Firmowe
Stan: Nowe
Opis
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS9.9CY
ALLIGATOR.COM.PL
ALLIGATOR - AUTORYZOWANY DEALER I SERWIS TOHATSU WROCŁAW - ul. Krakowska 143, 50-428 Wrocław
NOWY MODEL!
Zapytaj naszych doradców o aktualne promocje!
MFS9.9CY S - rumpel, rozruch ręczny, krótka kolumna "S"
MFS9.9CY L - rumpel, rozruch ręczny, długa kolumna "L"
MFS9.9CY UL - rumpel, rozruch ręczny, ultra długa kolumna "UL"
MFS9.9CY EFS - rumpel, elektryczny rozruch, krótka kolumna "S"
MFS9.9CY EFL - rumpel, elektryczny rozruch, długa kolumna "L"
MFS9.9CY EFTS - rumpel, elektryczny rozruch, POWER TILT, krótka kolumna "S"
MFS9.9CY EFTL - rumpel, elektryczny rozruch, POWER TILT, długa kolumna "L"
MFS9.9CY EPS - manetka, elektryczny rozruch, krótka kolumna "S"
MFS9.9CY EPL - manetka, elektryczny rozruch, długa kolumna "L"
MFS9.9CY EPTS - manetka, elektryczny rozruch, POWER TRIM & TILT, krótka kolumna "S"
MFS9.9CY EPTL - manetka, elektryczny rozruch, POWER TRIM & TILT, długa kolumna "L"
Nowa generacja modeli MFS8C/9.9CY(W) została zaprojektowana tak, aby po raz pierwszy w klasie 200 cm3 była wyposażona w EFI (Electronic Fuel Injection).
Model EFI (Electronic Fuel Injection) bez akumulatora jest najlżejszym 2-cylindrowym 8/9,9 KM na rynku, z ulepszonymi funkcjami w stosunku do poprzednika.
Oprócz ulepszenia tego modelu do EFI (Electronic Fuel Injection), Tohatsu
zastosowało różne kluczowe funkcje.
Tohatsu 9,9KM, nie ma sobie równych w swojej klasie. Głównym celem przy projektowaniu tego modelu silnika było stworzenie niezawodnego, lekkiego (zaledwie 38,5 kg) i kompaktowego produktu z jakością charakteryzującą markę Tohatsu.
Posiada mnóstwo funkcji, które zwykle można znaleźć w większych i droższych silnikach zaburtowych. Udało się nam stworzyć silnik, który w dalszym ciągu posiada zalety dotychczas cenione przez użytkowników silników Tohatsu, czyli niskie zużycie paliwa oraz wygodę podczas transportu. Poprzednik modelu MFS9.9CY - Tohatsu MFS9.8 był wielokrotnie nagradzany za posiadanie cechy, która odróżnia go od konkurencji – moc i niezawodność.
Zalety silnika Tohatsu 9,9 KM
- Najlżejszy 2-cylindrowy EFI dostępny na rynku
- Zmniejszone wibracje zapewniające płynną i stabilną pracę przy wszystkich prędkościach
- Znacznie zmniejszony hałas dolotowy zapewniający cichszą jazdę
- Trim tab zmniejsza wysiłek przy sterowaniu, działając również jako anoda ofiarna, która chroni silnik przed elektrolizą
Łatwa obsługa
- Cyfrowy zapłon CD zapewniający łatwiejsze uruchamianie silnika, szybszą reakcję przepustnicy i płynniejsze trolling
- Rozrusznik ręczny z większym bębnem umożliwiającym szybkie i łatwe uruchamianie ręczne
- Pływanie po płytkiej wodzie*
- 6 pozycji trymu*
- Regulowany opór układu kierowniczego w celu zmniejszenia wysiłku przy sterowaniu*
Podstawy wygody użytkownika i niezawodności
- Wydech przez śrubę napędową zapewniający cichszą pracę
- Termostatycznie kontrolowany układ chłodzenia zapewniający stałą temperaturę silnika
- Wkładka obudowy pompy wodnej ze stali nierdzewnej zapewniająca wyjątkową trwałość
- Wysokiej jakości stop aluminium morskiego zapewniający doskonałą ochronę przed korozją
- Powłoka cynkowa na wewnętrznych kanałach wodnych zapewniająca doskonałą odporność na korozję
- Zbiornik paliwa o pojemności 3,1 galona (12 litrów) ze wskaźnikiem poziomu paliwa
- Śruba aluminiowa
Ochrona
- Wskaźnik niskiego ciśnienia oleju
- Zrywka bezpieczeństwa (niezbędny standardowy element zabezpieczający we wszystkich silnikach zaburtowych Tohatsu)
- Ochrona przed rozruchem na biegu dla bezpieczniejszego uruchamiania silnika
- Ogranicznik przekroczenia obrotów
CECHY
Pierwszy bezakumulatorowy system EFI w silniku o mocy 8/9,9 KM.
