Firmowe
Stan: Nowe
Opis
Silnik Suzuki DF9.9BRL
Kup silnik i otrzymaj kamizelkę ratunkową z naszym logo w dowolnym rozmiarze gratis!
Sklep żeglarski Boatshop
Rajgrodzka 190
16-300 Augustów
nr tel 876433555
Przy użytku prywatnym 5 lat gwarancji po rejestracji silnika.
Dostawa od zamówienia w ciągu 7 dni roboczych.
Oszczędność paliwa
DF9.9B to czterosuwowe silniki zaburtowe w swoich klasach mocy wyposażone w układ wtrysku paliwa nie potrzebujący akumulatora. Dzięki skonstruowaniu mniejszych i lżejszych elementów nowego układu wtrysku paliwa (w porównaniu ze stosowanymi we wcześniejszych układach) Ponadto zastosowanie wypróbowanego układu Suzuki Lean Burn Control, zapewniło wyjątkowo niskie zużycie paliwa i niski poziom emisji zanieczyszczeń w całym zakresie pracy.
Lean Burn Control System
Czterosuwowe silniki Suzuki słusznie słyną z swojej wydajności paliwowej i technologii, która pozwala dopłynąć dalej za mniej.
Efektywniejsza praca, mniejsza emisja zanieczyszczeń
Suzuki wykorzystuje szereg swoich zaawansowanych rozwiązań technicznych w silnikach 4-suwowych, aby zapewnić niższy poziom emisji zanieczyszczeń oraz niższe zużycie paliwa i spełnić tym samym warunki Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2003/44EC. Suzuki uzyskało ocenę trzech gwiazdek wystawianą przez kalifornijską agencję ds. czystości powietrza CARB (California Air Resources Board).
MODEL DF9.9B
Zalecana wysokość pawęży mm L: 508
Układ rozruchowy Ręczny
Masa silnika kg *1 L : 48
Rodzaj silnika OHC
Układ zasilania Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa sterowany elektronicznie nie potrzebujący akumulatora
Liczba cylindrów 2
Pojemność skokowa cm3 327
Średnica x skok tłoka mm 60.4 x 57
Moc maks. kW (KM) 7.3 (9.9)
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min 4,700-5,700
Sterowanie Zdalne (Mechaniczne)
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki -
Pojemność miski olejowej 1.0 litr
Zbiornik paliwa 12 l
Układ zapłonowy Tyrystorowy
Alternator 12V 12A
Mocowanie silnika Zawias
Sposób trymowania i odchylania sterowane ręcznie
Przełożenie 2.08:1
Schemat zmiany biegów F-N-R
Wylot spalin Przez piastę śruby napędowej
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok) *2
Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego 7”-12”
Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.
Kup silnik i otrzymaj kamizelkę ratunkową z naszym logo w dowolnym rozmiarze gratis!
Sklep żeglarski Boatshop
Rajgrodzka 190
16-300 Augustów
nr tel 876433555
Przy użytku prywatnym 5 lat gwarancji po rejestracji silnika.
Dostawa od zamówienia w ciągu 7 dni roboczych.
Oszczędność paliwa
DF9.9B to czterosuwowe silniki zaburtowe w swoich klasach mocy wyposażone w układ wtrysku paliwa nie potrzebujący akumulatora. Dzięki skonstruowaniu mniejszych i lżejszych elementów nowego układu wtrysku paliwa (w porównaniu ze stosowanymi we wcześniejszych układach) Ponadto zastosowanie wypróbowanego układu Suzuki Lean Burn Control, zapewniło wyjątkowo niskie zużycie paliwa i niski poziom emisji zanieczyszczeń w całym zakresie pracy.
Lean Burn Control System
Czterosuwowe silniki Suzuki słusznie słyną z swojej wydajności paliwowej i technologii, która pozwala dopłynąć dalej za mniej.
Efektywniejsza praca, mniejsza emisja zanieczyszczeń
Suzuki wykorzystuje szereg swoich zaawansowanych rozwiązań technicznych w silnikach 4-suwowych, aby zapewnić niższy poziom emisji zanieczyszczeń oraz niższe zużycie paliwa i spełnić tym samym warunki Dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady nr 2003/44EC. Suzuki uzyskało ocenę trzech gwiazdek wystawianą przez kalifornijską agencję ds. czystości powietrza CARB (California Air Resources Board).
MODEL DF9.9B
Zalecana wysokość pawęży mm L: 508
Układ rozruchowy Ręczny
Masa silnika kg *1 L : 48
Rodzaj silnika OHC
Układ zasilania Wielopunktowy, sekwencyjny wtrysk paliwa sterowany elektronicznie nie potrzebujący akumulatora
Liczba cylindrów 2
Pojemność skokowa cm3 327
Średnica x skok tłoka mm 60.4 x 57
Moc maks. kW (KM) 7.3 (9.9)
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min 4,700-5,700
Sterowanie Zdalne (Mechaniczne)
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki -
Pojemność miski olejowej 1.0 litr
Zbiornik paliwa 12 l
Układ zapłonowy Tyrystorowy
Alternator 12V 12A
Mocowanie silnika Zawias
Sposób trymowania i odchylania sterowane ręcznie
Przełożenie 2.08:1
Schemat zmiany biegów F-N-R
Wylot spalin Przez piastę śruby napędowej
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok) *2
Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego 7”-12”
Przedstawiona oferta cenowa ma charakter informacyjny i nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Art.66 par.1 Kodeksu Cywilnego.
ID: 879131043
xxx xxx xxx