Prywatne
Stan: Używane
Marka: Specialized
Kolor: Czerwony
Amortyzacja: Przód i tył
Rodzaj przerzutki: Zewnętrzna
Typ hamulca: Tarczowe hydrauliczne
Materiał ramy: Aluminium
Rozmiar koła: 26"
Rozmiar ramy: 19-20"
Opis
Specialized Epic Pro z 2004 roku po kompletnej modernizacji!
Rama, amortyzatory i kilka drobiazgów są oryginalne, natomiast pozostałe elementy takie jak koła, opony, hamulce, tarcze, przerzutka są całkowicie nowe!!!
Rama została rozebrana na elementy pierwsze, wyczyszczona i złożona na nowych łożyskach Endura na początku 2023 roku.
Oba amortyzatory są po pełnym serwisie. Wszystkie uszczelki przeciwpyłowe i olejowe zostały wymienione na nowe i oryginalne części Fox Racing.
Koła zbudowane ręcznie od podstaw na bazie super lekkich piast, obręczy i szprych.
Każda najmniejsza część roweru została całkowicie rozebrana i wyczyszczona lub wymieniona na nową podczas składania roweru.
Pełny wyżej wymieniony serwis i montaż był wykonany w styczniu 2023 roku.
Prawdziwą magią tego roweru jest działanie jego zawieszenia. Pedałowanie jak gibbon nie wzrusza zupełnie amortyzatorów, dopiero uderzenie w nierówności otwiera zawory przedniego i tylnego amortyzatora i pozwala zawieszeniu się ugiąć. Ten system nosi nazwę Terra Logic lub Brain. Dzięki niemu nie ma żadnego zbędnego pompowania zawieszeniem podczas podjazdów, a jednocześnie rower jest pluszowy na zjazdach! Magia!
Bike check:
Specialized Epic Pro 2004:
Materiał ramy: Specialized M4 Aluminum,
Rozmiar ramy L,
Geometria ramy FSR:
- Rura górna: 61,5 cm,
- Kąt główki ramy: 71',
- Rura podsiodłowa: 49 cm,
- Kąt rury podsiodłowej: 73',
- Baza kół: 1106 mm.
Rama jest w bardzo dobrym stanie z oryginalnym malowaniem, ale ma kilka małych zadrapań i jedno małe wgniecenie na górnej rurze. Nie jest to groźne, ale lakier jest w tak dobrym stanie, że nie chciałem jej malować jedynie dla samej estetyki.
Koła 26" DT Swiss zbudowane na całkowicie nowych komponentach:
Koło przednie:
- Obręcz DT Swiss XR331,
- Piasta 5x110 mm DT Swiss 370, 6 śrub,
- 24 szprychy strightpull DT Competition 2.0-1.8-2.0,
- 24 aluminiowe szprychy, nyple z podkładkami,
- Szybkozamykacz RWS system osi MTB 5x110 mm aluminium/stal, - waga kompletnego koła 700g;
Koło tylne:
- Obręcz DT Swiss XR331,
- Piasta 5x135 mm DT Swiss 350, 6 śrub,
- 24 szprychy strightpull's DT Competition 2.0-1.8-2.0,
- 24 aluminiowe szprychy, nyple z podkładkami,
- Szybkozamykacz RWS system osi MTB 5x135 mm aluminium/stal,
- waga kompletnego koła 850g;
Nowe opony: Maxxis CrossMark 26x2,25" drut, waga opony 720g (czerwiec 2024);
Zawieszenie Fox po pełnym serwisie (styczeń 2023):
- Widelec przedni: Fox F100 Terra Logic, 100 mm z zaworem bezwładnościowym, (air preassure, rebound, bump treshold),
- Amortyzator tylny: Fox Float R Brain Lite, 90 mm z zaworem bezwładnościowym (air preassure, rebound);
Oba amortyzatory w idealnym stanie, działają perfekcyjnie.
Napęd 1x11 zbudowany na nowych komponentach (zakup styczeń 2023):
Korby: Shimano SLX FC-M7000-11-1, 175 mm,
Zębatka: Shimano 36t Dyna-Sys 11,
Manetka: Shimano SLX M7000-11-B-IR,
Przerzutka tylna: Shimano XT M8000 GS,
Kaseta: Shimano Deore M5100 11-51t HG-X11,
Łańcuch: KMC X11,
Suport: Shimano BB-MT800 68-73 mm.
Hamulce (zakup styczeń 2023): Magura MT5
- Dźwignie aluminiowe 2-palcowe,
- 4-tłoczkowe zaciski;
Tarcze (zakup styczeń 2023): Shimano SLX SM-RT66 160 mm
Kierownica: 680 mm Specialized XC2014.
Wspornik kierownicy: 110mm Specialized.
Stery: Cane Creek 1 1/8 cala z nowymi łożyskami.
Chwyty kierownicy: XLC.
Sztyca podsiodłowa: Accent 30,9 mm, carbon, 400 mm.
Zacisk: Specialized 34,9 mm.
Siodełko: Selle Italia Vivo .
Całkowita waga roweru: 11,30 kg!
Rower odkupiłem od poprzedniego właściciela po pełnym serwisie w lutym 2023. Od zakupu przejechałem nim zaledwie 2000km i odstawiłem w suche i ciepłe miejsce w oczekiwaniu na nowego właściciela.
Dodatkowe zdjęcia roweru oraz detali na życzenie.
SPRZEDAJĘ BEZ PEDAŁÓW SPD I OSPRZĘTU LICZNIKA ROWEROWEGO WIDOCZNYCH NA ZDJĘCIACH!!!
Do roweru zamontowane są nowe podały platformy.
W gratisie zapasowa dętka.
Zapraszam do osobistych oględzin.
Preferuję odbiór osobisty, ewentualnie mogę przywieźć rower w obrębie Katowic i miast ościennych.
Nie wysyłam!
Rama, amortyzatory i kilka drobiazgów są oryginalne, natomiast pozostałe elementy takie jak koła, opony, hamulce, tarcze, przerzutka są całkowicie nowe!!!
Rama została rozebrana na elementy pierwsze, wyczyszczona i złożona na nowych łożyskach Endura na początku 2023 roku.
Oba amortyzatory są po pełnym serwisie. Wszystkie uszczelki przeciwpyłowe i olejowe zostały wymienione na nowe i oryginalne części Fox Racing.
Koła zbudowane ręcznie od podstaw na bazie super lekkich piast, obręczy i szprych.
Każda najmniejsza część roweru została całkowicie rozebrana i wyczyszczona lub wymieniona na nową podczas składania roweru.
Pełny wyżej wymieniony serwis i montaż był wykonany w styczniu 2023 roku.
Prawdziwą magią tego roweru jest działanie jego zawieszenia. Pedałowanie jak gibbon nie wzrusza zupełnie amortyzatorów, dopiero uderzenie w nierówności otwiera zawory przedniego i tylnego amortyzatora i pozwala zawieszeniu się ugiąć. Ten system nosi nazwę Terra Logic lub Brain. Dzięki niemu nie ma żadnego zbędnego pompowania zawieszeniem podczas podjazdów, a jednocześnie rower jest pluszowy na zjazdach! Magia!
Bike check:
Specialized Epic Pro 2004:
Materiał ramy: Specialized M4 Aluminum,
Rozmiar ramy L,
Geometria ramy FSR:
- Rura górna: 61,5 cm,
- Kąt główki ramy: 71',
- Rura podsiodłowa: 49 cm,
- Kąt rury podsiodłowej: 73',
- Baza kół: 1106 mm.
Rama jest w bardzo dobrym stanie z oryginalnym malowaniem, ale ma kilka małych zadrapań i jedno małe wgniecenie na górnej rurze. Nie jest to groźne, ale lakier jest w tak dobrym stanie, że nie chciałem jej malować jedynie dla samej estetyki.
Koła 26" DT Swiss zbudowane na całkowicie nowych komponentach:
Koło przednie:
- Obręcz DT Swiss XR331,
- Piasta 5x110 mm DT Swiss 370, 6 śrub,
- 24 szprychy strightpull DT Competition 2.0-1.8-2.0,
- 24 aluminiowe szprychy, nyple z podkładkami,
- Szybkozamykacz RWS system osi MTB 5x110 mm aluminium/stal, - waga kompletnego koła 700g;
Koło tylne:
- Obręcz DT Swiss XR331,
- Piasta 5x135 mm DT Swiss 350, 6 śrub,
- 24 szprychy strightpull's DT Competition 2.0-1.8-2.0,
- 24 aluminiowe szprychy, nyple z podkładkami,
- Szybkozamykacz RWS system osi MTB 5x135 mm aluminium/stal,
- waga kompletnego koła 850g;
Nowe opony: Maxxis CrossMark 26x2,25" drut, waga opony 720g (czerwiec 2024);
Zawieszenie Fox po pełnym serwisie (styczeń 2023):
- Widelec przedni: Fox F100 Terra Logic, 100 mm z zaworem bezwładnościowym, (air preassure, rebound, bump treshold),
- Amortyzator tylny: Fox Float R Brain Lite, 90 mm z zaworem bezwładnościowym (air preassure, rebound);
Oba amortyzatory w idealnym stanie, działają perfekcyjnie.
Napęd 1x11 zbudowany na nowych komponentach (zakup styczeń 2023):
Korby: Shimano SLX FC-M7000-11-1, 175 mm,
Zębatka: Shimano 36t Dyna-Sys 11,
Manetka: Shimano SLX M7000-11-B-IR,
Przerzutka tylna: Shimano XT M8000 GS,
Kaseta: Shimano Deore M5100 11-51t HG-X11,
Łańcuch: KMC X11,
Suport: Shimano BB-MT800 68-73 mm.
Hamulce (zakup styczeń 2023): Magura MT5
- Dźwignie aluminiowe 2-palcowe,
- 4-tłoczkowe zaciski;
Tarcze (zakup styczeń 2023): Shimano SLX SM-RT66 160 mm
Kierownica: 680 mm Specialized XC2014.
Wspornik kierownicy: 110mm Specialized.
Stery: Cane Creek 1 1/8 cala z nowymi łożyskami.
Chwyty kierownicy: XLC.
Sztyca podsiodłowa: Accent 30,9 mm, carbon, 400 mm.
Zacisk: Specialized 34,9 mm.
Siodełko: Selle Italia Vivo .
Całkowita waga roweru: 11,30 kg!
Rower odkupiłem od poprzedniego właściciela po pełnym serwisie w lutym 2023. Od zakupu przejechałem nim zaledwie 2000km i odstawiłem w suche i ciepłe miejsce w oczekiwaniu na nowego właściciela.
Dodatkowe zdjęcia roweru oraz detali na życzenie.
SPRZEDAJĘ BEZ PEDAŁÓW SPD I OSPRZĘTU LICZNIKA ROWEROWEGO WIDOCZNYCH NA ZDJĘCIACH!!!
Do roweru zamontowane są nowe podały platformy.
W gratisie zapasowa dętka.
Zapraszam do osobistych oględzin.
Preferuję odbiór osobisty, ewentualnie mogę przywieźć rower w obrębie Katowic i miast ościennych.
Nie wysyłam!
ID: 955757219
Dodane 15 sierpnia 2025
Specialized Epic Pro 26" roz. L
2 400 zł
do negocjacji
Lokalizacja