Prywatne
SPECYFIKACJA
- Marka
volkswagen
- Model
garbus
- Numer części
122 /KBA 10679
- Typ części
Silniki i osprzęt > Silniki kompletne > Silniki Benzynowe
- Stan
Używane
- Rodzaj
Silniki
Opis
W pełni sprawny kompletny w oryginale Na zdjęciu znajduje się tabliczka znamionowa silnika produkcji Volkswagenwerk AG, czyli niemieckiej firmy Volkswagen, oznaczona jako Made in West Germany (czyli pochodzi sprzed zjednoczenia Niemiec – przed 1990 rokiem).
Z odczytu można wyłapać następujące informacje:
---
Oznaczenia z tabliczki:
Nr: 122
Motor Nr: 122-225731
Typzeichen: KBA 10679 Aust. C5
Hubr.: 1192 cm³ (pojemność skokowa 1.2 litra)
Leistung (Moc): 22 kW bei 3000 U/min
Regeldrehzahl: 3.0 x 100 1/min (czyli 3000 obr./min)
Abregeldrehzahl: 4.0 x 100 1/min (czyli 4000 obr./min)
---
Czy to rzadki model silnika?
Silnik o pojemności 1192 cm³ i mocy 22 kW (ok. 30 KM) był charakterystyczny dla Volkswagena Garbusa (Beetle) z lat 60. i 70., szczególnie wersji eksportowych, w tym dostosowanych do przepisów różnych rynków.
Jednakże oznaczenie "Typ 122" i numer homologacyjny KBA 10679 sugerują, że może to być wersja specjalistyczna – na przykład dla pojazdów użytkowych lub przemysłowych (np. pompy, generatory, wozy specjalne), ewentualnie silnik przemysłowy oparty na bazie silnika Garbusa.
---
Rzadkość:
Nie jest to bardzo rzadki silnik, jeśli chodzi o samą bazę techniczną (1.2L z Garbusa).
Jednak konkretna wersja (Typ 122 / KBA 10679) może być rzadsza, zwłaszcza jeśli była przeznaczona do zastosowań specjalnych (np. strażackie pompy, generatory, pojazdy wojskowe).
Obecność w tabliczce fraz takich jak "Regeldrehzahl" i "Abregeldrehzahl" może sugerować, że nie był to silnik samochodowy w tradycyjnym sensie, lecz stacjonarny lub przemysłowy.
---
Jeśli chcesz, mogę pomóc dokładniej zidentyfikować silnik na podstawie numeru KBA (10679) oraz Typu (122). Możesz też podać więcej zdjęć – np. całego pojazdu lub urządzenia, w którym znajduje się ten silnik., czyli niemieckiej firmy Volkswagen, oznaczona jako Made in West Germany (czyli pochodzi sprzed zjednoczenia Niemiec
Oznaczenia z tabliczki:
Nr: 122
Motor Nr: 122-225731
Typzeichen: KBA 10679 Aust. C5
Hubr.: 1192 cm³ (pojemność skokowa 1.2 litra)
Leistung (Moc): 22 kW bei 3000 U/min
Regeldrehzahl: 3.0 x 100 1/min (czyli 3000 obr./min)
Abregeldrehzahl: 4.0 x 100 1/min (czyli 4000 obr./min
Silnik o pojemności 1192 cm³ i mocy 22 kW (ok. 30 KM) był charakterystyczny dla Volkswagena Garbusa (Beetle) z lat 60. i 70., szczególnie wersji eksportowych, w tym dostosowanych do przepisów różnych rynków.
Jednakże oznaczenie "Typ 122" i numer homologacyjny KBA 10679 sugeruje że jest to wersja specjalistyczna – , wozy specjalne (militarny) ewentualnie silnik przemysłowy oparty na bazie silnika Garbusa.
Jednak konkretna wersja (Typ 122 / KBA 10679) może być rzadsza, zwłaszcza jeśli była przeznaczona do zastosowań specjalnych (np. pojazdy wojskowe).