System EFI zapewni stały rozruch, stabilność na biegu jałowym i oszczędność paliwa. Ponadto system EFI wyeliminuje problemy występujące w modelach gaźnikowych, takie jak zapychanie i remont gaźnika z powodu problemów związanych z paliwem etanolowym.
Pompa paliwa chłodzona wodą
Pompa paliwa chłodzona wodą jest teraz standardowym wyposażeniem modeli MFS8C/9.9CY(W) i zapewnia płynny rozruch, stabilną pracę na biegu jałowym oraz optymalną pracę silnika.
Ergonomiczny uchwyt rumpla
Ergonomicznie zaprojektowany rumpel obejmuje dźwignię zmiany biegów przód-neutralny-tył, wyłącznik "stop", regulację tarcia przepustnicy i przełącznik pochylenia (w modelach PT) dla łatwiejszego dostępu i manewrowania.
Nowo zaprojektowany uchwyt do przenoszenia
Oprócz ogólnego schludniejszego wyglądu dzięki poprowadzeniu linek zmiany biegów i przepustnicy oraz okablowania przez uchwyt, nowy uchwyt do przenoszenia charakteryzuje się o 40% większą powierzchnią i gładkim kształtem, co zmniejsza nacisk na dłoń podczas przenoszenia.
System do płukania silnika
Podobnie jak w innych modelach Tohatsu, takich jak MFS9.9E-MFS140A, wyjście do płukania zostało przeniesiony do środkowej części, aby ułatwić dostęp. Płukanie słodką wodą jest teraz łatwiejsze niż kiedykolwiek, ponieważ nie są wymagane żadne specjalne narzędzia.
Udoskonalony układ wentylacji skrzyni korbowej
Po niezliczonych testach i analizach, otwór powrotny odpowietrznika skrzyni korbowej silnika został umieszczony w miejscu, w którym podciśnienie skuteczniej zasysa opary przedmuchu.
Funkcjonalna konstrukcja górnej pokrywy
Uchwyt gumowy został zamontowany przy uchwycie przechylania, aby ułatwić ręczne przechylanie i transport.
Elegancki projekt pokrywy
W oparciu o filozofię projektową Tohatsu, wygląd osłony został zaprojektowany tak, aby pasował do MFS2.5-MFS30.
Ulepszony środek ciężkości
Środek ciężkości został nieznacznie przesunięty w kierunku przedniej części silnika zaburtowego, co zmniejszyło ręczną siłę przechylania o 19%.
Dane techniczne:
MFS9.9CY
Typ silnika: 4-suwowy/2cylindrowy
Moc silnika: 9.9KM (7.3kw)
Max. Obroty: 5,300 - 6,200 rpm
Zużycie paliwa W.O.T.: 3.8l/h (1gal/h)
Średnica x Skok: 55 x 44 mm (2.17 x 1.73 in.)
Pojemność skokowa: 209 cm³ (12.75 cu in)
Rozruch: Ręczny lub elektryczny
Alternator: 12V, 84W, 7A
Typ oleju silnikowego: NMMA Certified FC-W® 4-stroke oil** SAE 10W-30/40 (SF, SG, SH, SJ)
Pojemność zbiornika oleju silnikowego: 0.8L (0.21gal)
Pojemność zbiornika paliwa: 12l (3.17 gal)
Sterowanie: Uchwyt typu Twist lub zdalne sterowanie
Przełożenie skrzyni biegów: 2.08:1
Dane techniczne i opisy mogą ulec zmianie bez powiadomienia.
