Prywatne
Rodzaj: Pozostałe części samochodowe
Stan: Nowe
Opis
Mobilgrease 28 to wysokojakościowy smar o syntetycznym składzie. Zachowuje swoje właściwości w szerokim zakresie temperatur i przy dużym obciążeniu. Jest odporny na wymywanie przez wodę i chroni układy przed korozją i zużyciem ciernokorozyjnym. Ma zastosowanie w przemyśle wojskowym i lotniczym. Doskonale chroni przed zużyciem łożyska wysokoobrotowe.
Najważniejsze zalety i korzyści
- skład wolny od parafin;
- znakomite działanie w szerokim spektrum temperatur;
- łatwy "zimny rozruch";
- niski współczynnik trakcji i niskie tarcie ślizgowe;
- wysoki wskaźnik lepkości;
- odporność na wysokie obciążenia (także udarowe);
- stabilność oksydacyjna i termiczna;
- odporność na działanie wody i ochrona przed korozją oraz zużyciem ciernokorozyjnym;
- redukcja zużycia smarowanych komponentów oraz kosztów eksploatacji i serwisowania;
- dobra współpraca ze smarami produkowanymi na bazie oleju mineralnego.
Zalecane zastosowanie
- łożyska toczne i ślizgowe, pracujące przy niewielkich i dużych prędkościach;
- układy, które wymagają niskiego tarcia i zużycia oraz niewielkich strat smaru, np. przekładnie ślimakowe, śruby oraz wypusty;
- przemysł wojskowy i lotniczy oraz marynarka, np. mocowanie kół podwozia, łożyska w wirniku śmigłowca, serwomotory, dźwigniki śrubowe, siłowniki, systemy sterowania, łożyska wahliwe i silniki z łożyskami zamkniętymi;
- rozwiązania przemysłowe o specyfikacjach zastępczych: MIL-G-3545B, MIL-G-25760A, MIL-G-81322 (WP) oraz MIL-G-7711A;
- łożyska kulkowe i toczne (wymienne lub zamknięte), narażone na skrajne temperatury, obecność wody i wysokie prędkości, np. łożyska w przenośnikach i alternatorach poddawanych temperaturom ok. 177°C, łożyska miniaturowe o wysokich obrotach.
Najważniejsze zalety i korzyści
- skład wolny od parafin;
- znakomite działanie w szerokim spektrum temperatur;
- łatwy "zimny rozruch";
- niski współczynnik trakcji i niskie tarcie ślizgowe;
- wysoki wskaźnik lepkości;
- odporność na wysokie obciążenia (także udarowe);
- stabilność oksydacyjna i termiczna;
- odporność na działanie wody i ochrona przed korozją oraz zużyciem ciernokorozyjnym;
- redukcja zużycia smarowanych komponentów oraz kosztów eksploatacji i serwisowania;
- dobra współpraca ze smarami produkowanymi na bazie oleju mineralnego.
Zalecane zastosowanie
- łożyska toczne i ślizgowe, pracujące przy niewielkich i dużych prędkościach;
- układy, które wymagają niskiego tarcia i zużycia oraz niewielkich strat smaru, np. przekładnie ślimakowe, śruby oraz wypusty;
- przemysł wojskowy i lotniczy oraz marynarka, np. mocowanie kół podwozia, łożyska w wirniku śmigłowca, serwomotory, dźwigniki śrubowe, siłowniki, systemy sterowania, łożyska wahliwe i silniki z łożyskami zamkniętymi;
- rozwiązania przemysłowe o specyfikacjach zastępczych: MIL-G-3545B, MIL-G-25760A, MIL-G-81322 (WP) oraz MIL-G-7711A;
- łożyska kulkowe i toczne (wymienne lub zamknięte), narażone na skrajne temperatury, obecność wody i wysokie prędkości, np. łożyska w przenośnikach i alternatorach poddawanych temperaturom ok. 177°C, łożyska miniaturowe o wysokich obrotach.
ID: 706138665
xxx xxx xxx
Dodane 30 sierpnia 2024
Smar Mobil grease 28 synthetic aircraft grease
250 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja