Prywatne
SPECYFIKACJA
- Typ części
Nawigacje i akcesoria GPS > Akcesoria i oprogramowanie
- Stan
Nowe
Opis
DIAGNOSTYCZNY TESTER INTERFEJS OBD2 SKANER DO AUTA
Tester diagnostyczny OBD2 to niezbędne narzędzie dla każdego kierowcy, niezależnie od jego wiedzy o mechanice pojazdowej. OBD2, czyli On-Board Diagnostics II, to standardowy protokół komunikacji, który umożliwia przeprowadzenie diagnostyki i odczytanie danych z różnych samochodów. To pozornie niewielkie urządzenie kryje ogromne możliwości, które pozwalają kierowcom oszczędzać pieniądze, a także dbać o bezpieczeństwo i sprawność swoich pojazdów.
Wspiera 9 standardowych protokołów OBD II/EOBD,
Odczyt kodu usterki silnika samochodu,
Kasowanie kodu błędu silnika,
Stopklatka błędu pojazdu,
Stan gotowości I/M,
Informacje o pojeździe,
Przepływ danych w samochodach,
Odczyt napięcia akumulatora,
Wykrywanie tryby 6 i 8,
Test czujnika tlenu,
Zapytanie o kod błędu,
Funkcja odtwarzania,
Funkcja drukowania,
Obsługa 10 języków: angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, włoski, rosyjski, holenderski, chiński, japoński, portugalski.
WSPIERANE PROTOKOŁY KOMUNIKACYJNE
SAE J1850 PWM (41.6 Kbaud),
SAE J1850 VPW (10.4 Kbaud),
ISO9141-2 (5 baud init, 10.4 Kbaud),
ISO14230-4 KWP (5 baud init,10.4 Kbaud),
ISO14230-4 KWP (fast init,10.4 Kbaud),
ISO15765-4 CAN (11 bit ID, 500 Kbaud),
ISO15765-4 CAN (29-bit ID, 500 Kbaud),
ISO15765-4 CAN (11-bit ID, 250 Kbaud),
ISO15765-4 CAN (29-bit ID, 250 Kbaud).
1. OBD/EOBD - menu główne testu zawiera 9 opcji testowych,
2. Read DTC - po wybraniu opcji odczyt kodu produkt zdiagnozuje układ silnika samochodu,
3. Clear code - czyli funkcja wyczyść kod, kontrolka usterki silnika pojazdu zgaśnie, a kod zostanie pomyślnie skasowany,
4. Freeze - zatrzymanie klatki, które odnosi się do danych migawkowych automatycznie rejestrowanych przez kompuer samochodowy,
5. I/M - to opcja stanu gotowości, która sprawdza czy monitor samochodu jest OK (test pomiarowy został zakończony), N/A (pojazd nie obsługuje tego monitora) lub INC (pojazd nie zakończył monitorowania),
6. Vehicle info - to opcja informacji o pojeździe,
7. Live Data - po wejściu w te opcje, produkt odczyta bieżące informacje o strumieniu danych silnika samochodowego w czasie rzeczywistym,
8. Mode 6 - wybierz tryb 6, aby przejść do pokładowych testów monitorowania,
9.Mode 8 - projekt testu podzespołów trybu 8,
10. O2 Sensor - test czujnika tlenu,
11. DTC Lib - biblioteka kodów błędów,
12. Review - opcja odtwarzania pozwala wyświetlić zapis odtwarzania kodu błędu i strumienia danych,
13. Voltage - dzięki tej opcji możesz odczytać bieżące dane napięcia akumulatora wykrytego pojazdu
14. Setup - to opcja ustawienia, aby dostosować język, jednostkę i inne ustawienia wielu parametrów produktu.
- Nie wymaga dodatkowych aplikacji i programów,
- Bogate funkcje diagnostyczne,
- Poręczna obudowa,
- Solidna wtyczka OBDII,
- Gotowy do pracy od razu po wpięciu w gniazdo OBDII.
Na zdjęciu pokazany jest niższy model.
V529 ma więcej parametrów.
Tester diagnostyczny OBD2 to niezbędne narzędzie dla każdego kierowcy, niezależnie od jego wiedzy o mechanice pojazdowej. OBD2, czyli On-Board Diagnostics II, to standardowy protokół komunikacji, który umożliwia przeprowadzenie diagnostyki i odczytanie danych z różnych samochodów. To pozornie niewielkie urządzenie kryje ogromne możliwości, które pozwalają kierowcom oszczędzać pieniądze, a także dbać o bezpieczeństwo i sprawność swoich pojazdów.
Wspiera 9 standardowych protokołów OBD II/EOBD,
Odczyt kodu usterki silnika samochodu,
Kasowanie kodu błędu silnika,
Stopklatka błędu pojazdu,
Stan gotowości I/M,
Informacje o pojeździe,
Przepływ danych w samochodach,
Odczyt napięcia akumulatora,
Wykrywanie tryby 6 i 8,
Test czujnika tlenu,
Zapytanie o kod błędu,
Funkcja odtwarzania,
Funkcja drukowania,
Obsługa 10 języków: angielski, niemiecki, francuski, hiszpański, włoski, rosyjski, holenderski, chiński, japoński, portugalski.
WSPIERANE PROTOKOŁY KOMUNIKACYJNE
SAE J1850 PWM (41.6 Kbaud),
SAE J1850 VPW (10.4 Kbaud),
ISO9141-2 (5 baud init, 10.4 Kbaud),
ISO14230-4 KWP (5 baud init,10.4 Kbaud),
ISO14230-4 KWP (fast init,10.4 Kbaud),
ISO15765-4 CAN (11 bit ID, 500 Kbaud),
ISO15765-4 CAN (29-bit ID, 500 Kbaud),
ISO15765-4 CAN (11-bit ID, 250 Kbaud),
ISO15765-4 CAN (29-bit ID, 250 Kbaud).
1. OBD/EOBD - menu główne testu zawiera 9 opcji testowych,
2. Read DTC - po wybraniu opcji odczyt kodu produkt zdiagnozuje układ silnika samochodu,
3. Clear code - czyli funkcja wyczyść kod, kontrolka usterki silnika pojazdu zgaśnie, a kod zostanie pomyślnie skasowany,
4. Freeze - zatrzymanie klatki, które odnosi się do danych migawkowych automatycznie rejestrowanych przez kompuer samochodowy,
5. I/M - to opcja stanu gotowości, która sprawdza czy monitor samochodu jest OK (test pomiarowy został zakończony), N/A (pojazd nie obsługuje tego monitora) lub INC (pojazd nie zakończył monitorowania),
6. Vehicle info - to opcja informacji o pojeździe,
7. Live Data - po wejściu w te opcje, produkt odczyta bieżące informacje o strumieniu danych silnika samochodowego w czasie rzeczywistym,
8. Mode 6 - wybierz tryb 6, aby przejść do pokładowych testów monitorowania,
9.Mode 8 - projekt testu podzespołów trybu 8,
10. O2 Sensor - test czujnika tlenu,
11. DTC Lib - biblioteka kodów błędów,
12. Review - opcja odtwarzania pozwala wyświetlić zapis odtwarzania kodu błędu i strumienia danych,
13. Voltage - dzięki tej opcji możesz odczytać bieżące dane napięcia akumulatora wykrytego pojazdu
14. Setup - to opcja ustawienia, aby dostosować język, jednostkę i inne ustawienia wielu parametrów produktu.
- Nie wymaga dodatkowych aplikacji i programów,
- Bogate funkcje diagnostyczne,
- Poręczna obudowa,
- Solidna wtyczka OBDII,
- Gotowy do pracy od razu po wpięciu w gniazdo OBDII.
Na zdjęciu pokazany jest niższy model.
V529 ma więcej parametrów.
ID: 1001055953
Skontaktuj się
xxx xxx xxx
Dodane 09 lipca 2025
Skaner obd v510 czytnik kodów
68 zł
Lokalizacja