Prywatne
Opis
Silniki benzynowe serii GP produkowane przez tajwańską firmę Great Power Engine wyróżniają się doskonałym wykonaniem, solidną konstrukcją z wysokiej jakości materiałów a przede wszystkim zastosowaniem wysokiej jakości komponentów takich jak tłoki, sworznie tłokowe oraz korbowody od podwykonawców produkujących dla znanych marek motocyklowych takich jak Rotax, Yamaha, Honda czy Suzuki. Płynną pracę silników zapewniają łożyska SKF, a niezawodne zasilanie paliwem zapewniają gaźniki membranowe Walbro. Silniki przystosowane są do pracy zarówno z tłumikami rozprężnymi, jak i zestrojonymi. Dzięki przemyślanej konstrukcji silniki GP osiągnęły bardzo dobry stosunek masy do wydajności i ceny.
GP123 V2 to silnik typu flat-twin oparty na silniku GP-61, z którego zaadaptowano cylindry o średnicy otworu 46,5 mm. Skrzynia korbowa wykonana jest z wysokiej jakości stopu aluminium; tłoki są wyposażone w jeden pierścień tłokowy, korbowód i sworznie tłokowe przechodzą przez łożyska igiełkowe. Silnik wyposażony jest w wysokiej jakości łożyska szwedzkiej firmy SKF. Silnik montowany jest za pomocą płyty montażowej przykręcanej do tylnej ścianki.
Gaźnik Walbro MJ-71 jest membranowy, dwuigłowy, wyposażony w dławik.
Lekkie tłumiki rozprężne są wykonane z aluminium, a ich powierzchnia jest pokryta srebrną powłoką ochronną.
Zapłon jest elektroniczny przeznaczony do zasilania z akumulatorów o napięciu znamionowym 6,6-7,4 V. Możliwe jest zastosowanie obu 6-ogniwowych. Akumulator NiMH (co najmniej 1800 mAh), akumulator 2S LiPo (co najmniej 1300 mAh) lub LiFe. Do zapłonu dostarczana jest spiralna rura ochronna, kabel do podłączenia akumulatora i oczywiście świece zapłonowe NGK CM-6.
Zalecane paliwo: docieranie 32:1 (32 części benzyny Natural 95 na 1 część oleju), normalne działanie 40:1 do 50:1. Zalecamy stosowanie syntetycznego oleju do dwusuwów Motul 710 2T.
Zalecana świeca: CM-6
Zalecane śmigła: dwułopatowe: 27x12", 28x10", 28x12", 29x10" / trójłopatowe: 25x12", 26x12".
Typowe prędkości: 7000 obr./min ze śmigłem Mejzlík 28x10", 7100 obr./min ze śmigłem Falcon 29x9".
Pakiet zawiera: silnik, elektroniczny zapłon + 2 świece zapłonowe, amortyzatory + uszczelkę wydechu, elementy mocujące oraz instrukcję.
Pojemność skokowa [ccm] 123
Liczba cylindrów 2
otwór [mm] 46,5
Prędkość robocza [obr/min] 1500 - 8900
Moc silnika [kW] 8.8
Moc [KM] 12
Masa (silnik) [g] 2300
Masa (amortyzator) [g] 330
Masa (zapłon) [g] 202
Zalecana świeca CM-6
Zalecana objętość zbiornika [ml] 800 - 1000
Gwint nakrętki śruby napędowej 6×M5
KUPIONy w Czeskim Sklepie
GP123 V2 to silnik typu flat-twin oparty na silniku GP-61, z którego zaadaptowano cylindry o średnicy otworu 46,5 mm. Skrzynia korbowa wykonana jest z wysokiej jakości stopu aluminium; tłoki są wyposażone w jeden pierścień tłokowy, korbowód i sworznie tłokowe przechodzą przez łożyska igiełkowe. Silnik wyposażony jest w wysokiej jakości łożyska szwedzkiej firmy SKF. Silnik montowany jest za pomocą płyty montażowej przykręcanej do tylnej ścianki.
Gaźnik Walbro MJ-71 jest membranowy, dwuigłowy, wyposażony w dławik.
Lekkie tłumiki rozprężne są wykonane z aluminium, a ich powierzchnia jest pokryta srebrną powłoką ochronną.
Zapłon jest elektroniczny przeznaczony do zasilania z akumulatorów o napięciu znamionowym 6,6-7,4 V. Możliwe jest zastosowanie obu 6-ogniwowych. Akumulator NiMH (co najmniej 1800 mAh), akumulator 2S LiPo (co najmniej 1300 mAh) lub LiFe. Do zapłonu dostarczana jest spiralna rura ochronna, kabel do podłączenia akumulatora i oczywiście świece zapłonowe NGK CM-6.
Zalecane paliwo: docieranie 32:1 (32 części benzyny Natural 95 na 1 część oleju), normalne działanie 40:1 do 50:1. Zalecamy stosowanie syntetycznego oleju do dwusuwów Motul 710 2T.
Zalecana świeca: CM-6
Zalecane śmigła: dwułopatowe: 27x12", 28x10", 28x12", 29x10" / trójłopatowe: 25x12", 26x12".
Typowe prędkości: 7000 obr./min ze śmigłem Mejzlík 28x10", 7100 obr./min ze śmigłem Falcon 29x9".
Pakiet zawiera: silnik, elektroniczny zapłon + 2 świece zapłonowe, amortyzatory + uszczelkę wydechu, elementy mocujące oraz instrukcję.
Pojemność skokowa [ccm] 123
Liczba cylindrów 2
otwór [mm] 46,5
Prędkość robocza [obr/min] 1500 - 8900
Moc silnika [kW] 8.8
Moc [KM] 12
Masa (silnik) [g] 2300
Masa (amortyzator) [g] 330
Masa (zapłon) [g] 202
Zalecana świeca CM-6
Zalecana objętość zbiornika [ml] 800 - 1000
Gwint nakrętki śruby napędowej 6×M5
KUPIONy w Czeskim Sklepie
ID: 980435583
Dodane 15 lipca 2025
Silnik modelarski GP123 GP 123 cm3 V2
4 070 zł
do negocjacji
Lokalizacja