Prywatne
Model: Favorit
Poj. silnika: 1 289 cm³
Rok produkcji: 1991
Paliwo: Benzyna
Typ nadwozia: Hatchback
Przebieg: 36 900 km
Kolor: Brązowy – Beżowy
Stan techniczny: Nieuszkodzony
Skrzynia biegów: Manualna
Kraj pochodzenia: Polska
Napęd: Na przednie koła
Opis
Dzien dobry Państwu,
Mam na sprzedaż wyjątkowy egzemplarz Skody Favorit.
Proszę przeczytać bo to się po prostu pięknie czyta!
Od 1991 roku do 2014 skoda miała jednego troskliwego i uczciwego właściciela, absolutne zero jakichkolwiek oznak druciarstwa. Samochód był eksploatowany i serwisowany w zgodzie z wytycznymi producenta aż do dnia sprzedaży.
Samochód jest w stanie bliskim fabrycznemu i posiada absolutnie pełną historię wliczając książkę serwisową z wpisanym odbiorem auta w dniu 07 listopada 1991 roku w Sosnowcu (nawiasem mówiąc klient był z Warszawy z Piaseczna i stamtąd są pierwsze czarne tablice).
Została zarejestrowana dzień później w Piasecznie a niecałe dwa tygodnie później przeszła zabezpieczenie antykorozyjne, dzięki któremu między innymi wygląda dzisiaj tak jak wygląda.
Skoda została wyprodukowana w Mlada Boleslav na rok przed rozpadem Czechosłowacji więc jest jeszcze pełnoprawnym, komunistycznym produktem. Nie zmienia to faktu, że na przełomie lat 90tych skoda wniosła do motoryzacji nową jakość i lekkość myśli technicznej.
Samochód jest wciąż w sowim fabrycznym lakierze (beżowy kolor 02105) ze zgodnymi z kartą gwarancyjną numerami nadwozia i silnika (tak, silnik też jest wpisany w książkę).
Ma trzy minimalne mankamenty ale warto o nich wspomnieć:
1. Ma małą zaprawkę na lewym przednim błotniku wykonaną około 1995 roku
2. Ma małą wgniotę, trudną do sfotografowania, na drzwiach kierowcy, jestem pewien że do wyciągnięcia absolutnie bez lakierowania
3. Mała rysa na rancie przedniego błotnika, ale to naprawdę już dla bardzo uważnych.
Poza tym samochód jest utrzymany w stanie fabrycznym, wnętrze jest w zasadzie nowe.
Spód igła, widać że kiedyś mogli, umieli i chcieli zabezpieczać auta na lata i do tego z głową bez mazania całego podwozia jakiś byle czym.
Auto po pełnym serwisie olejowym - nie wymagało absolutnie niczego innego. Jak już wspomniałem mam do niego pełną historię wraz z trzema kompletami kluczyków.
Chętnym podeślę link do albumu online z dużą ilością zdjęć i filmem gdzie widać jak skoda spokojnie pomyka z prędkością 140km/h autostradą w ciszy i wygodzie.
Samochód robi piorunujące wrażenie, pachnie nowością i tak samo wygląda.
Trzeba to zobaczyć bo żadne zdjęcia tego nie oddadzą.
Jednym słowem - klasyk do kolekcji, dbania i szanowania. Jeśli chciałbyś go kupić to poproszę o telefon, chętnie odpowiem na wszystkie pytania.
Po uprzednim umówieniu terminu samochód można zobaczyć w komfortowych warunkach pod dachem w zasadzie o każdej porze.
***
Wiem, że cena jest wysoka. Ma u mnie ciepły klimatyzowany garaż i może w nim czekać na letnie wycieczki ile tylko będzie chciała. Sam detailing z zabezpieczeniem oraz profesjonalną sesja zdjęciowa pożarły lekko 4500 PLN :D
Takich samochodów już nie będzie a te, które zdarzają się w Czechach rzadko i tak lekką ręką przekraczają sumy 8-10 tysięcy euro. I nie ma się czemu dziwić - samochód (zwłaszcza produkt komunistycznych zakładów) nowy był tylko raz, jest już rzadkością i wcale nie były tak źle zrobione jak wielu myśli.
Zabytkowymi i klasycznymi samochodami zajmuję się zawodowo od wielu lat, proszę szanujmy swój czas. Mam go niewiele ale poświęcę go chętnie poważnie zainteresowanym.
Odpowiadając na najczęstsze pytania - tak, serio jest jak nowa! tak, można nią jechać dokądkolwiek i jakkolwiek daleko. Tak, ponegocjuję cenę nawet konkretnie jeśli ma znaleźć dobry dom ale w granicach rozsądku. Tak mam link z dużą ilością zdjęć ale nie można go tu wkleić dlatego podeślę go chętnym w wiadomości.
Zapraszam, to będzie ozdoba każdej kolekcji niezależnie od jej rozmachu i rozmiaru.
