjalnie dla modelu Levo i daje o 15 % więcej mocy oraz jest o wiele wydajniejszy w porównaniu z Turbo 1.2, podnosząc poprzeczkę dla rowerów ze wspomaganiem silnikiem elektrycznym. Ma również szereg cech niespotykanych w innych e-bikach, jak natychmiastowa reakcja na naciśnięcie na pedały, znakomite odprowadzanie ciepła, podwójny wolnobieg odłączający wspomaganie po osiągnięciu maksymalnej prędkości oraz cicha, płynna i stabilna praca nawet przy maksymalnej mocy.
Bateria Turbo M1-504 posiada zintegrowany wyświetlacz Trail Display oraz moduł ANT+/Bluetooth® łączący się z aplikacją Mission Control. Jej pojemność to 504 Wh, które udało nam się gustownie zintegrować z rurą dolną.
Gdyby nie zielone migające diody LED, śmigając po leśnych ścieżkach pomiędzy drzewami nie zdawałbyś sobie sprawy z tego, że jedziesz na rowerze elektrycznym - i właśnie to najbardziej odróżnia S-Works Turbo Levo FSR 6Fattie/29 od wszystkich innych e-bików. To wciąż rasowy szlakowiec, tylko szybszy.
Model łączy najbardziej zaawansowane technologie włókien węglowych, stosowane we wszystkich naszych modelach S-Works, z tym, co każdy szlakowiec musi mieć. W praktyce oznacza to 600 gramów mniej, niż waży aluminiowy Levo, dużą rurę górną, gwarantującą kontrolę i idealne dopasowanie, sterowność dzięki krótkim dolnym rurom tylnego trójkąta oraz stabilność, będącą zasługą nisko osadzonego suportu.
Rama z karbonu FACT 11m (cała, również tylny trójkąt) została wyposażona w mocną i wydajną technologię Turbo ze zintegrowaną baterią i nowym silnikiem Turbo 1.3, dającym o 15% więcej mocy od poprzedniej wersji. Aby jazda była jak najefektywniejsza, silnik otrzymał regulację Rx Trail Tune, dzięki której płynnie i bezszelestnie wspomaga pedałowanie, ułatwiając podjazdy pod najbardziej strome stoki. Oczywiście możliwe jest ustawienie siły wspomagania pozwalające oszczędzać energię - ale kiedy już zdecydujesz się z niej skorzystać, moc dostarczana jest natychmiastowo, ze stałym momentem w całym zakresie kadencji.
Bateria jest w pełni zintegrowana w rurze dolnej, a szybkie i bezproblemowe wyjmowanie ułatwia ładowanie i wymianę. Bateria o długim czasie wspomagania została, podobnie jak silnik, odpowiednio umiejscowiona z myślą o optymalnym wyważeniu ramy. Nowe standardy rozwoju rowerów szlakowych wyznacza aplikacja Mission Control App, która steruje działaniem technologii Turbo, zintegrowany wyświetlacz Trail Display pokazujący wszystkie istotne parametry jazdy, pilot Trail Remote, dzięki któremu zmiana trybu jest możliwa bez odrywania rąk od kierownicy oraz miernik mocy pokazujący stosunek pracy silnika i kolarza.
Prezentowana wersja posiada najwyższej klasy osprzęt, widelec Öhlins RXF36 ze skokiem 150 mm, hamulce SRAM Code RSC oraz napęd z grupy sprzętowej SRAM XX1. Zastosowanie karbonowych kół Roval Traverse 38 SL Fattie poprawia stabilność eliminując zbaczanie z toru jazdy, znacząco zwiększa przyczepność i daje większą radość z jazdy po szlaku. System umożliwia zamianę kół 6Fattie na 29-calowe (dostępne oddzielnie) i idealne dopasowanie roweru do konkretnego szlaku.
