Firmowe
Stan: Nowe
Opis
Silnik Suzuki DF9.9BRS
Kup silnik i otrzymaj kamizelkę ratunkową z naszym logo w dowolnym rozmiarze gratis!
Sklep żeglarski Boatshop
Rajgrodzka 190
16-300 Augustów
Przy użytku prywatnym 5 lat gwarancji po rejestracji silnika.
Dostawa od zamówienia w ciągu 7 dni roboczych.
Łatwy w obsłudze
Oprócz niższego zużycia paliwa, układ wtrysku ułatwia rozruch silnika, który jest bardziej pewny prawie we wszystkich warunkach. Mimo, że nasze silniki z zasilaniem gaźnikowym są jednymi z najdoskonalszych dostępnych na rynku, to układ wtrysku paliwa powoduje, że pracują one jeszcze płynniej i charakteryzują się mniejszymi wibracjami.
Bardzo niskie zużycie paliwa – układ Suzuki Lean Burn Control
Wprowadzony po raz pierwszy w silnikach DF90/80/70A innowacyjny układ sterujący spalaniem mieszanek ubogich (Lean Burn Control System) monitoruje osiągi silnika i warunki pracy, aby na tej podstawie z wyprzedzeniem określić ilość paliwa wymaganą do pracy silnika w danych warunkach. Dzięki temu może dostarczać uboższą mieszankę paliwowo-powietrzną. Układ zapewnia wyjątkowo niskie zużycie paliwa w całym zakresie pracy. Stanowi on wyposażenie 14 modeli od DF9.9B do flagowego DF300A, zapewniając użytkownikom najniższe zużycie paliwa przy każdej prędkości.
Układ wtrysku paliwa nowej generacji
DF20A/DF15A/9.9B to pierwsze silniki zaburtowe w swoich klasach, które wyposażono w układ wtrysku paliwa. Projektując je, skoncentrowano się na maksymalnym ograniczeniu wymiarów i masy. Wszystkie nowe elementy, do których należą: pompa paliwa w obwodzie wysokiego ciśnienia, chłodnica paliwa, separator par paliwa, wtryskiwacze i nowa przepustnica zostały tak zaprojektowane, aby były tak małe i lekkie jak to tylko możliwe. Silnik, dzięki specjalnie opracowanej konstrukcji, można zamocować w miejscach o ograniczonej przestrzeni. Układ nie potrzebuje akumulatora – to kolejne innowacyjne rozwiązanie, wykorzystane po raz pierwszy dla jednostek w klasach 14,7 kW (20 KM), 11,0 kW (15 KM) i 7,3 kW (9,9 KM). Konwencjonalny układ wtrysku paliwa potrzebuje do pracy energii elektrycznej zgromadzonej w akumulatorze, dając w zamian szybszy rozruch, bardziej płynną pracę i szybsze rozpędzanie w każdych warunkach. Układ Suzuki oferuje to wszystko, ale bez korzystania z akumulatora.
MODEL DF9.9BRS
Zalecana wysokość pawęży mm S: 381
Układ rozruchowy Elektryczny/Ręczny
Masa silnika kg *1 S : 47.0
Rodzaj silnika OHC
Układ zasilania Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa sterowany elektronicznie nie potrzebujący akumulatora
Liczba cylindrów 2
Pojemność skokowa cm3 327
Średnica x skok tłoka mm 60.4 x 57
Moc maks. kW (KM) 7.3 (9.9)
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min 4,700-5,700
Sterowanie Zdalne(mechaniczne)
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki -
Pojemność miski olejowej 1.0 litr
Zbiornik paliwa 12 l
Układ zapłonowy Tyrystorowy
Alternator 12V 12A
Mocowanie silnika Zawias
Sposób trymowania i odchylania sterowane ręcznie
Przełożenie 2.08:1
Schemat zmiany biegów F-N-R
Wylot spalin Przez piastę śruby napędowej
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok) *2
Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego 7”-12”
Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.