10 min rozmowy telefonicznej jest zawsze lepsze niż 100 maili czy wiadomości.
Ale WhatsApp tez jest dostępny.
Mam na sprzedaż wyjątkowy egzemplarz Skody Favorit.
Proszę przeczytać bo to się po prostu pięknie czyta!
Od 1991 roku do 2014 skoda miała jednego troskliwego i uczciwego właściciela, absolutne zero jakichkolwiek oznak druciarstwa. Samochód był eksploatowany i serwisowany w zgodzie z wytycznymi producenta aż do dnia sprzedaży.
Samochód jest w stanie bliskim fabrycznemu i posiada absolutnie pełną historię wliczając książkę serwisową z wpisanym odbiorem auta w dniu 07 listopada 1991 roku w Sosnowcu (nawiasem mówiąc klient był z Warszawy z Piaseczna i stamtąd są pierwsze czarne tablice).
Została zarejestrowana dzień później w Piasecznie a niecałe dwa tygodnie później przeszła zabezpieczenie antykorozyjne, dzięki któremu między innymi wygląda dzisiaj tak jak wygląda.
Skoda została wyprodukowana w Mlada Boleslav na rok przed rozpadem Czechosłowacji więc jest jeszcze pełnoprawnym, komunistycznym produktem. Nie zmienia to faktu, że na przełomie lat 90tych skoda wniosła do motoryzacji nową jakość i lekkość myśli technicznej.
Samochód jest wciąż w sowim fabrycznym lakierze (beżowy kolor 02105) ze zgodnymi z kartą gwarancyjną numerami nadwozia i silnika (tak, silnik też jest wpisany w książkę).
Ma trzy minimalne mankamenty ale warto o nich wspomnieć:
1. Ma małą zaprawkę na lewym przednim błotniku wykonaną około 1995 roku
2. Ma małą wgniotę, trudną do sfotografowania, na drzwiach kierowcy, jestem pewien że do wyciągnięcia absolutnie bez lakierowania
3. Mała rysa na rancie przedniego błotnika, ale to naprawdę już dla bardzo uważnych.
Poza tym samochód jest utrzymany w stanie fabrycznym, wnętrze jest w zasadzie nowe.
Spód igła, widać że kiedyś mogli, umieli i chcieli zabezpieczać auta na lata i do tego z głową bez mazania całego podwozia jakiś byle czym.
Auto po pełnym serwisie olejowym - nie wymagało absolutnie niczego innego. Jak już wspomniałem mam do niego pełną historię wraz z trzema kompletami kluczyków.
Chętnym podeślę link do albumu online z dużą ilością zdjęć i filmem gdzie widać jak skoda spokojnie pomyka z prędkością 140km/h autostradą w ciszy i wygodzie.
Samochód robi piorunujące wrażenie, pachnie nowością i tak samo wygląda.
Trzeba to zobaczyć bo żadne zdjęcia tego nie oddadzą.
Jednym słowem - klasyk do kolekcji, dbania i szanowania. Jeśli chciałbyś go kupić to poproszę o telefon, chętnie odpowiem na wszystkie pytania.
Po uprzednim umówieniu terminu samochód można zobaczyć w komfortowych warunkach pod dachem w zasadzie o każdej porze.
***
Wiem, że cena jest wysoka. Ma u mnie ciepły klimatyzowany garaż i może w nim czekać na letnie wycieczki ile tylko będzie chciała. Sam detailing z zabezpieczeniem oraz profesjonalną sesja zdjęciowa pożarły lekko 4500 PLN :D
Takich samochodów już nie będzie a te, które zdarzają się w Czechach rzadko i tak lekką ręką przekraczają sumy 8-10 tysięcy euro. I nie ma się czemu dziwić - samochód (zwłaszcza produkt komunistycznych zakładów) nowy był tylko raz, jest już rzadkością i wcale nie były tak źle zrobione jak wielu myśli.
Zabytkowymi i klasycznymi samochodami zajmuję się zawodowo od wielu lat, proszę szanujmy swój czas. Mam go niewiele ale poświęcę go chętnie poważnie zainteresowanym.
Odpowiadając na najczęstsze pytania - tak, serio jest jak nowa! tak, można nią jechać dokądkolwiek i jakkolwiek daleko. Tak, ponegocjuję cenę nawet konkretnie jeśli ma znaleźć dobry dom ale w granicach rozsądku. Tak mam link z dużą ilością zdjęć ale nie można go tu wkleić dlatego podeślę go chętnym w wiadomości.
Zapraszam, to będzie ozdoba każdej kolekcji niezależnie od jej rozmachu i rozmiaru.
10 min rozmowy telefonicznej jest zawsze lepsze niż 100 maili czy wiadomości.
Ale WhatsApp tez jest dostępny.
ID: 904135451
xxx xxx xxx
Dodane 22 kwietnia 2024
Skoda Favorit, 1991, stan fabryka 99%. Klasyk PRL. Niesamowity kąsek.
19 500 zł
Użytkownik
Lokalizacja