Prywatne
Numer VIN: WDB1714421F059890
Model: SLK Klasa
Poj. silnika: 1 796 cm³
Rok produkcji: 2005
Moc silnika: 163 KM
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Kabriolet
Przebieg: 220 000 km
Kolor: Inny kolor
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kierownica: po lewej
Napęd: Na tylne koła
Opis
Witam
Samochod 9 lat w moich rekach, zrobilem nim ok 80tys km.
Wiecej stoi i sie kurzy niz jezdzi, a fun z jazdy nim jest kolosalny ;)
Olej wymieniany raz do roku badz co 8k km
Zrobione:
Przy 170k km rozrzad na podzespolach febiego + kola zebate umacniane indukcyjnie od DRIVENT z Poznania
Zostaly wymienione bolaczki tego silnika:
*zawor odpowietrzenia skrzyni korbowodowej
* grzybek podstawy filtra oleju
* elektromagnesy walkow rozrzadu Pierburg
Staralem sie robic wszystko na bierzaco. Przez pierwsze 4 lata samochod robil jako dialy. Po tym czasie wiecej stoi w garazu i sie kurzy niz jest jezdzony. Zmienione kolo na kompresorze na 63-62mm, aktualnie samochodzik ma cos w granicach 200KM i 300nm.
Jest to jeden z tych samochodow gdzie wiem, ze moge wsiasc w kazdej chwili i zrobic 1000km drogi bez zamartwiania sie czy cos nie zdechnie po drodze.
Do samochodu dokladam ori 16 alu z oponami zimowymi.
Mozliwosc podlaczenia kompa, stacja diagnostyczna 500m ode mnie w razie checi sprawdzenia.
Tylna belka jest w dobrym stanie, wymienilem przednie gumy, tylne daje w gratisie bo stare byly ok.
Samochod prezentuje sie kozacko i smiga rownie dobrze.
https://youtube.com/shorts/C0KfmaujRvU?si=zm0pFwJW1Q89dkxn
OC 04/25
Przeglad 04/25
mozliwa niewielka negocjacja
19.04 - przeglad klimy, wszystko sprawne
22.04 - sprawdzony rozrzad, wszystko gra. Zalozone nowe uszczelki pokrywy, komplet swiec ngk
Samochod 9 lat w moich rekach, zrobilem nim ok 80tys km.
Wiecej stoi i sie kurzy niz jezdzi, a fun z jazdy nim jest kolosalny ;)
Olej wymieniany raz do roku badz co 8k km
Zrobione:
Przy 170k km rozrzad na podzespolach febiego + kola zebate umacniane indukcyjnie od DRIVENT z Poznania
Zostaly wymienione bolaczki tego silnika:
*zawor odpowietrzenia skrzyni korbowodowej
* grzybek podstawy filtra oleju
* elektromagnesy walkow rozrzadu Pierburg
Staralem sie robic wszystko na bierzaco. Przez pierwsze 4 lata samochod robil jako dialy. Po tym czasie wiecej stoi w garazu i sie kurzy niz jest jezdzony. Zmienione kolo na kompresorze na 63-62mm, aktualnie samochodzik ma cos w granicach 200KM i 300nm.
Jest to jeden z tych samochodow gdzie wiem, ze moge wsiasc w kazdej chwili i zrobic 1000km drogi bez zamartwiania sie czy cos nie zdechnie po drodze.
Do samochodu dokladam ori 16 alu z oponami zimowymi.
Mozliwosc podlaczenia kompa, stacja diagnostyczna 500m ode mnie w razie checi sprawdzenia.
Tylna belka jest w dobrym stanie, wymienilem przednie gumy, tylne daje w gratisie bo stare byly ok.
Samochod prezentuje sie kozacko i smiga rownie dobrze.
https://youtube.com/shorts/C0KfmaujRvU?si=zm0pFwJW1Q89dkxn
OC 04/25
Przeglad 04/25
mozliwa niewielka negocjacja
19.04 - przeglad klimy, wszystko sprawne
22.04 - sprawdzony rozrzad, wszystko gra. Zalozone nowe uszczelki pokrywy, komplet swiec ngk
ID: 857347546
xxx xxx xxx
Dodane 29 kwietnia 2024
SLK r171 200kompresor, podniesiona moc, filtr K&N
36 500 zł
do negocjacji
Użytkownik
Lokalizacja