Firmowe
Stan: Nowe
Opis
Silnik Suzuki DF5AS + licznik motogodzin, pokrowiec na silnik
Przy użytku prywatnym 5 lat gwarancji po rejestracji silnika.
Łatwość obsługi tych jednostek zaburtowych cieszy się niesłabnącą popularnością.
Usprawnienia wprowadzone w konstrukcji rumpla zdołały wyeliminować drgania, odpowiedzialne za zmęczenie i napięcie dłoni sternika podczas kierowania łodzią
Oprócz odświeżonego wizerunku nowe modele silników DF5A zaprojektowane i stworzone przez Suzuki odznaczają się także niewielką wagą, wynoszącą jedynie 24 kg (w wersji S z krótką kolumną).
Niższa masa to większa mobilność i łatwość użytkowania.
Przesunięcie wału korbowego względem osi cylindra zmniejsza nacisk tłoka na jego ścianki podczas pracy silnika.
W wyniku tego udało się uzyskać płynniejszy ruch tłoka, który zwiększa sprawność silnika
GRATIS licznik motogodzin.
MODEL
DF5A
Zalecana wysokość pawęży mm
S : 381
Układ rozruchowy
Ręczny
Masa silnika kg *1
S : 23.5
Rodzaj silnika
OHV
Układ zasilania
Gaźnik
Liczba cylindrów
1
Pojemność skokowa cm3
138
Średnica x skok tłoka mm
60.4 X 48
Moc maks. kW (KM)
3.7 (5)
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min
4,500-5,500
Sterowanie
Rumpel
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki
Ręczny
Pojemność miski olejowej
0.7
Zbiornik paliwa
Zintegrowany 1l
Układ zapłonowy
Tyrystorowy CDI
Alternator
12V 5A (opcja)
Mocowanie silnika
Tuleje
Sposób trymowania i odchylania
sterowane ręcznie
Przełożenie
1.92:1
Schemat zmiany biegów
F-N-R
Wylot spalin
Otwór nad śrubą napędową
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok) *2
Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego
6"-7"
Przy użytku prywatnym 5 lat gwarancji po rejestracji silnika.
Łatwość obsługi tych jednostek zaburtowych cieszy się niesłabnącą popularnością.
Usprawnienia wprowadzone w konstrukcji rumpla zdołały wyeliminować drgania, odpowiedzialne za zmęczenie i napięcie dłoni sternika podczas kierowania łodzią
Oprócz odświeżonego wizerunku nowe modele silników DF5A zaprojektowane i stworzone przez Suzuki odznaczają się także niewielką wagą, wynoszącą jedynie 24 kg (w wersji S z krótką kolumną).
Niższa masa to większa mobilność i łatwość użytkowania.
Przesunięcie wału korbowego względem osi cylindra zmniejsza nacisk tłoka na jego ścianki podczas pracy silnika.
W wyniku tego udało się uzyskać płynniejszy ruch tłoka, który zwiększa sprawność silnika
GRATIS licznik motogodzin.
MODEL
DF5A
Zalecana wysokość pawęży mm
S : 381
Układ rozruchowy
Ręczny
Masa silnika kg *1
S : 23.5
Rodzaj silnika
OHV
Układ zasilania
Gaźnik
Liczba cylindrów
1
Pojemność skokowa cm3
138
Średnica x skok tłoka mm
60.4 X 48
Moc maks. kW (KM)
3.7 (5)
Prędkość obrotowa przy całkowicie otwartej przepustnicy obr/min
4,500-5,500
Sterowanie
Rumpel
Rozruchowe wzbogacenie mieszanki
Ręczny
Pojemność miski olejowej
0.7
Zbiornik paliwa
Zintegrowany 1l
Układ zapłonowy
Tyrystorowy CDI
Alternator
12V 5A (opcja)
Mocowanie silnika
Tuleje
Sposób trymowania i odchylania
sterowane ręcznie
Przełożenie
1.92:1
Schemat zmiany biegów
F-N-R
Wylot spalin
Otwór nad śrubą napędową
Możliwe do zastosowania śruby napędowe (skok) *2
Wszystkie śruby typu trzyłopatkowego
6"-7"
ID: 879117630
xxx xxx xxx