Firmowe
Stan: Nowe
Opis
NEMES autoryzowany DILER silników zaburtowych Honda
Produkt fabrycznie nowy
Paragon lub faktura VAT
Wypełniona karta gwarancyjna PL
Silnik zaburtowy Honda BF 10 DK2 LRU (długa stopa) elektryczny rozruch, manetka
4-suwowy, który osiąga najlepsze przyspieszenie w całym zakresie obrotów, a także najniższą prędkością trollingu
pompa przyspieszająca gaźnika – płynne przyspieszenie po nagłym dodaniu gazu w całym zakresie obrotów,
innowacyjna konstrukcja cyfrowa i wodoodporna układu zapłonu, efektywnie spala każdą kropelkę paliwa,
najwydajniejszy, wielopolowy układ ładowania akumulatora 12V / 12A,
unikalny, wahadłowy system niwelacji drgań dla zwiększenia komfortu,
specjalny separator pod pokrywą wlotu powietrza zabezpiecza układ dolotu powietrza przed rozbryzgami wody na biegu wstecznym,
tłumik szmerów ssania kolektora powietrza zmniejsza poziom hałasu,
podpora na płytkie wody w wersjach z podnoszeniem ręcznych zmniejsza ryzyko uszkodzenia spodziny,
unikalna konstrukcja bocznego wydechu spalin znacznie zwiększa uciąg na biegu wstecznym,
przyłącze do płukania słodką wodą - zabezpieczenie przed korozją i osadzaniem nalotów w układzie chłodzenia,
wygodny uchwyt do przenoszenia silnika – umiejscowiony dokładnie w punkcie równowagi silnika zapewnia łatwe przenoszenie,
układ automatycznego ssania,
elektryczny rozrusznik.
Dane techniczne:
Moc silnika - 10 KM
Pojemność - 222 cm3
Cylindry - 2 cyl. OHC
Średnica x skok (mm) - 58 x 42
Obr. max - 5000 - 6000
Przełożenie - 2.33
Zasilanie - gaźnik z pompą przyspieszającą
Zapłon - PGM-IG
Wydech - podwodny
Biegi - przód, tył, neutral
Śruba - 3-łopatkowa
Chłodzenie - wodą
Sterowanie - manetka
Rozrusznik - elektryczny i ręczny
Ładowanie akumulatora - 12A
Podnoszenie i regulacja - ręczne
Długość kolumny - 563 mm (L)
Waga - 48,5 kg
Zewnętrzny zbiornik paliwa - 12 L
Produkt fabrycznie nowy
Paragon lub faktura VAT
Wypełniona karta gwarancyjna PL
Silnik zaburtowy Honda BF 10 DK2 LRU (długa stopa) elektryczny rozruch, manetka
4-suwowy, który osiąga najlepsze przyspieszenie w całym zakresie obrotów, a także najniższą prędkością trollingu
pompa przyspieszająca gaźnika – płynne przyspieszenie po nagłym dodaniu gazu w całym zakresie obrotów,
innowacyjna konstrukcja cyfrowa i wodoodporna układu zapłonu, efektywnie spala każdą kropelkę paliwa,
najwydajniejszy, wielopolowy układ ładowania akumulatora 12V / 12A,
unikalny, wahadłowy system niwelacji drgań dla zwiększenia komfortu,
specjalny separator pod pokrywą wlotu powietrza zabezpiecza układ dolotu powietrza przed rozbryzgami wody na biegu wstecznym,
tłumik szmerów ssania kolektora powietrza zmniejsza poziom hałasu,
podpora na płytkie wody w wersjach z podnoszeniem ręcznych zmniejsza ryzyko uszkodzenia spodziny,
unikalna konstrukcja bocznego wydechu spalin znacznie zwiększa uciąg na biegu wstecznym,
przyłącze do płukania słodką wodą - zabezpieczenie przed korozją i osadzaniem nalotów w układzie chłodzenia,
wygodny uchwyt do przenoszenia silnika – umiejscowiony dokładnie w punkcie równowagi silnika zapewnia łatwe przenoszenie,
układ automatycznego ssania,
elektryczny rozrusznik.
Dane techniczne:
Moc silnika - 10 KM
Pojemność - 222 cm3
Cylindry - 2 cyl. OHC
Średnica x skok (mm) - 58 x 42
Obr. max - 5000 - 6000
Przełożenie - 2.33
Zasilanie - gaźnik z pompą przyspieszającą
Zapłon - PGM-IG
Wydech - podwodny
Biegi - przód, tył, neutral
Śruba - 3-łopatkowa
Chłodzenie - wodą
Sterowanie - manetka
Rozrusznik - elektryczny i ręczny
Ładowanie akumulatora - 12A
Podnoszenie i regulacja - ręczne
Długość kolumny - 563 mm (L)
Waga - 48,5 kg
Zewnętrzny zbiornik paliwa - 12 L
ID: 719129976
Skontaktuj się
xxx xxx xxx