ALLIGATOR.COM.PL
ALLIGATOR.COM.PL
ALLIGATOR - AUTORYZOWANY DEALER I SERWIS TOHATSU WROCŁAW - ul. Krakowska 143, 50-428 Wrocław
NOWY MODEL!
Zapytaj naszych doradców o aktualne promocje!
MFS9.9CY S - rumpel, rozruch ręczny, krótka kolumna "S"
MFS9.9CY L - rumpel, rozruch ręczny, długa kolumna "L"
MFS9.9CY UL - rumpel, rozruch ręczny, ultra długa kolumna "UL"
MFS9.9CY EFS - rumpel, elektryczny rozruch, krótka kolumna "S"
MFS9.9CY EFL - rumpel, elektryczny rozruch, długa kolumna "L"
MFS9.9CY EFTS - rumpel, elektryczny rozruch, POWER TILT, krótka kolumna "S"
MFS9.9CY EFTL - rumpel, elektryczny rozruch, POWER TILT, długa kolumna "L"
MFS9.9CY EPS - manetka, elektryczny rozruch, krótka kolumna "S"
MFS9.9CY EPL - manetka, elektryczny rozruch, długa kolumna "L"
MFS9.9CY EPTS - manetka, elektryczny rozruch, POWER TRIM & TILT, krótka kolumna "S"
MFS9.9CY EPTL - manetka, elektryczny rozruch, POWER TRIM & TILT, długa kolumna "L"
Nowa generacja modeli MFS8C/9.9CY(W) została zaprojektowana tak, aby po raz pierwszy w klasie 200 cm3 była wyposażona w EFI (Electronic Fuel Injection).
Model EFI (Electronic Fuel Injection) bez akumulatora jest najlżejszym 2-cylindrowym 8/9,9 KM na rynku, z ulepszonymi funkcjami w stosunku do poprzednika.
Oprócz ulepszenia tego modelu do EFI (Electronic Fuel Injection), Tohatsu
zastosowało różne kluczowe funkcje.
Tohatsu 9,9KM, nie ma sobie równych w swojej klasie. Głównym celem przy projektowaniu tego modelu silnika było stworzenie niezawodnego, lekkiego (zaledwie 38,5 kg) i kompaktowego produktu z jakością charakteryzującą markę Tohatsu.
Posiada mnóstwo funkcji, które zwykle można znaleźć w większych i droższych silnikach zaburtowych. Udało się nam stworzyć silnik, który w dalszym ciągu posiada zalety dotychczas cenione przez użytkowników silników Tohatsu, czyli niskie zużycie paliwa oraz wygodę podczas transportu. Poprzednik modelu MFS9.9CY - Tohatsu MFS9.8 był wielokrotnie nagradzany za posiadanie cechy, która odróżnia go od konkurencji – moc i niezawodność.
Zalety silnika Tohatsu 9,9 KM
- Najlżejszy 2-cylindrowy EFI dostępny na rynku
- Zmniejszone wibracje zapewniające płynną i stabilną pracę przy wszystkich prędkościach
- Znacznie zmniejszony hałas dolotowy zapewniający cichszą jazdę
- Trim tab zmniejsza wysiłek przy sterowaniu, działając również jako anoda ofiarna, która chroni silnik przed elektrolizą
Łatwa obsługa
- Cyfrowy zapłon CD zapewniający łatwiejsze uruchamianie silnika, szybszą reakcję przepustnicy i płynniejsze trolling
- Rozrusznik ręczny z większym bębnem umożliwiającym szybkie i łatwe uruchamianie ręczne
- Pływanie po płytkiej wodzie*
- 6 pozycji trymu*
- Regulowany opór układu kierowniczego w celu zmniejszenia wysiłku przy sterowaniu*
Podstawy wygody użytkownika i niezawodności
- Wydech przez śrubę napędową zapewniający cichszą pracę
- Termostatycznie kontrolowany układ chłodzenia zapewniający stałą temperaturę silnika
- Wkładka obudowy pompy wodnej ze stali nierdzewnej zapewniająca wyjątkową trwałość
- Wysokiej jakości stop aluminium morskiego zapewniający doskonałą ochronę przed korozją
- Powłoka cynkowa na wewnętrznych kanałach wodnych zapewniająca doskonałą odporność na korozję
- Zbiornik paliwa o pojemności 3,1 galona (12 litrów) ze wskaźnikiem poziomu paliwa
- Śruba aluminiowa
Ochrona
- Wskaźnik niskiego ciśnienia oleju
- Zrywka bezpieczeństwa (niezbędny standardowy element zabezpieczający we wszystkich silnikach zaburtowych Tohatsu)
- Ochrona przed rozruchem na biegu dla bezpieczniejszego uruchamiania silnika
- Ogranicznik przekroczenia obrotów
CECHY
Pierwszy bezakumulatorowy system EFI w silniku o mocy 8/9,9 KM.