Kup silnik i otrzymaj kamizelkę ratunkową z naszym logo w dowolnym rozmiarze gratis!
Sklep żeglarski Boatshop
Rajgrodzka 190
16-300 Augustów
Przy użytku prywatnym 5 lat gwarancji po rejestracji silnika.
Dostawa od zamówienia w ciągu 7 dni roboczych.
Łatwy w obsłudze
Oprócz niższego zużycia paliwa, układ wtrysku ułatwia rozruch silnika, który jest bardziej pewny prawie we wszystkich warunkach. Mimo, że nasze silniki z zasilaniem gaźnikowym są jednymi z najdoskonalszych dostępnych na rynku, to układ wtrysku paliwa powoduje, że pracują one jeszcze płynniej i charakteryzują się mniejszymi wibracjami.
Bardzo niskie zużycie paliwa – układ Suzuki Lean Burn Control
Wprowadzony po raz pierwszy w silnikach DF90/80/70A innowacyjny układ sterujący spalaniem mieszanek ubogich (Lean Burn Control System) monitoruje osiągi silnika i warunki pracy, aby na tej podstawie z wyprzedzeniem określić ilość paliwa wymaganą do pracy silnika w danych warunkach. Dzięki temu może dostarczać uboższą mieszankę paliwowo-powietrzną. Układ zapewnia wyjątkowo niskie zużycie paliwa w całym zakresie pracy. Stanowi on wyposażenie 14 modeli od DF9.9B do flagowego DF300A, zapewniając użytkownikom najniższe zużycie paliwa przy każdej prędkości.
Układ wtrysku paliwa nowej generacji
DF20A/DF15A/9.9B to pierwsze silniki zaburtowe w swoich klasach, które wyposażono w układ wtrysku paliwa. Projektując je, skoncentrowano się na maksymalnym ograniczeniu wymiarów i masy. Wszystkie nowe elementy, do których należą: pompa paliwa w obwodzie wysokiego ciśnienia, chłodnica paliwa, separator par paliwa, wtryskiwacze i nowa przepustnica zostały tak zaprojektowane, aby były tak małe i lekkie jak to tylko możliwe. Silnik, dzięki specjalnie opracowanej konstrukcji, można zamocować w miejscach o ograniczonej przestrzeni. Układ nie potrzebuje akumulatora – to kolejne innowacyjne rozwiązanie, wykorzystane po raz pierwszy dla jednostek w klasach 14,7 kW (20 KM), 11,0 kW (15 KM) i 7,3 kW (9,9 KM). Konwencjonalny układ wtrysku paliwa potrzebuje do pracy energii elektrycznej zgromadzonej w akumulatorze, dając w zamian szybszy rozruch, bardziej płynną pracę i szybsze rozpędzanie w każdych warunkach. Układ Suzuki oferuje to wszystko, ale bez korzystania z akumulatora.
MODEL DF9.9BRS
Zalecana wysokość pawęży mm S: 381
Układ rozruchowy Elektryczny/Ręczny
Masa silnika kg *1 S : 47.0
Rodzaj silnika OHC
Układ zasilania Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa sterowany elektronicznie nie potrzebujący akumulatora
Liczba cylindrów 2
Pojemność skokowa cm3 327
Średnica x skok tłoka mm 60.4 x 57
Moc maks. kW (KM) 7.3 (9.9)
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min 4,700-5,700
Sterowanie Zdalne(mechaniczne)
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki -
Pojemność miski olejowej 1.0 litr
Zbiornik paliwa 12 l
Układ zapłonowy Tyrystorowy
Alternator 12V 12A
Mocowanie silnika Zawias
Sposób trymowania i odchylania sterowane ręcznie
Przełożenie 2.08:1
Schemat zmiany biegów F-N-R
Wylot spalin Przez piastę śruby napędowej
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok) *2
Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego 7”-12”
Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.
ID: 879130184
xxx xxx xxx