Firmowe
Stan: Nowe
Opis
NEMES autoryzowany DILER silników zaburtowych Tohatsu
Produkt fabrycznie nowy
Paragon lub faktura VAT
Wypełniona karta gwarancyjna PL
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 20 EFS (15") elektryczny rozruch sterowany rumplem
cyfrowy CD system zapłonu zapewnia szybszy rozruch
duży alternator i prostownik do lepszego ładowania akumulatora
regulacja siły oporu potrzebnej do obrotu silnika
dźwignię zmiany biegów zamontowana z przodu w celu ułatwienia obsługi
wydech przez śrubę zapewnia cichą pracę
system chłodzenia kontrolowany za pomocą termostatu zapewnia właściwą temperaturę pracy silnika
obudowa pompy wodnej wykonana ze stali nierdzewnej, co zapewnia jej długą eksploatację
wysokiej jakości stopy aluminium, co zapewnia pełną ochrony przed korozją
ocynkowane powierzchnie układu chłodzenia zwiększają odporność na korozję
możliwość ustawienia prędkości biegu jałowego i trałowania
plastikowy 25-litrowy zbiornik paliwa
aluminiowe śmigło
bezpośredni wtrysk paliwa EFI
sterowany rumplem,
waga 52 kg,
rozrusznik elektryczny
ładowanie
zbiornik 12L zewnętrzny + linia paliwowa
Dane techniczne:
Typ silnika: 4-suwowy/2cylindrowy
Moc silnika: 20KM (14.7kw)
Max. Obroty: 5400 – 6100 rpm
Zużycie paliwa W.O.T.: 8.8l/h (2.32gal/h)
Średnica x Skok: 61 x 60 mm (2.40 x 2.36 in.)
Pojemność skokowa: 333 cm³ (21.41 cu in)
Rozruch: elektryczny
Wysokość pawęży: 381 mm (15")
Świeca zapłonowa: NGK DCPR6E
Regulacja zapłonu: BTDC5゜- BTDC35゜
Typ oleju silnikowego: NMMA Certified FC-W®
Pojemność zbiornika oleju silnikowego: 1.0L (0.26gal) /wymiana filtra
Pojemność zbiornika paliwa: 12l (3.2 gal)
Sterowanie: wielofunkcyjny rumpel
Przełożenie skrzyni biegów: 1.92 (12:23)
Emisja gazów: EPA 2006 & CARB (3 gwiazdki)
Produkt fabrycznie nowy
Paragon lub faktura VAT
Wypełniona karta gwarancyjna PL
Silnik zaburtowy Tohatsu MFS 20 EFS (15") elektryczny rozruch sterowany rumplem
cyfrowy CD system zapłonu zapewnia szybszy rozruch
duży alternator i prostownik do lepszego ładowania akumulatora
regulacja siły oporu potrzebnej do obrotu silnika
dźwignię zmiany biegów zamontowana z przodu w celu ułatwienia obsługi
wydech przez śrubę zapewnia cichą pracę
system chłodzenia kontrolowany za pomocą termostatu zapewnia właściwą temperaturę pracy silnika
obudowa pompy wodnej wykonana ze stali nierdzewnej, co zapewnia jej długą eksploatację
wysokiej jakości stopy aluminium, co zapewnia pełną ochrony przed korozją
ocynkowane powierzchnie układu chłodzenia zwiększają odporność na korozję
możliwość ustawienia prędkości biegu jałowego i trałowania
plastikowy 25-litrowy zbiornik paliwa
aluminiowe śmigło
bezpośredni wtrysk paliwa EFI
sterowany rumplem,
waga 52 kg,
rozrusznik elektryczny
ładowanie
zbiornik 12L zewnętrzny + linia paliwowa
Dane techniczne:
Typ silnika: 4-suwowy/2cylindrowy
Moc silnika: 20KM (14.7kw)
Max. Obroty: 5400 – 6100 rpm
Zużycie paliwa W.O.T.: 8.8l/h (2.32gal/h)
Średnica x Skok: 61 x 60 mm (2.40 x 2.36 in.)
Pojemność skokowa: 333 cm³ (21.41 cu in)
Rozruch: elektryczny
Wysokość pawęży: 381 mm (15")
Świeca zapłonowa: NGK DCPR6E
Regulacja zapłonu: BTDC5゜- BTDC35゜
Typ oleju silnikowego: NMMA Certified FC-W®
Pojemność zbiornika oleju silnikowego: 1.0L (0.26gal) /wymiana filtra
Pojemność zbiornika paliwa: 12l (3.2 gal)
Sterowanie: wielofunkcyjny rumpel
Przełożenie skrzyni biegów: 1.92 (12:23)
Emisja gazów: EPA 2006 & CARB (3 gwiazdki)
ID: 719168711
xxx xxx xxx