Wiadomości
  1. Strona główna
  2. Sport i Hobby
  3. Sporty wodne
  4. Pływanie
  5. Pływanie - Mazowieckie
  6. Pływanie - Nieporęt
Silnik zaburtowy Yamaha F6DMHL (2 cylindry, długa stopa, rumpel)
Silnik zaburtowy Yamaha F6DMHL (2 cylindry, długa stopa, rumpel)
Silnik zaburtowy Yamaha F6DMHL (2 cylindry, długa stopa, rumpel)
Silnik zaburtowy Yamaha F6DMHL (2 cylindry, długa stopa, rumpel)
Silnik zaburtowy Yamaha F6DMHL (2 cylindry, długa stopa, rumpel)
Silnik zaburtowy Yamaha F6DMHL (2 cylindry, długa stopa, rumpel)
Silnik zaburtowy Yamaha F6DMHL (2 cylindry, długa stopa, rumpel)
Silnik zaburtowy Yamaha F6DMHL (2 cylindry, długa stopa, rumpel)
Dodane 26 maja 2022

Silnik zaburtowy Yamaha F6DMHL (2 cylindry, długa stopa, rumpel)

10 600

PromujOdśwież
  • Firmowe

  • Stan: Nowe

Opis

Silnik zaburtowy Yamaha F6DMHL, to jest

kompaktowy i wydajny 2-cylindrowy silnik o pojemności 212 cm3, oferujący dużą moc i imponujący moment obrotowy, połączoną z technologią, która ułatwia precyzyjne prowadzenie.

Ergonomiczny uchwyt rumpla, idealnie dobrany rozmiarem i położeniem, aby zapewnić Ci komfort i pewność na wodzie. Dla łodzi z konsolą dostępny jest oddzielny ster i manetka, co daje większą kontrolę i łatwość obsługi. W połączeniu z niewiarygodnie cichą pracą silnik przenośny zapewnia bardziej autentyczne, relaksujące wrażenia z pływania.

Silnik zaburtowy Yamaha F6DMHL jest idealny dla łodzi rzecznych i użytkowników komercyjnych. System pływania w płytkiej wodzie i opcjonalna śruba napędowa uciągowa Dual-Thrust dają moc i elastyczność we wszystkich warunkach.

Główne Cechy:

Wybierz rumpel lub manetkę
Ulepszony, ergonomiczny uchwyt rumpla
Duża moc i imponujący moment obrotowy
Zabezpieczenie przed uruchomieniem przy włączonym biegu
System płukania słodką wodą
Ładowanie akumulatora na pokładzie za pomocą cewki, montowanej w standardzie
System umożliwiający pływanie w płytkiej wodzie ułatwia dobijanie do brzegu
Ogranicznik obrotów
Sygnał dźwiękowy informujący o niskim ciśnieniu oleju
Uchwyt do przenoszenia z mechanizmem szybkiego składania ułatwia przechowywanie
Duży i wygodny uchwyt do przenoszenia
Opcjonalna uciągowa śruba napędowa Dual Thrust – duży ciąg do przodu i do tyłu

Dane Techniczne:

Typ silnika: 4-suwowy
Pojemność: 212 cm3
Liczba cylindrów/układ: 2 cylindry (w układzie rzędowym), SOHC
Średnica x skok tłoka: 56,0 mm x 43,0 mm
Wydajność mocy w średnim zakresie obrotów: 4,4 kW / 5500 obr./min
Pełny zakres roboczy przepustnicy: 5000–6000 obr./min
Układ smarowania: Mokra miska olejowa
Układ paliwowy: 1 gaź.
System wyprzedzenia zapłonu: CDI
Układ rozrusznika: Ręczny
Przełożenie przekładni: 2.08 (27:13)
Zalecana wysokość pawęży łodzi: L 558 mm
Masa ze śrubą: 41 kg
Pojemność zbiornika paliwa: oddzielny, 12 litrów
Pojemność miski olejowej: 0,8 litra
System kontrolny: Uchwyt rumpla, Sterowanie zdalne
Sposób trymowania i podnoszenia: Ręczny Przechył
Cewka prądowa / alternator: 12 V – 6 A z regulatorem napięcia / prostownikiem**
Śruba: Dostępne opcje

Uwaga: Moc kW w tym arkuszu są podane na podstawie normy ICOMIA 28, mierzonej na wale śruby
ID: 732688199
MarineLab Sp. z o.o Sp. K.

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon