Firmowe
Stan: Nowe
Opis
Silnik Suzuki Marine DF6AS Biały licznik motogodzin+torba na silnik gratis !!
Kup silnik i otrzymaj kamizelkę ratunkową z naszym logo w dowolnym rozmiarze gratis!
Sklep żeglarski Boatshop
Rajgrodzka 190
16-300 Augustów
nr tel 876433555
Seria popularnych silników zaburtowych do łodzi wędkarskich, rekreacyjnych i pontonów.
Lekki
Oprócz odświeżonego wizerunku nowe modele silników DF6A, DF5A i DF4A zaprojektowane i stworzone przez Suzuki odznaczają się także niewielką wagą, wynoszącą jedynie 24 kg (w wersji S z krótką kolumną).Niższa masa to większa mobilność i łatwość użytkowania.
Wyjątkowo łatwa obsługa
Łatwość obsługi tych jednostek zaburtowych cieszy się niesłabnącą popularnością. Usprawnienia wprowadzone w konstrukcji rumpla zdołały wyeliminować drgania, odpowiedzialne za zmęczenie i napięcie dłoni sternika podczas kierowania łodzią. W nowych silnikach DF6A, DF5A i DF4A drgania zostały praktycznie zniwelowane w średnim zakresie prędkości.
Odsunięty wał korbowy
Przesunięcie wału korbowego względem osi cylindra zmniejsza nacisk tłoka na jego ścianki podczas pracy silnika. W wyniku tego udało się uzyskać płynniejszy ruch tłoka, który zwiększa sprawność silnika.
Łatwy rozruch po długiej przerwie
Dzięki zintegrowanemu zbiornikowi umieszczonemu nad silnikiem i jednokierunkowemu zaworowi, możliwe jest podawanie paliwa z wykorzystaniem siły grawitacji. Silnik można bez problemu uruchomić nawet po długiej przerwie, bez konieczności otwierania pokrywy.
MODEL DF6A
Zalecana wysokość pawęży mm S : 381
Układ rozruchowy Ręczny
Masa silnika kg *1 S : 24
Rodzaj silnika OHV
Układ zasilania Gaźnik
Liczba cylindrów 1
Pojemność skokowa cm3 138
Średnica x skok tłoka mm 60.4 X 48
Moc maks. kW (KM) 4.4 (6)
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min 4,750-5,750
Sterowanie Rumpel
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki Ręczny
Pojemność miski olejowej 0.7
Zbiornik paliwa Zintegrowany 1l
Układ zapłonowy Tyrystorowy CDI
Alternator 12V 5A (opcja)
Mocowanie silnika Tuleje
Sposób trymowania i odchylania sterowane ręcznie
Przełożenie 1.92:1
Schemat zmiany biegów F-N-R
Wylot spalin Otwór nad śrubą napędową
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok) *2 Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego 6"-7"
Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.
Kup silnik i otrzymaj kamizelkę ratunkową z naszym logo w dowolnym rozmiarze gratis!
Sklep żeglarski Boatshop
Rajgrodzka 190
16-300 Augustów
nr tel 876433555
Seria popularnych silników zaburtowych do łodzi wędkarskich, rekreacyjnych i pontonów.
Lekki
Oprócz odświeżonego wizerunku nowe modele silników DF6A, DF5A i DF4A zaprojektowane i stworzone przez Suzuki odznaczają się także niewielką wagą, wynoszącą jedynie 24 kg (w wersji S z krótką kolumną).Niższa masa to większa mobilność i łatwość użytkowania.
Wyjątkowo łatwa obsługa
Łatwość obsługi tych jednostek zaburtowych cieszy się niesłabnącą popularnością. Usprawnienia wprowadzone w konstrukcji rumpla zdołały wyeliminować drgania, odpowiedzialne za zmęczenie i napięcie dłoni sternika podczas kierowania łodzią. W nowych silnikach DF6A, DF5A i DF4A drgania zostały praktycznie zniwelowane w średnim zakresie prędkości.
Odsunięty wał korbowy
Przesunięcie wału korbowego względem osi cylindra zmniejsza nacisk tłoka na jego ścianki podczas pracy silnika. W wyniku tego udało się uzyskać płynniejszy ruch tłoka, który zwiększa sprawność silnika.
Łatwy rozruch po długiej przerwie
Dzięki zintegrowanemu zbiornikowi umieszczonemu nad silnikiem i jednokierunkowemu zaworowi, możliwe jest podawanie paliwa z wykorzystaniem siły grawitacji. Silnik można bez problemu uruchomić nawet po długiej przerwie, bez konieczności otwierania pokrywy.
MODEL DF6A
Zalecana wysokość pawęży mm S : 381
Układ rozruchowy Ręczny
Masa silnika kg *1 S : 24
Rodzaj silnika OHV
Układ zasilania Gaźnik
Liczba cylindrów 1
Pojemność skokowa cm3 138
Średnica x skok tłoka mm 60.4 X 48
Moc maks. kW (KM) 4.4 (6)
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min 4,750-5,750
Sterowanie Rumpel
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki Ręczny
Pojemność miski olejowej 0.7
Zbiornik paliwa Zintegrowany 1l
Układ zapłonowy Tyrystorowy CDI
Alternator 12V 5A (opcja)
Mocowanie silnika Tuleje
Sposób trymowania i odchylania sterowane ręcznie
Przełożenie 1.92:1
Schemat zmiany biegów F-N-R
Wylot spalin Otwór nad śrubą napędową
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok) *2 Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego 6"-7"
Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.
ID: 882090375
xxx xxx xxx