Rama S-Works Turbo Levo FSR została wykonana w całości z karbonu FACT 11m (tylny trójkąt również), dzięki czemu jest nie tylko lekka, ale również sztywna i reaktywna. Korzysta z geometrii Trail 6Fattie z nisko osadzonym suportem, dużą rurą górną i bardzo krótkimi dolnymi rurami tylnego trójkąta. Wszystkie linki, z linką sztycy Command Post IR włącznie, poprowadzono wewnątrz ramy, a bateria i silnik zintegrowane są z rurą dolną i zabezpieczone kutą klamrą.
Silnik Turbo 1.3 z regulacją Rx Trail został opracowany specjalnie dla modelu Levo i daje o 15 % więcej mocy oraz jest o wiele wydajniejszy w porównaniu z Turbo 1.2, podnosząc poprzeczkę dla rowerów ze wspomaganiem silnikiem elektrycznym. Ma również szereg cech niespotykanych w innych e-bikach, jak natychmiastowa reakcja na naciśnięcie na pedały, znakomite odprowadzanie ciepła, podwójny wolnobieg odłączający wspomaganie po osiągnięciu maksymalnej prędkości oraz cicha, płynna i stabilna praca nawet przy maksymalnej mocy.
Bateria Turbo M1-504 posiada zintegrowany wyświetlacz Trail Display oraz moduł ANT+/Bluetooth® łączący się z aplikacją Mission Control. Jej pojemność to 504 Wh, które udało nam się gustownie zintegrować z rurą dolną.
Gdyby nie zielone migające diody LED, śmigając po leśnych ścieżkach pomiędzy drzewami nie zdawałbyś sobie sprawy z tego, że jedziesz na rowerze elektrycznym - i właśnie to najbardziej odróżnia S-Works Turbo Levo FSR 6Fattie/29 od wszystkich innych e-bików. To wciąż rasowy szlakowiec, tylko szybszy.
Model łączy najbardziej zaawansowane technologie włókien węglowych, stosowane we wszystkich naszych modelach S-Works, z tym, co każdy szlakowiec musi mieć. W praktyce oznacza to 600 gramów mniej, niż waży aluminiowy Levo, dużą rurę górną, gwarantującą kontrolę i idealne dopasowanie, sterowność dzięki krótkim dolnym rurom tylnego trójkąta oraz stabilność, będącą zasługą nisko osadzonego suportu.
Rama z karbonu FACT 11m (cała, również tylny trójkąt) została wyposażona w mocną i wydajną technologię Turbo ze zintegrowaną baterią i nowym silnikiem Turbo 1.3, dającym o 15% więcej mocy od poprzedniej wersji. Aby jazda była jak najefektywniejsza, silnik otrzymał regulację Rx Trail Tune, dzięki której płynnie i bezszelestnie wspomaga pedałowanie, ułatwiając podjazdy pod najbardziej strome stoki. Oczywiście możliwe jest ustawienie siły wspomagania pozwalające oszczędzać energię - ale kiedy już zdecydujesz się z niej skorzystać, moc dostarczana jest natychmiastowo, ze stałym momentem w całym zakresie kadencji.
Bateria jest w pełni zintegrowana w rurze dolnej, a szybkie i bezproblemowe wyjmowanie ułatwia ładowanie i wymianę. Bateria o długim czasie wspomagania została, podobnie jak silnik, odpowiednio umiejscowiona z myślą o optymalnym wyważeniu ramy. Nowe standardy rozwoju rowerów szlakowych wyznacza aplikacja Mission Control App, która steruje działaniem technologii Turbo, zintegrowany wyświetlacz Trail Display pokazujący wszystkie istotne parametry jazdy, pilot Trail Remote, dzięki któremu zmiana trybu jest możliwa bez odrywania rąk od kierownicy oraz miernik mocy pokazujący stosunek pracy silnika i kolarza.
ID: 1034385320
xxx xxx xxx
Dodane Dzisiaj o 11:47
Specialized S-Works Turbo Levo FSR 6 Fattie Rama M
12 999 zł
Lokalizacja