Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Motoryzacja
  3. Części motocyklowe
  4. Części motocyklowe - Dolnośląskie
  5. Części motocyklowe - Wrocław
  6. Części motocyklowe - Krzyki
Skrzynia biegów BMW R 1200 ST r 1200 RT 2005r
Skrzynia biegów BMW R 1200 ST r 1200 RT 2005r
Skrzynia biegów BMW R 1200 ST r 1200 RT 2005r
Skrzynia biegów BMW R 1200 ST r 1200 RT 2005r
Skrzynia biegów BMW R 1200 ST r 1200 RT 2005r
Skrzynia biegów BMW R 1200 ST r 1200 RT 2005r
Skrzynia biegów BMW R 1200 ST r 1200 RT 2005r
PromujOdśwież
  • Prywatne

  • Rodzaj: Układ napędowy

  • Stan: Używane

Opis

Skrzynia biegów BMW R 1200 ST r 1200 RT 2005r.

Marka: BMW

Model: R

Inna nazwa modelu: ST

Pojemność: 1200

Rok: 2005

Po regeneracji

Skrzynia została rozebrana i przeglądnięta . Zostały wymienione wszystkie zużyte elementy . Wałek w idealnym stanie . Rok gwarancji bez limitu kilometrów.

Ponadto nasza firma zajmuje się :
Nasza FirmaNasza FirmaNasza Firma powstała wskutek własnych potrzeb i innych . Historia sięga wyścigów motocyklowych do których dostosowywaliśmy sprzęgła tak by działały prawidłowo i nie psuły się tak często jak życzy sobie tego producent . Zregenerowaliśmy Ponad 25 Tysięcy sprzęgieł rożnych motocykli i quadów. Dodatkowo naprawiamy sprzęgła do skrzyń automatycznych oraz ciągników Rolniczych
Jesteśmy jedyną firmą w europie która zajmuje się tym profesjonalnie od a do z . Posiadamy wszystkie certyfikaty, maszyny i wiedze .
www.moto-sprzegla.pl
Telefon +48 69*******08
wybór części używanych oraz nowych . Posiadamy dział produkcji tarcz sprzęgła do wszystkich typów motocykli oraz przekładek metalowych . Produkujemy we własnym zakresie sprężyny i możemy wykonać takie na zamówienie indywidualne .  Dorabiamy wszystkie elementy aluminiowe .
Czy Twój motocykl wymaga naprawy kosza?
Oto objawy kosza zużytego
-przy ruszaniu z miejsca chrobot i wibracje odczuwalne na kierownicy i całym motocyklu do mniej więcej 3-4tys obr. a powyżej ich nagle wszystkie te objawy znikają i jest ok
-w czasie jazdy w momencie dodania gazu od niskich obrotów (ok 1,5-2tys obr) mocno odczuwalne wibracje i trzęsienie się całego motocykla do zakresu średniego (ok 3-4 tys obr). powyżej tych obr. nagle wszystkie objawy ustają i tak za każdym razem
Dla czego tak sie dzieje:
W produkcji sprzęgła producent nie dostosował ułożyskowania aluminiowej części do obciążeń generowanych przez motocykl. Dodatkowo producent założył bardzo dużą tolerancję luzów wewnętrznych. Dzięki nim nowy kosz oryginalnie już nie jest wycentrowany co prowadzi do bardzo szybkiego zużywanie się tzn. im bardziej z decentrowany tym szybciej się decentruję.
Wielu producentów nie stosuje wyważenia sprzęgła
Motocykle YAMAHA w wielu przypadkach posiadają luzy na sprężynach, w istocie powinny one występować w celu poprawnej pracy silnika . Ale mają  swoją odpowdnią długość i nie powinny być większe .  Luzy są odpowiedno dobierane do danej jednostki silnikowej i harakterystyki danego motocykla tak aby w momęcie dodawania gazu i jego odejmowania pracował płynnie bez szarpania i wibracji .  Kluczowym problemem jest uszkodzenie panewki bieżni łożyska w koszu zewnętrznym co powoduje luz promieniowy oraz osiowy . W następstwie tego uszkadza nam się obudowa aluminiowa w cześci srodkowej oraz prowadznie tarcz sprzęgła . Kosz wypada z osi obrotu i sprężyny również nie pracują prawidłowo w swojej zadanej powierzchni. Tak dochcodzi do uszkodzeń sprzęgła w przyapdku wiekszości motocykli Yamaha  i nie tylko .
Sprzęgła różnych marek mają różne rozwiązania konstrukcyjne . Dużo sprzęgieł nie posiada miseczek pod tłumikiem drgań czyli sprężyną . Praca silnika powoduje wyżłobienie się podłoża co również prowadzi do dziur w obudowie aluminiowej sprzęgła . Tłumik drgań ma wtedy luz góra i dół . Również problem jest w smarowaniu elementów wewnętrznych sprzęgła który my poprawiamy ,Albo całkowicie przerabiamy w taki sposób by system był wydajny
