Wiadomości
Dodaj ogłoszenie
  1. Strona główna
  2. Sport i Hobby
  3. Żeglarstwo
  4. Silniki
  5. Silniki - Mazowieckie
  6. Silniki - Nieporęt
Silnik zaburtowy Honda BF 50 DK4 LRTZ
Silnik zaburtowy Honda BF 50 DK4 LRTZ
Silnik zaburtowy Honda BF 50 DK4 LRTZ
Silnik zaburtowy Honda BF 50 DK4 LRTZ
Silnik zaburtowy Honda BF 50 DK4 LRTZ
Silnik zaburtowy Honda BF 50 DK4 LRTZ
Silnik zaburtowy Honda BF 50 DK4 LRTZ
PromujOdśwież
  • Firmowe

  • Stan: Nowe

Opis

Silnik zaburtowy Honda BF 50 DK2 LRTZ,
to  niezawodny silnik do pontonu lub łodzi o długości 4 – 5,5 m o dużej  prędkości i długiej żywotności.

W konstrukcji tego silnika zastosowano innowacyjne rozwiązania techniczne: BLAST oraz ECO-mo.
Układ BLAST zapewnia chwilowy przyrost mocy i momentu obrotowego w chwili największego obciążenia silnika przy wychodzeniu łodzi w ślizg. Drugi, unikalny układ ECO-mo, wkracza do akcji przy mniejszym zapotrzebowaniu na moc, np., gdy łódź jest już w ślizgu lub płynie ze stałą, wybraną prędkością. Wówczas, nieobciążony silnik pracuje na mieszance paliwowo-powietrznej, która wpływa na znaczne zmniejszenie zapotrzebowanie na paliwo.

Dodatkowo, żaden inny silnik czterosuwowy tej mocy nie jest aż tak lekki. Redukcja wagi wynika z 3-cylindrowej rzędowej konstrukcji. Zwiększenie mocy powoduje zaawansowany cyfrowy zapłon PGM-GI, który optymalizuje regulację poszczególnych czasów silnika zwiększając prędkość i komfort pracy przy jednoczesnym obniżeniu emisji spalin. PGM-GI, optymalizując dawkę paliwa i powietrza, eliminuje też szarpanie, co ułatwia holowanie ciężarów.

Dane Techniczne:

Model: BF50DK2LRTZ
Silnik 3-cylindrowy: Pojemność 808 cm3
Typ silnika: 4 suwowy OHC
Moc silnika: 50 KM / 5750 obr. / min.
Układ zasilania: Wtrysk paliwa PGM-FI
System BLAST : Zwiększenie momentu i przyśpieszenie
Automatyczna dekompresja ułatwiającą rozruch: Tak
Wersje z power trim & tilt: Tak
Zapłon Cyfrowy :PGM-IG
Automatycznie ssanie: Tak
Ssanie manualne: Nie
Sterowanie: Manetka
Rozruch: Elektryczny
Wersje z siłownikiem gazowym: Nie
Podnoszenie z podporą na płytką wodę: Nie
Tłumik szmerów ssania: Tak
Szybka blokada obrotu kolumny: Nie
Separator wody wlotu powietrza pokrywy silnika: Tak
Niski poziom wibracji silnika: Tak
Układ monitorujący slow-stop: Tak
Alarm dźwiękowy: Tak
Ogranicznik obrotów maksymalnych: Tak
Ładowanie akumulatora: 17A
Antyrozbryzgowa płyta kolumny silnika: Tak
Potrójna Powłoka antykorozyjna: Tak
Rozbudowane zabezpieczenie anodowe: Tak
Spodzina tzw. slim
Marynizacja silnika: Tak
Otwory do przepłukiwania: Tak
Wysokość pawęży (mm): 521
Ciężar (kg): 98
Ciśnienie akustyczne przy uchu sternika wg. norm (2006/42/EC, ICOMIA 39-94) 80 dB(A)
Śruba w cenie (liczba łopatek/średnica /skok - uwagi) Pakiet

Pakiet* - zbiornik , boczna manetka zdalnego sterowania ze stacyjką + obrotomierz z licznikiem motogodzin , wskaźnik pozycji trymu,ilości paliwa ład. akumulatora, prędkościomierz ,wiązka elektryczna zegarów, śruba aluminiowa.
ID: 700207785

Skontaktuj się

MarineLab Autoryzowany Dealer

Na OLX od sierpień 2014

Ostatnio online w dniu 24 kwietnia 2024

xxx xxx xxx

Dodane 04 kwietnia 2024

Silnik zaburtowy Honda BF 50 DK4 LRTZ

37 770 zł

MarineLab Sp. z o.o Sp. K.

Użytkownik

Lokalizacja

Darmowa aplikacja na Twój telefon