Firmowe
Stan: Nowe
Opis
Silnik zaburtowy Yamaha F300
ALLIGATOR.COM.PL
Elegancki, doskonale wyglądający model F300 stanowi szczytowe osiągnięcie technologii opracowanej przez Yamahę. Ten lekki, kompaktowy silnik V6 został zaprojektowany z myślą o trudnym środowisku wodnym. To potężny napęd idealny na morską przygodę.
Najlepszy silnik V6 na morskie wyprawy
Aby zapewnić ekologiczne parametry, cichą pracę, płynne działanie, oszczędność paliwa i łatwy rozruch, w zaawansowanych 24-zaworowych silnikach DOHC Yamaha zastosowała w nim układ elektronicznego wtrysku paliwa (EFI) oraz zmienne fazy rozrządu (VCT). Połączenie technologii ze stylową, elegancką i kompaktową konstrukcją mówi samo za siebie.
Elektroniczny system sterujący przepustnicą i przełączanie biegów w technologii przewodowej Yamaha, zapewnia najwyższą płynność i precyzję sterowania.
Szybki przegląd
* 24-zaworowy układ DOHC z elektronicznym wtryskiem paliwa (EFI)
* Maksymalna pojemność przy minimalnej masie
* Precyzyjna elektroniczna regulacja przepustnicy/biegów
* Uruchamianie i wyłączanie za pomocą przycisku „Start/Stop”
* Cyfrowe wskaźniki sieciowe (standardowe i zaawansowane)
* Synchronizacja silników (dwa/trzy silniki)
* Układ tłumienia wibracji podczas zmiany biegów (SDS)
* Zróżnicowane obroty przy trollingu
* Wysokowydajny alternator (70 A)
* Opcjonalny ogranicznik nachylenia
* Opcjonalny system zabezpieczający przed kradzieżą Yamaha Customer Outboard Protection (Y-COP)
* Opcjonalny układ ładowania dwóch akumulatorów
Silnik:
Typ silnika
4-suwowy
Pojemność
4169cm³
Liczba cylindrów/układ
V6 (60°), 24-zaworowy, DOHC with VCT
Średnica x skok tłoka
96.0 mm x 96.0 mm
Wydajność mocy w średnim zakresie obrotów
220.6 kW / 5,500 obr./min
Pełny zakres roboczy przepustnicy
5,000 - 6,000 rpm
Układ smarowania
Mokra miska olejowa
Układ paliwowy
EFI
System wyprzedzenia zapłonu
TCI
Układ rozrusznika
Elektryczny z Prime Start
Przełożenie przekładni
1.75 (2112)
Wymiary:
Zalecana wysokość pawęży łodzi
X643 mm U:770mm
Masa ze śrubą
F300BETX: 260.0kg,FL300BETX: 260.0kg,F300BETU: 268.0kg,FL300BETU: 268.0kg
Pojemność zbiornika paliwa
-
Pojemność miski olejowej
6.3litrów
Informacje dodatkowe:
System kontrolny
Sterowanie Drive By Wire (DBW)
Sposób trymowania i podnoszenia
System Power Trim & Tilt
Cewka prądowa / alternator
12V -70Awith rectifier/regulator
Immobilizer
YCOP optional
Model lewoskrętny
Available (ETX, ETU)
Śruba
Opcjonalny
Zmienne obroty trollingowe
Z cyfrowymi wskaźnikami lub wielofunkcyjnym rumplem
Układ zasilania z dwoma akumulatorami
Opcjonalny
System śruby napędowej z SDS
Opcjonalny
Uwaga:
Podana wartość kW zmierzona została na wale napędowym, w standardzie ICOMIA 28
ALLIGATOR.COM.PL
ALLIGATOR.COM.PL
Elegancki, doskonale wyglądający model F300 stanowi szczytowe osiągnięcie technologii opracowanej przez Yamahę. Ten lekki, kompaktowy silnik V6 został zaprojektowany z myślą o trudnym środowisku wodnym. To potężny napęd idealny na morską przygodę.
Najlepszy silnik V6 na morskie wyprawy
Aby zapewnić ekologiczne parametry, cichą pracę, płynne działanie, oszczędność paliwa i łatwy rozruch, w zaawansowanych 24-zaworowych silnikach DOHC Yamaha zastosowała w nim układ elektronicznego wtrysku paliwa (EFI) oraz zmienne fazy rozrządu (VCT). Połączenie technologii ze stylową, elegancką i kompaktową konstrukcją mówi samo za siebie.
Elektroniczny system sterujący przepustnicą i przełączanie biegów w technologii przewodowej Yamaha, zapewnia najwyższą płynność i precyzję sterowania.
Szybki przegląd
* 24-zaworowy układ DOHC z elektronicznym wtryskiem paliwa (EFI)
* Maksymalna pojemność przy minimalnej masie
* Precyzyjna elektroniczna regulacja przepustnicy/biegów
* Uruchamianie i wyłączanie za pomocą przycisku „Start/Stop”
* Cyfrowe wskaźniki sieciowe (standardowe i zaawansowane)
* Synchronizacja silników (dwa/trzy silniki)
* Układ tłumienia wibracji podczas zmiany biegów (SDS)
* Zróżnicowane obroty przy trollingu
* Wysokowydajny alternator (70 A)
* Opcjonalny ogranicznik nachylenia
* Opcjonalny system zabezpieczający przed kradzieżą Yamaha Customer Outboard Protection (Y-COP)
* Opcjonalny układ ładowania dwóch akumulatorów
Silnik:
Typ silnika
4-suwowy
Pojemność
4169cm³
Liczba cylindrów/układ
V6 (60°), 24-zaworowy, DOHC with VCT
Średnica x skok tłoka
96.0 mm x 96.0 mm
Wydajność mocy w średnim zakresie obrotów
220.6 kW / 5,500 obr./min
Pełny zakres roboczy przepustnicy
5,000 - 6,000 rpm
Układ smarowania
Mokra miska olejowa
Układ paliwowy
EFI
System wyprzedzenia zapłonu
TCI
Układ rozrusznika
Elektryczny z Prime Start
Przełożenie przekładni
1.75 (2112)
Wymiary:
Zalecana wysokość pawęży łodzi
X643 mm U:770mm
Masa ze śrubą
F300BETX: 260.0kg,FL300BETX: 260.0kg,F300BETU: 268.0kg,FL300BETU: 268.0kg
Pojemność zbiornika paliwa
-
Pojemność miski olejowej
6.3litrów
Informacje dodatkowe:
System kontrolny
Sterowanie Drive By Wire (DBW)
Sposób trymowania i podnoszenia
System Power Trim & Tilt
Cewka prądowa / alternator
12V -70Awith rectifier/regulator
Immobilizer
YCOP optional
Model lewoskrętny
Available (ETX, ETU)
Śruba
Opcjonalny
Zmienne obroty trollingowe
Z cyfrowymi wskaźnikami lub wielofunkcyjnym rumplem
Układ zasilania z dwoma akumulatorami
Opcjonalny
System śruby napędowej z SDS
Opcjonalny
Uwaga:
Podana wartość kW zmierzona została na wale napędowym, w standardzie ICOMIA 28
ALLIGATOR.COM.PL
ID: 580609606
xxx xxx xxx