Firmowe
Stan: Nowe
Opis
Silnik Suzuki Marine DF 25 ATL + 2 kamizelki ratunkowe!!
2 Kamizelki ratunkowe z naszym logo w wybranym rozmiarze gratis!
Sklep żeglarski Boatshop
Rajgrodzka 190
16-300 Augustów
nr tel 876433555
TRYMOWANIE I ODCHYLANIE STEROWANE ELEKTRYCZNIE
Układ wtrysku paliwa nowej generacji (bezakumulatorowy elektroniczny wtrysk paliwa)
Paliwo do silnika dostarczane jest z pomocą układu Lean Burn Control oraz bezakumulatorowego elektronicznego układu wtrysku paliwa, które zapewniają niesamowitą oszczędność paliwa, zachowując doskonałą moc i wydajność wyposażonych w nie jednostek.
Rolkowe dźwigienki zaworowe – po raz pierwszy w tej klasie
Nowe silniki DF30A i DF25A, to pierwsze jednostki zaburtowe w swoich klasach, które wyposażono w wewnętrznie łożyskowane rolki dźwigienek zaworowych, współpracujące z krzywkami wałka rozrządu, zapewniając tym samym płynniejszą pracę i lepszą wydajność mechaniczną.
Diodowy układ monitorowania pracy silnika
Dzięki nowemu systemowi, który monitoruje pracę silnika, status roboczy jednostki będzie widoczny na pierwszy rzut oka.
Mniej zanieczyszczeń, wydajniejsza praca
Wysoko wydajne czterosuwowe silniki Suzuki produkują mniej zanieczyszczeń, dzięki czemu jednostki zaburtowe, takie jak DF25A/30A, spełniają wymogi najsurowszych światowych norm emisji zanieczyszczeń*1, w tym wymogi normy czystości spalin EURO1 (Dyrektywa Unii Europejskiej 2003/44/EC)*2. Dodatkowo silniki posiadają certyfikat, potwierdzający ocenę trzech gwiazdek wystawioną przez kalifornijską agencję ds. czystości powietrza CARB (California Air Resources Board).
Zapraszamy również na stronę www.suzuki.boatshop.pl
MODEL DF25ATL
Zalecana wysokość pawęży mm L : 508
Układ rozruchowy Ręczny
Masa silnika kg*1 L : 72
Rodzaj silnika OHC
Układ zasilania Elektroniczny układ wtrysku paliwa - bezakumulatorowy
Liczba cylindrów 3
Pojemność skokowa cm3 490
Średnica x skok tłoka mm 60.4 x 57
Moc maks. kW (KM) 18.4 KM
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min 5,000-6,000
Sterowanie Zdalne (Mechaniczne)
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki
Pojemność miski olejowej 1.5 litra
Zbiornik paliwa Oddzielny 25 L
Układ zapłonowy Tyrystorowy CDI
Alternator 12A 14A
Mocowanie silnika Zawias
Sposób trymowania i odchylania Trymowanie ręczne, odchylanie ze sprężyną gazową
Przełożenie 2.09:1
Schemat zmiany biegów F-N-R
Wylot spalin Przez piastę śruby napędowej
Standardowa śruba napędowa (skok) 9”-17”
2 Kamizelki ratunkowe z naszym logo w wybranym rozmiarze gratis!
Sklep żeglarski Boatshop
Rajgrodzka 190
16-300 Augustów
nr tel 876433555
TRYMOWANIE I ODCHYLANIE STEROWANE ELEKTRYCZNIE
Układ wtrysku paliwa nowej generacji (bezakumulatorowy elektroniczny wtrysk paliwa)
Paliwo do silnika dostarczane jest z pomocą układu Lean Burn Control oraz bezakumulatorowego elektronicznego układu wtrysku paliwa, które zapewniają niesamowitą oszczędność paliwa, zachowując doskonałą moc i wydajność wyposażonych w nie jednostek.
Rolkowe dźwigienki zaworowe – po raz pierwszy w tej klasie
Nowe silniki DF30A i DF25A, to pierwsze jednostki zaburtowe w swoich klasach, które wyposażono w wewnętrznie łożyskowane rolki dźwigienek zaworowych, współpracujące z krzywkami wałka rozrządu, zapewniając tym samym płynniejszą pracę i lepszą wydajność mechaniczną.
Diodowy układ monitorowania pracy silnika
Dzięki nowemu systemowi, który monitoruje pracę silnika, status roboczy jednostki będzie widoczny na pierwszy rzut oka.
Mniej zanieczyszczeń, wydajniejsza praca
Wysoko wydajne czterosuwowe silniki Suzuki produkują mniej zanieczyszczeń, dzięki czemu jednostki zaburtowe, takie jak DF25A/30A, spełniają wymogi najsurowszych światowych norm emisji zanieczyszczeń*1, w tym wymogi normy czystości spalin EURO1 (Dyrektywa Unii Europejskiej 2003/44/EC)*2. Dodatkowo silniki posiadają certyfikat, potwierdzający ocenę trzech gwiazdek wystawioną przez kalifornijską agencję ds. czystości powietrza CARB (California Air Resources Board).
Zapraszamy również na stronę www.suzuki.boatshop.pl
MODEL DF25ATL
Zalecana wysokość pawęży mm L : 508
Układ rozruchowy Ręczny
Masa silnika kg*1 L : 72
Rodzaj silnika OHC
Układ zasilania Elektroniczny układ wtrysku paliwa - bezakumulatorowy
Liczba cylindrów 3
Pojemność skokowa cm3 490
Średnica x skok tłoka mm 60.4 x 57
Moc maks. kW (KM) 18.4 KM
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min 5,000-6,000
Sterowanie Zdalne (Mechaniczne)
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki
Pojemność miski olejowej 1.5 litra
Zbiornik paliwa Oddzielny 25 L
Układ zapłonowy Tyrystorowy CDI
Alternator 12A 14A
Mocowanie silnika Zawias
Sposób trymowania i odchylania Trymowanie ręczne, odchylanie ze sprężyną gazową
Przełożenie 2.09:1
Schemat zmiany biegów F-N-R
Wylot spalin Przez piastę śruby napędowej
Standardowa śruba napędowa (skok) 9”-17”
ID: 878975059
xxx xxx xxx