Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Muzyka i Edukacja
  3. Książki
  4. Książki naukowe
  5. Książki naukowe - Mazowieckie
  6. Książki naukowe - Warszawa
  7. Książki naukowe - Śródmieście
SŁOWNIK SLOGANÓW REKLAMOWYCH, Spychalska, Hołota, nowa! Hit!
SŁOWNIK SLOGANÓW REKLAMOWYCH, Spychalska, Hołota, nowa! Hit!
SŁOWNIK SLOGANÓW REKLAMOWYCH, Spychalska, Hołota, nowa! Hit!
SŁOWNIK SLOGANÓW REKLAMOWYCH, Spychalska, Hołota, nowa! Hit!
SŁOWNIK SLOGANÓW REKLAMOWYCH, Spychalska, Hołota, nowa! Hit!
PromujOdśwież
  • Firmowe

  • Rok wydania: 2009

  • Stan: Nowe

Opis

HIT!

Nakład wydania dawno wyczerpany, pozycja trudno dostępna!

PIERWSZE wydanie, książka z 2009 roku.

Zakładka do książki w prezencie.

Słownik jest zbiorem najciekawszych pod względem językowym oraz najpopularniejszych sloganów reklamowych, które pojawiły się w kampaniach telewizyjnych w ciągu ostatnich 10 lat. Znajdziemy w nim takie hasła jak np. No to Frugo, Czas na EB, Jestem tego warta, Prawie robi wielką różnicę. Autorzy dokonali wyboru ponad 500 sloganów z wielotysięcznej bazy danych firmy Expert Monitor, zajmującej się monitoringiem rynku reklamy.

Słownik podaje je w porządku alfabetycznym i opisuje, jakie środki językowe zostały użyte dla wywołania określonego efektu, do jakich emocji, wartości lub oczekiwań odwołuje się dany slogan. Prezentuje również nazwę i kategorię reklamowanego produktu oraz rok publikacji sloganu.

Książkę uzupełniają ciekawe i użyteczne aneksy:
- słów najczęściej występujących w sloganach,
- sloganów najdłużej wykorzystywanych w kampaniach reklamowych,
- sloganów wykorzystywanych w promocji więcej niż jednej marki,
- konkursów branży reklamowo-marketingowej w Polsce,
a także indeksy:
- kategorii reklamowanego produktu,
- sloganów ułożonych według tych kategorii.

"To zbiór sloganów ciekawych, ciekawych z różnych powodów, ale stworzonych i funkcjonujących w pewnym wyraźnie określonym czasie - przez co może stać się swoistym dokumentem epoki. Dokumentującym osiągnięcia literackie niekoniecznie najwyższych lotów - ale takie, które dostępne są największej publiczności, publiczności konsumentów, konsumentów jeśli nie produktów, to samych sloganów. Publiczności, która je przyjmuje, przyswaja i wykorzystuje. Żadne utwory literackie tak szybko nie stają się własnością chętnego ogółu. Spróbujmy przyjrzeć się bliżej, co w nich jest." - (Z przedmowy prof. Jerzego Bralczyka)

Nowa książka, przeleżała na półce. Posiada niewielkie ślady przekładania na okładce (delikatne zagięcia).

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 978********6001-2
Format: 15 x 21 cm
Ilość stron: 254
Okładka: twarda

Zachęcam do zakupu i zapraszam na inne moje aukcje!
ID: 883028069

Skontaktuj się

KUP-I-CZYTAJ

Na OLX od grudzień 2023

Ostatnio online wczoraj o 18:22

xxx xxx xxx

Dodane 06 maja 2024

SŁOWNIK SLOGANÓW REKLAMOWYCH, Spychalska, Hołota, nowa! Hit!

Tylko przedmiot

129,90 zł

Cena z Przesyłką OLX

Safety Badge

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon