Firmowe
Stan: Nowe
Opis
Silnik zaburtowy Honda BF 50 DK2 LRTZ,
to niezawodny silnik do pontonu lub łodzi o długości 4 – 5,5 m o dużej prędkości i długiej żywotności.
W konstrukcji tego silnika zastosowano innowacyjne rozwiązania techniczne: BLAST oraz ECO-mo.
Układ BLAST zapewnia chwilowy przyrost mocy i momentu obrotowego w chwili największego obciążenia silnika przy wychodzeniu łodzi w ślizg. Drugi, unikalny układ ECO-mo, wkracza do akcji przy mniejszym zapotrzebowaniu na moc, np., gdy łódź jest już w ślizgu lub płynie ze stałą, wybraną prędkością. Wówczas, nieobciążony silnik pracuje na mieszance paliwowo-powietrznej, która wpływa na znaczne zmniejszenie zapotrzebowanie na paliwo.
Dodatkowo, żaden inny silnik czterosuwowy tej mocy nie jest aż tak lekki. Redukcja wagi wynika z 3-cylindrowej rzędowej konstrukcji. Zwiększenie mocy powoduje zaawansowany cyfrowy zapłon PGM-GI, który optymalizuje regulację poszczególnych czasów silnika zwiększając prędkość i komfort pracy przy jednoczesnym obniżeniu emisji spalin. PGM-GI, optymalizując dawkę paliwa i powietrza, eliminuje też szarpanie, co ułatwia holowanie ciężarów.
Dane Techniczne:
Model: BF50DK2LRTZ
Silnik 3-cylindrowy: Pojemność 808 cm3
Typ silnika: 4 suwowy OHC
Moc silnika: 50 KM / 5750 obr. / min.
Układ zasilania: Wtrysk paliwa PGM-FI
System BLAST : Zwiększenie momentu i przyśpieszenie
Automatyczna dekompresja ułatwiającą rozruch: Tak
Wersje z power trim & tilt: Tak
Zapłon Cyfrowy :PGM-IG
Automatycznie ssanie: Tak
Ssanie manualne: Nie
Sterowanie: Manetka
Rozruch: Elektryczny
Wersje z siłownikiem gazowym: Nie
Podnoszenie z podporą na płytką wodę: Nie
Tłumik szmerów ssania: Tak
Szybka blokada obrotu kolumny: Nie
Separator wody wlotu powietrza pokrywy silnika: Tak
Niski poziom wibracji silnika: Tak
Układ monitorujący slow-stop: Tak
Alarm dźwiękowy: Tak
Ogranicznik obrotów maksymalnych: Tak
Ładowanie akumulatora: 17A
Antyrozbryzgowa płyta kolumny silnika: Tak
Potrójna Powłoka antykorozyjna: Tak
Rozbudowane zabezpieczenie anodowe: Tak
Spodzina tzw. slim
Marynizacja silnika: Tak
Otwory do przepłukiwania: Tak
Wysokość pawęży (mm): 521
Ciężar (kg): 98
Ciśnienie akustyczne przy uchu sternika wg. norm (2006/42/EC, ICOMIA 39-94) 80 dB(A)
Śruba w cenie (liczba łopatek/średnica /skok - uwagi) Pakiet
Pakiet* - zbiornik , boczna manetka zdalnego sterowania ze stacyjką + obrotomierz z licznikiem motogodzin , wskaźnik pozycji trymu,ilości paliwa ład. akumulatora, prędkościomierz ,wiązka elektryczna zegarów, śruba aluminiowa.
to niezawodny silnik do pontonu lub łodzi o długości 4 – 5,5 m o dużej prędkości i długiej żywotności.
W konstrukcji tego silnika zastosowano innowacyjne rozwiązania techniczne: BLAST oraz ECO-mo.
Układ BLAST zapewnia chwilowy przyrost mocy i momentu obrotowego w chwili największego obciążenia silnika przy wychodzeniu łodzi w ślizg. Drugi, unikalny układ ECO-mo, wkracza do akcji przy mniejszym zapotrzebowaniu na moc, np., gdy łódź jest już w ślizgu lub płynie ze stałą, wybraną prędkością. Wówczas, nieobciążony silnik pracuje na mieszance paliwowo-powietrznej, która wpływa na znaczne zmniejszenie zapotrzebowanie na paliwo.
Dodatkowo, żaden inny silnik czterosuwowy tej mocy nie jest aż tak lekki. Redukcja wagi wynika z 3-cylindrowej rzędowej konstrukcji. Zwiększenie mocy powoduje zaawansowany cyfrowy zapłon PGM-GI, który optymalizuje regulację poszczególnych czasów silnika zwiększając prędkość i komfort pracy przy jednoczesnym obniżeniu emisji spalin. PGM-GI, optymalizując dawkę paliwa i powietrza, eliminuje też szarpanie, co ułatwia holowanie ciężarów.
Dane Techniczne:
Model: BF50DK2LRTZ
Silnik 3-cylindrowy: Pojemność 808 cm3
Typ silnika: 4 suwowy OHC
Moc silnika: 50 KM / 5750 obr. / min.
Układ zasilania: Wtrysk paliwa PGM-FI
System BLAST : Zwiększenie momentu i przyśpieszenie
Automatyczna dekompresja ułatwiającą rozruch: Tak
Wersje z power trim & tilt: Tak
Zapłon Cyfrowy :PGM-IG
Automatycznie ssanie: Tak
Ssanie manualne: Nie
Sterowanie: Manetka
Rozruch: Elektryczny
Wersje z siłownikiem gazowym: Nie
Podnoszenie z podporą na płytką wodę: Nie
Tłumik szmerów ssania: Tak
Szybka blokada obrotu kolumny: Nie
Separator wody wlotu powietrza pokrywy silnika: Tak
Niski poziom wibracji silnika: Tak
Układ monitorujący slow-stop: Tak
Alarm dźwiękowy: Tak
Ogranicznik obrotów maksymalnych: Tak
Ładowanie akumulatora: 17A
Antyrozbryzgowa płyta kolumny silnika: Tak
Potrójna Powłoka antykorozyjna: Tak
Rozbudowane zabezpieczenie anodowe: Tak
Spodzina tzw. slim
Marynizacja silnika: Tak
Otwory do przepłukiwania: Tak
Wysokość pawęży (mm): 521
Ciężar (kg): 98
Ciśnienie akustyczne przy uchu sternika wg. norm (2006/42/EC, ICOMIA 39-94) 80 dB(A)
Śruba w cenie (liczba łopatek/średnica /skok - uwagi) Pakiet
Pakiet* - zbiornik , boczna manetka zdalnego sterowania ze stacyjką + obrotomierz z licznikiem motogodzin , wskaźnik pozycji trymu,ilości paliwa ład. akumulatora, prędkościomierz ,wiązka elektryczna zegarów, śruba aluminiowa.
ID: 700207785
Skontaktuj się
xxx xxx xxx