.
Na czym polega regeneracja i co dalej:
Po wstępnej ocenie wszystkich elementów pod kątem nadmiernego zużycia kosz jest centrowany w kilku etapach. Kolejnym krokiem jest wykonanie nowego, ulepszonego ułożyskowania wewnętrznego kosza poprzez inny materiał niż odlewane aluminium, . Sprężyny zostają zmienione i dobrane odpowiednio do danego sprzęgła i motocykla. Niekiedy stosujemy dłuższe sprężyny aby nie uszkadzały podłoża sprzęgła , w tym celu stosujemy specjalne sprężyny które nie zmianiają stopnia tłumienia  . W koszu sprzęgłowym wiele sprężyn ma inne twardości . Dobieramy je odpowiednio do danego kosza sprzęgłowego w którym występują minimum 3 twardości . . Oczywiście ta zasada nie tyczy się wszystkich motocykli ponieważ charakterystyka i praca silników są różne . Wiec w pewnych modelach luz na Tłumikach drgań czyli sprężynie musi występować i jest on uzależniony od charakterystyki danego silnika .Cześć aluminiowa poddawana jest uzupełnieniu materiału, rowki tarcz sprzęgłowych oraz uszkodzenia pod tłumikami drgań . Sprzęgło zostaje idealnie spasowane oraz wzmocnione .
Wymianie podlegają wszystkie pierścienie wewnątrz , Naprawa bieżni części stalowej czyli napędowej od silnika . Całość zostaje idealnie wyczyszczona i sprawdzone na naszej maszynie która odzwierciedla prace silnika .
Po regeneracji kosz sprzęgła , pracuję idealnie w osi swojego obrotu. Brak luzu powodującego jego decentrowanie. Sprężyny pracują tylko w takim zakresie jak powinny dzięki czemu motocykl będzie pracował poprawnie . Do naprawy osiowania sprzęgła używany bardzo trwałego materiału którym jest brąz
Wypełnienia powstałe po uszkodzeniach części aluminiowej sprzęgieł są uzupełniane odpowiednim stopem aluminium dla danego producenta . Końcowym procesem regeneracji każdego sprzęgła jest odpowiednie jego wyważenie . Do tego używamy maszyny zaprojektowanej w porozumieniu z firmą CIMAT  z dokładnością do 005 grama
W praktyce giną w/w objawy czyli brak wibracji przy ruszaniu i w trakcie jazdy. Jednym słowem motocykl nabiera płynności w jeździe a różnica zawsze jest zauważalna nawet w przypadku pomiędzy koszem zupełnie nowym a zregenerowanym na plus regenerowanego.
Nasza Firma Regeneruje każdy Element sprzęgła , Zabieraki sprzęgłowe , tarcze sprzęgłowe , przekładki sprzęgieł .
Oferujemy również sprzedaż nowych części sprzęgieł . Oryginalnych oraz zamienników
Zajmujemy się produkcją nowych wzmocnionych elementów oraz produkcją tarcz sprzęgłowych .
Jeśli chodzi o kosze innych marek motocykli sprawa wygląda identycznie , nie raz różnią się delikatnie budową ale zasada działania jest zbliżona
Na ile czasu/kilometrów wystarczy regeneracja??
Ograniczenia czasowego nie ma . Posiadamy specjalną ofertę w której wzmacniamy i przerabiamy sprzęgła do wyścigów motocyklowych w całej europie . Sami jeździmy na własnej produkcji bo oryginalne zawodziły .
Przetestowane kosze na dystansie 35 tys km nie wykazywały jakiegokolwiek zużycia. Ich charakterystyka pracy jest identyczna jak bezpośrednio po regeneracji.
Przypuszczalnie już nigdy nie powinien wystąpić problem wibracji z uwagi na wyeliminowanie inicjującego luzu na ułożyskowaniu wewnętrznym.
Gwarancja obejmuję każdy zregenerowany kosz przez 12 Miesięcy bez limitu kilometrów. Każdy klient otrzymuję ją w formie pisemnej po nadaniu unikalnego numeru seryjnego dla każdego kosza,jest on nabijany na części aluminiowej sprzęgła .
Na każdą usługę wystawiamy fakturę bądź paragon
Przed zakupem prosimy o kontakt telefoniczny
Motortech
Serwis AMD Damian Ołdakowski
www. moto-sprzegla.pl
Kontakt +48 69*****08
ID: 596075377

Skontaktuj się

User avatar
Facebook connected icon

damian

Na OLX od luty 2012

Ostatnio online w dniu 12 maja 2024

xxx xxx xxx

Dodane 24 kwietnia 2024

Skrzynia biegów BMW R 1200 ST r 1200 RT 2005r

1 490 zł

Moto-sprzegla

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon