Prywatne
Stan: Nowe
Okres gwarancji (w miesiącach): 3
Opis
TESTER INTERFEJS SKANER DIAGNOSTYCZNY OBD2 PL - MAXISCAN MS309
Oferowany profesjonalny interfejs diagnostyczny MaxiScan MS309 to urządzenie, które pozwala na sprawdzenie przyczyny palenia się np. kontrolki CHECK ENGINE, odczytanie i skasowanie błędów ze sterownika silnika oraz odczytanie tzw. zamrożonych ramek.
Sprzęt jest zasilany bezpośrednio z gniazda OBD2, dzięki czemu nie potrzebuje baterii.
Stan: Nowy
Wyświetlacz: 128 x 64 dpi
Temperatura pracy: 0 do 60°C
Temperatura przechowywania: -20 do 70°C
Język: angielski
Zasilanie: 8.0 do 18.0 V z pojazdu
Wymiary: 106 x 72 x 18 mm
Waga: 0,11 kg
Współpracuje z samochodami zgodnymi z normą OBD2
Odczytuje przyczynę świecenia lampki Check Engine (MIL
Odczytuje kody ogólne (P0, P2, P3 oraz U0), kody błędów producentów (P1, P3 i U1), kody zapamiętane
Kasuje lampkę MIL, kody błędów oraz resetuje monitory diagnostyczne
Odczytuje zamrożone ramki oraz parametry OBD2
Wyświetla statusy monitorów pokładowych
Odczytuje dane pojazdu VIN, CIN, CVN
Mały rozmiar idealnie pasujący do ręki
Obsługuje CAN oraz wszystkie inne protokoły normy OBD2: ISO9141, KWP 5BAUND INIT, KWP ADDR INIT, KWP FAST INIT, J1850 PWM, J1850 VPW
Interfejs pracuje w systemie OBD2. System OBD2 obowiązkowo posiadają auta:
- sprzedawane po 1 stycznia 1996 w USA
- sprzedawane po 1 stycznia 2001 w Unii Europejskiej (benzyna)
- sprzedawane po 1 stycznia 2002 w Polsce (benzyna)
- auta z silnikiem diesla sprzedawane po 1 stycznia 2003
Samochody sprzedawane wcześniej mogły posiadać system OBD2, ale nie było to dla producentów obowiązkowe.
Oferowany profesjonalny interfejs diagnostyczny MaxiScan MS309 to urządzenie, które pozwala na sprawdzenie przyczyny palenia się np. kontrolki CHECK ENGINE, odczytanie i skasowanie błędów ze sterownika silnika oraz odczytanie tzw. zamrożonych ramek.
Sprzęt jest zasilany bezpośrednio z gniazda OBD2, dzięki czemu nie potrzebuje baterii.
Stan: Nowy
Wyświetlacz: 128 x 64 dpi
Temperatura pracy: 0 do 60°C
Temperatura przechowywania: -20 do 70°C
Język: angielski
Zasilanie: 8.0 do 18.0 V z pojazdu
Wymiary: 106 x 72 x 18 mm
Waga: 0,11 kg
Współpracuje z samochodami zgodnymi z normą OBD2
Odczytuje przyczynę świecenia lampki Check Engine (MIL
Odczytuje kody ogólne (P0, P2, P3 oraz U0), kody błędów producentów (P1, P3 i U1), kody zapamiętane
Kasuje lampkę MIL, kody błędów oraz resetuje monitory diagnostyczne
Odczytuje zamrożone ramki oraz parametry OBD2
Wyświetla statusy monitorów pokładowych
Odczytuje dane pojazdu VIN, CIN, CVN
Mały rozmiar idealnie pasujący do ręki
Obsługuje CAN oraz wszystkie inne protokoły normy OBD2: ISO9141, KWP 5BAUND INIT, KWP ADDR INIT, KWP FAST INIT, J1850 PWM, J1850 VPW
Interfejs pracuje w systemie OBD2. System OBD2 obowiązkowo posiadają auta:
- sprzedawane po 1 stycznia 1996 w USA
- sprzedawane po 1 stycznia 2001 w Unii Europejskiej (benzyna)
- sprzedawane po 1 stycznia 2002 w Polsce (benzyna)
- auta z silnikiem diesla sprzedawane po 1 stycznia 2003
Samochody sprzedawane wcześniej mogły posiadać system OBD2, ale nie było to dla producentów obowiązkowe.
ID: 893524348
xxx xxx xxx
Dodane 27 maja 2024
Skaner Tester Diagnostyczny OBD2 MS309 Interfejs Kasowanie Błędów
Tylko przedmiot
65 zł
Cena z Przesyłką OLX
O ogłoszeniodawcy
Lokalizacja