System EFI zapewni stały rozruch, stabilność na biegu jałowym i oszczędność paliwa. Ponadto system EFI wyeliminuje problemy występujące w modelach gaźnikowych, takie jak zapychanie i remont gaźnika z powodu problemów związanych z paliwem etanolowym.
Pompa paliwa chłodzona wodą
Pompa paliwa chłodzona wodą jest teraz standardowym wyposażeniem modeli MFS8C/9.9CY(W) i zapewnia płynny rozruch, stabilną pracę na biegu jałowym oraz optymalną pracę silnika.
Ergonomiczny uchwyt rumpla
Ergonomicznie zaprojektowany rumpel obejmuje dźwignię zmiany biegów przód-neutralny-tył, wyłącznik "stop", regulację tarcia przepustnicy i przełącznik pochylenia (w modelach PT) dla łatwiejszego dostępu i manewrowania.
Nowo zaprojektowany uchwyt do przenoszenia
Oprócz ogólnego schludniejszego wyglądu dzięki poprowadzeniu linek zmiany biegów i przepustnicy oraz okablowania przez uchwyt, nowy uchwyt do przenoszenia charakteryzuje się o 40% większą powierzchnią i gładkim kształtem, co zmniejsza nacisk na dłoń podczas przenoszenia.
System do płukania silnika
Podobnie jak w innych modelach Tohatsu, takich jak MFS9.9E-MFS140A, wyjście do płukania zostało przeniesiony do środkowej części, aby ułatwić dostęp. Płukanie słodką wodą jest teraz łatwiejsze niż kiedykolwiek, ponieważ nie są wymagane żadne specjalne narzędzia.
Udoskonalony układ wentylacji skrzyni korbowej
Po niezliczonych testach i analizach, otwór powrotny odpowietrznika skrzyni korbowej silnika został umieszczony w miejscu, w którym podciśnienie skuteczniej zasysa opary przedmuchu.
Funkcjonalna konstrukcja górnej pokrywy
Uchwyt gumowy został zamontowany przy uchwycie przechylania, aby ułatwić ręczne przechylanie i transport.
Elegancki projekt pokrywy
W oparciu o filozofię projektową Tohatsu, wygląd osłony został zaprojektowany tak, aby pasował do MFS2.5-MFS30.
Ulepszony środek ciężkości
Środek ciężkości został nieznacznie przesunięty w kierunku przedniej części silnika zaburtowego, co zmniejszyło ręczną siłę przechylania o 19%.
Dane techniczne:
MFS9.9CY
Typ silnika: 4-suwowy/2cylindrowy
Moc silnika: 9.9KM (7.3kw)
Max. Obroty: 5,300 - 6,200 rpm
Zużycie paliwa W.O.T.: 3.8l/h (1gal/h)
Średnica x Skok: 55 x 44 mm (2.17 x 1.73 in.)
Pojemność skokowa: 209 cm³ (12.75 cu in)
Rozruch: Ręczny lub elektryczny
Alternator: 12V, 84W, 7A
Typ oleju silnikowego: NMMA Certified FC-W® 4-stroke oil** SAE 10W-30/40 (SF, SG, SH, SJ)
Pojemność zbiornika oleju silnikowego: 0.8L (0.21gal)
Pojemność zbiornika paliwa: 12l (3.17 gal)
Sterowanie: Uchwyt typu Twist lub zdalne sterowanie
Przełożenie skrzyni biegów: 2.08:1
Dane techniczne i opisy mogą ulec zmianie bez powiadomienia.
ALLIGATOR.COM.PL
ID: 978005579
xxx xxx xxx

