Firmowe
Typ części: Silniki i osprzęt > Blok silnika > Bloki
Rodzaj: Silniki
Stan: Nowe
Numer części: P7PB
Okres gwarancji (w miesiącach): 12
Opis
Witaj na naszej aukcji,
Prezentujemy Państwu naszą ofertę – zregenerowanego silnika, nowa jakość Twojego pojazdu.
REGENEROWANY SILNIK 1.8 TDCI FORD
Specyfikacja produktu:
Zastosowanie w pojazdach: FORD TRANSIT TOURNEO CONNECT
- Rodzaj silnika: 1.8 TDCI
- Kod silnika: P7PB
- Rodzaj paliwa: Diesel
- Stan: Po remoncie kapitalnym 100%
- Przebieg: bez przebiegu km
WAŻNE:
- ZAKUP BEZ ZWROTU STAREJ CZĘŚCI!
ZAKRES PRAC ZWIĄZANYCH Z REGENERACJĄ:
- Sprawdzona szczelność głowicy
- Frezowanie gniazd zaworowych
- Docieranie zaworów
- Sprawdzenie szczelności zaworów
- Nowe uszczelniacze zaworów
- Planowanie płaszczyzny głowicy
- Nowa uszczelka pod głowicą
- Nowe panewki na wałku rozrządu
- Oryginalny wałek rozrządu VW
- Nowe pierścienie tłokowe
- Nowe panewki wału korbowego
- Nowe panewki na korbowodach
Sprawdzony układ korbowo-olejowy
Każdy silnik , który otrzymują nasi klienci jest całkowicie zgodny z zakresem prac opisanych powyżej dlatego nie zakładamy plomb na miskę olejową .
Nie piaskujemy takich elementów silnika jak głowica , ponieważ nie jest możliwe póżniej jej doczyszczenie z opiłków piasku i zawsze dochodzi do awarii układu paliwowego oraz turbiny.
WAŻNE:
1. Pierscienie tłokowe nowe Firmy - GOETZE .
2. Nowa uszczelka pod głowicą Firmy ELRING .
3. Nowe panewki główne oraz korbowodowe Firmy - Kolbenschmidt .
Zregenerowany przez nas silniki to doskonałe rozwiązanie dla osób ceniących precyzję wykonania, niezawodność oraz profesjonalną realizację zamówienia.
Prezentujemy Państwu naszą ofertę – zregenerowanego silnika, nowa jakość Twojego pojazdu.
REGENEROWANY SILNIK 1.8 TDCI FORD
Specyfikacja produktu:
Zastosowanie w pojazdach: FORD TRANSIT TOURNEO CONNECT
- Rodzaj silnika: 1.8 TDCI
- Kod silnika: P7PB
- Rodzaj paliwa: Diesel
- Stan: Po remoncie kapitalnym 100%
- Przebieg: bez przebiegu km
WAŻNE:
- ZAKUP BEZ ZWROTU STAREJ CZĘŚCI!
ZAKRES PRAC ZWIĄZANYCH Z REGENERACJĄ:
- Sprawdzona szczelność głowicy
- Frezowanie gniazd zaworowych
- Docieranie zaworów
- Sprawdzenie szczelności zaworów
- Nowe uszczelniacze zaworów
- Planowanie płaszczyzny głowicy
- Nowa uszczelka pod głowicą
- Nowe panewki na wałku rozrządu
- Oryginalny wałek rozrządu VW
- Nowe pierścienie tłokowe
- Nowe panewki wału korbowego
- Nowe panewki na korbowodach
Sprawdzony układ korbowo-olejowy
Każdy silnik , który otrzymują nasi klienci jest całkowicie zgodny z zakresem prac opisanych powyżej dlatego nie zakładamy plomb na miskę olejową .
Nie piaskujemy takich elementów silnika jak głowica , ponieważ nie jest możliwe póżniej jej doczyszczenie z opiłków piasku i zawsze dochodzi do awarii układu paliwowego oraz turbiny.
WAŻNE:
1. Pierscienie tłokowe nowe Firmy - GOETZE .
2. Nowa uszczelka pod głowicą Firmy ELRING .
3. Nowe panewki główne oraz korbowodowe Firmy - Kolbenschmidt .
Zregenerowany przez nas silniki to doskonałe rozwiązanie dla osób ceniących precyzję wykonania, niezawodność oraz profesjonalną realizację zamówienia.
ID: 869130089
Skontaktuj się
xxx xxx xxx