Firmowe
Opis
Uniwersalny siłownik hamulcowy, będący połączeniem pneumatycznego, standardowego cylindra hamulcowego i siłownika hydraulicznego o jednostronnym działaniu wspieranego sprężyną. Przeznaczony do hydraulicznego lub pneumatycznego sterowania osi hamowania bez zewnętrznej amortyzacji sprężynowej. Idealnie sprawdza się w sytuacjach gdy ta sama przyczepa podpinana jest na przemian do kilku pojazdów, z których część ma układ hamulcowy sterowany hydraulicznie a część pneumatycznie. Siłownik pasuje m.in. do przyczep rolniczych Autosan Sanok D-35, D-47, D-50 D-732, HL8011, HL 6011, a także do przyczep marek: DAF, Krone, Scania, RVI, MB, MAN. Kompletny siłownik hamulcowy składa się z cylindra posiadającego zintegrowany naciąg sprężynowy, pojemnika z membraną oraz końcówki widełkowej. Zaletą siłownika jest krótki czas reakcji przy uderzeniu oraz gotowość do natychmiastowego użycia.
Skok tłoczyska: 75mm
Średnica tłoczyska: 25mm
Rozstaw śrub mocujących:120 mm
Obróbka powierzchniowa: ocynk
Podłączenie przewodu pneumatycznego: gwint wewnętrzny M16x1.5
Podłączenie przewodu hydraulicznego: gwint zewnętrzny BSP 3/8"
Ciśnienie nominalne: 200 bar
Maksymalne ciśnienie robocze: 250bar
Siła nacisku w układzie hydraulicznym przy ciśnieniu 100 bar: 4909 N
Siła nacisku w układzie pneumatycznym przy ciśnieniu 6,5 bar: 10064 N
Symbol 2.00.03.2.2425.1
Skok tłoczyska: 75mm
Średnica tłoczyska: 25mm
Rozstaw śrub mocujących:120 mm
Obróbka powierzchniowa: ocynk
Podłączenie przewodu pneumatycznego: gwint wewnętrzny M16x1.5
Podłączenie przewodu hydraulicznego: gwint zewnętrzny BSP 3/8"
Ciśnienie nominalne: 200 bar
Maksymalne ciśnienie robocze: 250bar
Siła nacisku w układzie hydraulicznym przy ciśnieniu 100 bar: 4909 N
Siła nacisku w układzie pneumatycznym przy ciśnieniu 6,5 bar: 10064 N
Symbol 2.00.03.2.2425.1
ID: 857359164
Dodane 01 lipca 2025
Siłownik hamulcowy pneumatyczno-hydrauliczny T24-25 ze wspornikiem
242,20 zł
Lokalizacja