Firmowe
Rok wydania: 2006
Stan: Używane
Opis
UNIKAT!
Książka wydana w 1500 egzemplarzach.
Papierowy nakład wyczerpany, pozycja trudno dostępna!
Książka bez płyty CD.
Zakładka do książki w prezencie!
Pierwsze naukowe opracowanie terminów medialnych na gruncie polskim. Słownik ma służyć przygotowaniu młodych ludzi (nie tylko) do życia z mediami, a także popularyzacji w społeczeństwie wiedzy o nich. Hasła (1200) ułożone są alfabetycznie (z odsyłaczami) obejmują terminy – oprócz wąskospecjalistycznych- z zakresu historii i teorii komunikowania, telekomunikacji, prasy, radia, telewizji (wraz z filmem i video), Internetu, reklamy, public relations, prawa i ekonomiki mediów oraz języka mediów.
Autorami tekstów poszczególnych haseł problemowych i definicyjnych są głównie pracownicy naukowi Uniwersytetu Jagiellońskiego i Akademii Pedagogicznej w Krakowie. Merytorycznie prace redakcyjne (częściowo też autorskie) wykonane zostały przez zespół redakcyjny w składzie: dr Zbigniew Bauer, dr Edward Chudziński, dr hab. Kazimierz Wolny - Zmorzyński pod przewodnictwem prof. Walerego Pisarka.
Niewielkie ślady użytkowania na okładce (jedynie nieduże uszkodzenie dolnego grzbietu. Środek w idealnym stanie, jak NOWY!
Wydawnictwo: Universitas
ISBN: 83-242-0517-9
Format: 17,5 x 24,5 cm
Ilość stron: 253
Okładka: twarda
Zachęcam do zakupu i zapraszam na inne moje aukcje!
Książka wydana w 1500 egzemplarzach.
Papierowy nakład wyczerpany, pozycja trudno dostępna!
Książka bez płyty CD.
Zakładka do książki w prezencie!
Pierwsze naukowe opracowanie terminów medialnych na gruncie polskim. Słownik ma służyć przygotowaniu młodych ludzi (nie tylko) do życia z mediami, a także popularyzacji w społeczeństwie wiedzy o nich. Hasła (1200) ułożone są alfabetycznie (z odsyłaczami) obejmują terminy – oprócz wąskospecjalistycznych- z zakresu historii i teorii komunikowania, telekomunikacji, prasy, radia, telewizji (wraz z filmem i video), Internetu, reklamy, public relations, prawa i ekonomiki mediów oraz języka mediów.
Autorami tekstów poszczególnych haseł problemowych i definicyjnych są głównie pracownicy naukowi Uniwersytetu Jagiellońskiego i Akademii Pedagogicznej w Krakowie. Merytorycznie prace redakcyjne (częściowo też autorskie) wykonane zostały przez zespół redakcyjny w składzie: dr Zbigniew Bauer, dr Edward Chudziński, dr hab. Kazimierz Wolny - Zmorzyński pod przewodnictwem prof. Walerego Pisarka.
Niewielkie ślady użytkowania na okładce (jedynie nieduże uszkodzenie dolnego grzbietu. Środek w idealnym stanie, jak NOWY!
Wydawnictwo: Universitas
ISBN: 83-242-0517-9
Format: 17,5 x 24,5 cm
Ilość stron: 253
Okładka: twarda
Zachęcam do zakupu i zapraszam na inne moje aukcje!
ID: 882993683
xxx xxx xxx
Dodane 27 kwietnia 2024
SŁOWNIK terminologii medialnej, Walery PISAREK, UNIKAT!
Tylko przedmiot
119,90 zł
Cena z Przesyłką OLX
Użytkownik
Lokalizacja