Obecność w tabliczce fraz takich jak "Regeldrehzahl" i "Abregeldrehzahl" może sugerować, że nie był to silnik samochodowy w tradycyjnym sensie, lecz przemysłowy.
Z odczytu można wyłapać następujące informacje:
---
Oznaczenia z tabliczki:
Nr: 122
Motor Nr: 122-225731
Typzeichen: KBA 10679 Aust. C5
Hubr.: 1192 cm³ (pojemność skokowa 1.2 litra)
Leistung (Moc): 22 kW bei 3000 U/min
Regeldrehzahl: 3.0 x 100 1/min (czyli 3000 obr./min)
Abregeldrehzahl: 4.0 x 100 1/min (czyli 4000 obr./min)
---
Czy to rzadki model silnika?
Silnik o pojemności 1192 cm³ i mocy 22 kW (ok. 30 KM) był charakterystyczny dla Volkswagena Garbusa (Beetle) z lat 60. i 70., szczególnie wersji eksportowych, w tym dostosowanych do przepisów różnych rynków.
Jednakże oznaczenie "Typ 122" i numer homologacyjny KBA 10679 sugerują, że może to być wersja specjalistyczna – na przykład dla pojazdów użytkowych lub przemysłowych (np. pompy, generatory, wozy specjalne), ewentualnie silnik przemysłowy oparty na bazie silnika Garbusa.
---
Rzadkość:
Nie jest to bardzo rzadki silnik, jeśli chodzi o samą bazę techniczną (1.2L z Garbusa).
Jednak konkretna wersja (Typ 122 / KBA 10679) może być rzadsza, zwłaszcza jeśli była przeznaczona do zastosowań specjalnych (np. strażackie pompy, generatory, pojazdy wojskowe).
Obecność w tabliczce fraz takich jak "Regeldrehzahl" i "Abregeldrehzahl" może sugerować, że nie był to silnik samochodowy w tradycyjnym sensie, lecz stacjonarny lub przemysłowy.
---
Jeśli chcesz, mogę pomóc dokładniej zidentyfikować silnik na podstawie numeru KBA (10679) oraz Typu (122). Możesz też podać więcej zdjęć – np. całego pojazdu lub urządzenia, w którym znajduje się ten silnik., czyli niemieckiej firmy Volkswagen, oznaczona jako Made in West Germany (czyli pochodzi sprzed zjednoczenia Niemiec
Oznaczenia z tabliczki:
Nr: 122
Motor Nr: 122-225731
Typzeichen: KBA 10679 Aust. C5
Hubr.: 1192 cm³ (pojemność skokowa 1.2 litra)
Leistung (Moc): 22 kW bei 3000 U/min
Regeldrehzahl: 3.0 x 100 1/min (czyli 3000 obr./min)
Abregeldrehzahl: 4.0 x 100 1/min (czyli 4000 obr./min
Silnik o pojemności 1192 cm³ i mocy 22 kW (ok. 30 KM) był charakterystyczny dla Volkswagena Garbusa (Beetle) z lat 60. i 70., szczególnie wersji eksportowych, w tym dostosowanych do przepisów różnych rynków.
Jednakże oznaczenie "Typ 122" i numer homologacyjny KBA 10679 sugeruje że jest to wersja specjalistyczna – , wozy specjalne (militarny) ewentualnie silnik przemysłowy oparty na bazie silnika Garbusa.
Jednak konkretna wersja (Typ 122 / KBA 10679) może być rzadsza, zwłaszcza jeśli była przeznaczona do zastosowań specjalnych (np. pojazdy wojskowe).
Obecność w tabliczce fraz takich jak "Regeldrehzahl" i "Abregeldrehzahl" może sugerować, że nie był to silnik samochodowy w tradycyjnym sensie, lecz przemysłowy.
ID: 1008594605
xxx xxx xxx
Dodane 28 lipca 2025
silnik wv 1.2 Garbus produkcji Volkswagen AG typ 122 /KBA 10679
4 500 zł
Lokalizacja